مصدومیت دوباره....

Avatar لیلا جوکار
مصدومیت دوباره....
By   لیلا جوکار   3494 Day ago

حنیف عمران‌زاده که در اردوی ترکیه استقلال دچار مصدومیت شده بود، در آستانه بازگشت به استقلال قرار داشت که دوباره در تمرین دیروز مصدوم شده است.

در حالی که امیر قلعه نویی به مرور امیدوار می شد که از هفته های آینده دو مدافع آخر اصلی خود را در اختیار داشته باشد اما خبرها حاکی از این است که باز هم ژنرال آبی ها در آستانه حساس تر شدن دیدار تیم هایش و ورد تیم های محکم تر به بازی های استقلال؛ باید در استرس آخرین نقطه خط دفاعی باشد.
گفته می شود مصدومیت عمران زاده از ناحیه کشاله است و احتمال داد او 2 ماه از میادین دور باشد. البته هنوز کادر پزشکی استقلال خبر دقیقی درباره مصدومیت حنیف اعلام نکرده است.
. اگه از دوستان کسی خبر جدید داره در این مورد بزاره ..خدا کنه چیزیش نباشه...

Avatar علیرضا موسوی
By   علیرضا موسوی   3494 Day ago

چه خبر بدی امیدوارم صحت نداشته باشه

Avatar علیرضا جوادیان
By   علیرضا جوادیان   3494 Day ago

به امید بهبودی همه مصدومان تیم ولی تیمی که هدفش قهرمانی باشه با این چیزها نباید کم بیاره و استقلال امسال بوی قهرمانی میده

Avatar میثم محمدی قراسویی
By   میثم محمدی قراسویی   3494 Day ago
Written by: علیرضا جوادیان

به امید بهبودی همه مصدومان تیم ولی تیمی که هدفش قهرمانی باشه با این چیزها نباید کم بیاره و استقلال امسال بوی قهرمانی میده

ان شاء الله.....

Avatar سید حسن طاهری
By   سید حسن طاهری   3494 Day ago
این خبر برای ساعت 13 و 50 دقیق سه شنبه 11 شهریور است. خبرگزاری آریا-امین نوروزی معاونت پزشکی باشگاه استقلال می‌گوید: مصدومیت عمران زاده چیز جدیدی نیست و در ادامه مصدومیت قبلی رخ داده است . به گزارش خبرگزاری آریا،نوروزی گفت: عضلات اطراف لگن حنیف ضعیف شده و با توجه به صدمه خوردگی شدید و تضعیف آن این عضلات نیاز به تقویت دارند . نوروزی ادامه داد: حنیف در حال حاضر در ناحیه مفصل لگن دچار اختلال است و ممکن است در صورت عدم تقویت و درمان دچار آسیب دیدگی خیلی شدیدی بشود . او درباره زمان بازگشت حنیف هم گفت: فعلا نمی شود از زمان دقیقی حرف زد اما به هرحال این مسئله دو سه هفته ای او را از تمرین دور نگه خواهد داشت .
Avatar zahra*ss*7777 4444*777
By   zahra*ss*7777 4444*777   3494 Day ago
Written by: سید حسن طاهری
وااااااااااای خداااااااااا.....فقط امیدوارم زودتر خوب بشه و برگرده
Avatar علیرضا جوادیان
By   علیرضا جوادیان   3494 Day ago
کتر نوروزی: کی گفته حنیف مصدوم شده؟/عمران زاده:این هفته‌ها خیلی عذاب‌آور شده! ورزش > لیگ برتر - پزشک باشگاه استقلال می گوید تشدید مصدومیت حنیف عمران زاده شایعه است. به گزارش خبرورزشی؛در حالی که از صبح دیروز خبر تشدید مصدومیت حنیف عمران‌زاده در رسانه‌ها مطرح شد، دکتر امین نوروزی ظهر روز گذشته این مسئله را به طور کامل تکذیب کرد. حنیف چرا دوباره مصدوم شده؟ کی گفته حنیف دوباره مصدوم شده؟ این شایعه‌ای است که از صبح امروز در اینترنت راه افتاده اما صحت ندارد. مصدومیت قبلی‌اش نیز تشدید نشده؟ نه. اصلاً این‌طوری نیست. ببینید عضلات لگن حنیف ضعیف شده؛ ما یکسری عضله داریم به نام عضلات ثبات‌دهنده لگن که برای فوتبالیست‌ها خیلی مهم است و من هم روی آنها حساسیت دارم. روز دوشنبه حنیف را معاینه کردم و دیدم این عضلاتش ضعیف است؛ به همین خاطر فعلاً اجازه نمی‌دهم در تمرین گروهی شرکت کند. عضلاتش باید تقویت شود به همین خاطر برایش برنامه تقویتی ویژه در نظر گرفته‌ام. اگر با همین وضعیت و بدون کار تقویتی کار می‌کرد چند روز دیگر مصدوم می‌شد و آن وقت کارش حسابی بالا می‌گرفت. در واقع ما پیشگیری کردیم. یعنی مسئله کش‌آمدن کشاله‌اش صحت ندارد؟ نه حنیف که اصلاً مشکل کشاله نداشت. مشکل حنیف پاره شدن عضله چهارسر بود. می‌گویند حنیف 2 ماه دیگر از میدان دور خواهد بود! 2 ماه؟ نه. برای چی 2 ماه؟ روند درمانی حنیف فقط 10 روز بیشتر می‌شود. من 21 روز دیگر حنیف را به بازی‌ها می‌رسانم. *** نوروزی در حالی این حرف ها را می زند که خود حنیف عمراه زاده امیدوار است از دو یا سه هفته آینده برای استقلال به میدان برود. او در خصوص خبر مصدومیت جدیدش به خبرورزشی گفت: دوشنبه سر تمرین زیر نظر دکتر نوروزی تست دادم و از ناحیه لگن احساس درد کردم و پس از معاینه مشخص شد عضلاتم در آن ناحیه نیاز به تقویت دارد و باید مدتی تمرینات خاصی انجام دهم.حنیف ادامه داد: دو سال قبل هم از ناحیه لگن احساس درد داشتم و آن را مداوا کردم. به هر حال این درد کهنه در بدنم است و گاهی اذیتم می‌کند. امیدوارم با دانش پزشکان و انگیزه‌ای که خودم برای بازگشت به میدان دارم، ظرف 2 هفته آینده شرایط بازی را پیدا کنم. این هفته‌های دوری از میدان خیلی عذاب‌آور شده و دوست دارم خیلی زود بازی کنم.
Avatar سمانه علیزاده
By   سمانه علیزاده   3494 Day ago

ایشاا... که زودتر برمیگرده.

Avatar shide HR
By   shide HR   3494 Day ago

دکتر نوروزی : تشدید مصدومیت حنیف شایعه است

سایت هواداران استقلال آبیته دات کام – در حالی که از صبح دیروز خبر تشدید مصدومیت حنیف عمران‌زاده در رسانه‌ها مطرح شد، دکتر امین نوروزی ظهر روز گذشته این مسئله را به طور کامل تکذیب کرد.

حنیف چرا دوباره مصدوم شده؟
-کی گفته حنیف دوباره مصدوم شده؟ این شایعه‌ای است که از صبح امروز در اینترنت راه افتاده اما صحت ندارد.

مصدومیت قبلی‌اش نیز تشدید نشده؟
-نه. اصلاً این‌طوری نیست. ببینید عضلات لگن حنیف ضعیف شده؛ ما یکسری عضله داریم به نام عضلات ثبات‌دهنده لگن که برای فوتبالیست‌ها خیلی مهم است و من هم روی آنها حساسیت دارم. روز دوشنبه حنیف را معاینه کردم و دیدم این عضلاتش ضعیف است؛ به همین خاطر فعلاً اجازه نمی‌دهم در تمرین گروهی شرکت کند. عضلاتش باید تقویت شود به همین خاطر برایش برنامه تقویتی ویژه در نظر گرفته‌ام. اگر با همین وضعیت و بدون کار تقویتی کار می‌کرد چند روز دیگر مصدوم می‌شد و آن وقت کارش حسابی بالا می‌گرفت. در واقع ما پیشگیری کردیم.

یعنی مسئله کش‌آمدن کشاله‌اش صحت ندارد؟
-نه حنیف که اصلاً مشکل کشاله نداشت. مشکل حنیف پاره شدن عضله چهارسر بود.

می‌گویند حنیف ۲ ماه دیگر از میدان دور خواهد بود!
-۲ ماه؟ نه. برای چی ۲ ماه؟ روند درمانی حنیف فقط ۱۰ روز بیشتر می‌شود. من ۲۱ روز دیگر حنیف را به بازی‌ها می‌رسانم.

Avatar علیرضا موسوی
By   علیرضا موسوی   3494 Day ago

حنیفه وای حنیفه هر حریفی رو حریفه دادشم حنیفه  

Avatar fariba nikzad
By   fariba nikzad   3493 Day ago
Written by: علیرضا موسوی

چه خبر بدی امیدوارم صحت نداشته باشه

Avatar لیلا جوکار
By   لیلا جوکار   3493 Day ago

خدا رو شکر که شایعه بوده اینو توی سایت استقلال دیدم واقعا دیگه از اینا بعیده شایعه سازی کنن!!!!!

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.