امیر ابادی :ما تبرئه شدیم , با وجدانتان چه می کنید ؟

Avatar وحید رحیمی فرد
امیر ابادی :ما تبرئه شدیم , با وجدانتان چه می کنید ؟
By   وحید رحیمی فرد   4419 Day ago

مهدی امیرآبادی در خصوص شایعاتی که در این چند روز پیرامون او بابت استفاده از مکمل و مواد نیروزا مطرح شده عنوان کرد: امروز نزد دکتر هاشمیان رفتیم و او همه چیز را به ما توضیح داد. خدا را شکر ما دوپینگ نکردیم اما بعضی از دوستان به ما لقب دوپینگی دادند.

وی افزود: در این یک هفته آنقدر سختی کشیدم که در عمرم چنین روزهایی را ندیدم. ۱۳ سال در لیگ برتر بازی کردم ولی عکسم روی جلد روزنامه‌ها نرفت اما به یکباره برخی از دوستان به ما اتهام زدند و عکس ما را روی جلد بردند. چطور به خاطر مسائل فنی یک بار این کار را انجام ندادند اما تا شایعه‌ای بوجود آمد، فوری ما را معروف کردند؟

امیرآبادی در پاسخ به این سؤال که چرا از برخی رسانه‌ها شکایت کرده اظهار داشت:‌ وقتی چیزی به من ابلاغ نشده چرا باید آبروی یک بازیکن را ببرند؟ اگر آمپول می‌زدم و یا دزدی و قاچاق می‌کردم هم باید با اجازه دستگاه‌های قضایی اسمم را می‌بردند و عکسم را روی جلد می‌زدند اما این چه وجدان کاری است که آقایان فوری شایعه را تبدیل به واقعیت کردند؟ این چگونه وجدان کاری است که بدون اطمینان این کار را انجام دادند؟ حالا که من تبرئه شدم این افراد چگونه با وجدانشان کنار می‌آیند؟

مدافع استقلال در ادامه گفت‌وگو با فارس، تصریح کرد: استفاده از برخی مکمل‌ها مثل جک تریدی تا سال 2011 مجاز بود اما هاشمیان گفت شما هر مکملی که بخرید و استفاده کنید ممکن است خطرناک باشد.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: دو هفته سخت را در زندگی‌ام پشت سر گذاشتم. ۳ روز دیگر تولدم است اما شاید باور نکنید تازه خوشحالی برد مقابل الاتفاق را چشیدم و خیالم راحت شده است.

وی در خصوص اینکه آیا پزشکان استقلال در استفاده این مکمل‌ها مقصر بودند یا خیر، گفت: اصلا این گونه نیست و آنها مقصر نبودند. من از بازیکنان می‌خواهم که اگر قصد دارند از پودری استفاده کنند حتما به توصیه پزشکان و رئیس ستاد دوپینگ توجه داشته باشند.

مدافع استقلال در خصوص دیدار مقابل الاتفاق گفت: آنها تیمی بودند که خوب بازی می‌کردند و تیم دوم عربستان محسوب می‌شوند. خیلی‌ها فکر نمی‌کردند ما برنده شویم و خودم یک هفته کم خوابی داشتم اما به مظلومی قول دادم تا آنجا که می‌توانم تلاشم را انجام دهم.

امیرآبادی در پایان گفت: از تمام رسانه‌ها می‌خواهم تا از چیزی مطمئن نشدند آن را انعکاس ندهند چون ریختن آبروی یک انسان ساده است ولی بدست آوردن آبرو خیلی سخت است.

Avatar وحید رحیمی فرد
By   وحید رحیمی فرد   4419 Day ago

فقط عادل وروباهیان با این رای بد سوختند ای بسوزید تا اخر عمرتون انشالله

Avatar اسماعیل شریفی
By   اسماعیل شریفی   4408 Day ago

فردوسی پور و رویانیان برای مطرح شدن این کارها رو میکنن

Avatar اسماعیل شریفی
By   اسماعیل شریفی   4404 Day ago

امیر ابادی و حسینی پاک هستند

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.