اختصاصی استقلالی / آنهایی که بویی از غیرت ملی و انسانیت نبرده اند - قسمت نخست

Avatar وحید رحیمی فرد
اختصاصی استقلالی / آنهایی که بویی از غیرت ملی و انسانیت نبرده اند - قسمت نخست
By   وحید رحیمی فرد   4446 Day ago

اختصاصی استقلالی - هر کس دلش برای مردم سرزمینش نسوزد و برای دل های عاشق مردم کشورش غیرت و تعصب نشان ندهند مطمئن باشید به آن درک والای انسانیت و مردم دوستی و صلح دوستی در پهنه ی گیتی نخواهد رسید . و همین طور است کسی که برای خودش دل نسوزاند به همسایه اش هم سودی نمی رساند .
در دو هفته ی گذشته تیم استقلال در شرایط ناجوانمردانه نسبت به سایر تیم های آسیایی مجبور شد با عبور از نایب قهرمان آسیا و تیم سوم عربستان و فینالیست جام حذفی این کشور پا به مسابقات گروهی آسیا بگذارد . همان طور که مربی با دانش و محجوب استقلال پرویز مظلومی بالاخره عنوان کرد این تیم مدت هاست در چند جبهه مشغول نبرد است . نبردی ناجوانمردانه که هر کسی از روی حسادت و نابینایی درونی به دنبال ضربه زدن به استقلال بزرگ است . در این جا به اطلاع هواداران فهیم استقلال می رسانم که ساعت ها گفتگو و تحلیل تیم محبوب آسیا از شبکه های تلویزیونی عرب زبان پخش شد و جز به ستایش تیم استقلال چیزی نگفتند از جمله تلویزیون های کاس قطر و دبی اسپورت امارات ، ابوظبی امارات ، الجزیره ی ورزشی قطر و کانال های ورزشی عربستان و ... ، کانال هایی بودند که حتی تکرار این بازی را نیز علاوه بر ستایش بازی استقلال و تحلیل های فنی پوشش دادند .
این در حالی بود که روزنامه ی بی اعتبار پیروزی که مایه ی خنده ی اهالی فوتبال است در شب بازی با استقلال روی صفحه ی اصلی آن جایی نبود که خبری بر ضد استقلال درج نکند . بی وطنی بهترین واژه برای افرادی است که در این قضیه دخالت کردند و البته تمام ادعا های آن ها تشویش اذهان عمومی است که باید تحت پیگرد قانونی قرار گیرد . هر چند اسم این روزنامه هم مسخره ی هواداران متعصب پرسپولیس است و با این دست اخبار بدون دانش و پوپولیستی و عوام فریبانه قصد دارد اندک خوانندگانی از جمع قرمز را به دور خود بکشاند .
برنامه ی نود که امروز بزرگترین دشمن استقلال است و از مرحله ی اینکه حدس زده می شد که ، فردوسی پور تمایل به قرمز دارد رد شده و علنا به هواداران استقلال حمله می کند و متاسفانه افراد با اطلاع که به راحتی پاسخ دندان شکن به این آقای ناعادل بدهند خارج از گود نشسته اند . این برنامه ی نود بعد از برد های استقلال در داربی ها ساکت شده و به معضلات تیم رقیب می پرداخته است و در پیروزی تیم پرسپولیس در داربی اخر فقط رنگ دکوراسیون خود را قرمز نکرد و پس از پیروزی استقلال بر ذوب آهن سعی کرد تیم ذوب آهن را ضعیف نشان بدهد و به جای دعوت از آبی ها در آستانه ی بازی حساس ملی به مشکلات ذوب آهن ! پس از سال ها پرداخت ! و به نوعی سعی کرد طبق معمول با لوث کردن برد استقلال ، تلاش کند تا در مسیر صعود آبی ها دست انداز ایجاد کند . شاهکار فردوسی پور به همین جا ختم نشد . پس از برد تاریخی استقلال بر نماینده ی عربستان چیزی که صحبتی از آن نشد تحلیل برد نماینده ی شایسته ی ایران بر خلاف سنت گذشته ی این برنامه بود به این صحبت عادل ناعادل توجه کنید ؛ او اشاره می کند که در مورد مسئله ی دوپینگ آبی ها ! می خواهیم بعد از تصاویر بازی با اتفاق صحبت کنیم !!! یعنی تا این حد کینه و دشمنی از استقلال دارد که بازی آسیایی را با یک حرف حاشیه ای به بینندگان معرفی می کند . واقعا متاسفم که این بی غیرتی ملی را فتح اله زاده به رخ عادل نکشید تا کوس رسوایی او علنا فراگیر شود . و فقط در یک اشاره ی کوچک مدیرعامل استقلال به برد تاریخی ، فردوسی پور با لحنی ناپخته و مسخره گفت : آره خوب شد که بردید !
جالب است هواداران استقلال بدانند که در مطبوعات عنوان شده بود که قرار است در مورد فدراسیون فوتبال در این برنامه صحبت شود ولی عادل از فرصت استفاده کرده و یک دفعه موضوع دوپینگ را به تم اصلی برنامه تبدیل کرد ! و برنامه اش را به نوعی جا به جا کرد .
این آقا که تا به امروز صحبتی از اینکه چرا جنجال تبریز بدون محرومیت باقی مانده نکرده در جایی دیگر با اشاره به حکم مسخره ی کمیته ی انضباطی در مورد محرومیت تعلیقی تماشاگران استقلال ! به نوعی در مورد اینکه برای استقلال حکم موقت گذاشته اند گله مند بود درحالی که تماشاگران استقلال باید در دربی تشویق هم می شدند که با وجود یک شوک بزرگ بدون خساراتی ورزشگاه را ترک کردند . در همین بازی دروازه بان ملی پوش استقلال مورد اهانت مستقیم و رکیک قرار گرفت و در بازی پرسپولیس و فجر حدودا از دقیقه 57 به بعد تیم داوری مورد زشت ترین الفاظ قرار گرفت و در بازی استقلال و شهرداری در تبریز یک نیمه فحش رکیک به برهانی و مجیدی از تلویزیون شنیده می شد و در بازی تراکتور و استقلال که نیاز به گفتن نیست که حتی شعار ضد ملی هم شنیده می شد ولی عادل برای استقلال بویی از عدالت نبرده است و کافی بود با حسن زاده صحبت می کرد تا به راحتی او را در یک گفتگو شکست می داد . ولی این مسئولیت باشگاه استقلال است که از حقوق باشگاه دفاع کند نه اینکه مدیرعاملش به فکر انتخاب شدن در چهار سال آینده به عنوان رییس فدراسیون فوتبال باشد !
آری ای کاش بویی از انسانیت و غیرت ملی در بین ما پیدا می شد .

Avatar اسماعیل شریفی
By   اسماعیل شریفی   4435 Day ago

دوست عزیز باشگاه استقلال همیشه مظلوم بوده به امید قهرمانی

Avatar اسماعیل شریفی
By   اسماعیل شریفی   4431 Day ago

استقلال این فصل با تمام این ناملایمتیها قهرمانه

Avatar ساحل ابدی
By   ساحل ابدی   4378 Day ago

esteghlal tanha mazloom nis tarafdarasham mazlooman

Avatar ف م
By   ف م   4376 Day ago

واقعا من هم با این موافقم که تمام استقلالی ها مظلومند آخه رنگ آبی یه آرامشی داره و اونهایی که استقلالی هستند آروم و مظلومند

Avatar saeed mohsen zadeh
By   saeed mohsen zadeh   4373 Day ago
دمت گرم داداش kayko

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.