نامه به امیر خان

Avatar حسین امیری
نامه به امیر خان
By   حسین امیری   3392 Day ago
نامه ای از حرفای هواداران راجع به وضعیت کنونی و پیشنهادهای هواداران درمورد بهتر کردن شرایط.

بالاخره هوادار باید با تیم در ارتباط باشه
Avatar arezoo 2134
By   arezoo 2134   3392 Day ago
امیر خان از تو ممنونم که استقلال را استقلال کردی و هر روز ما بیشتر از دیروز دوستت داریم . تیم خوبی با آوردن کرار و سجاد و امید و حفظ خسرو ساختی فقط امیدوارم خط دفاع رو بهبود ببخشی تا تمام تلاشامون به هدر نره با رفتن آندو هم کاملا موافقم به نظر من باید یه کم با امیر حسین و هاشم برخورد کنی چون هم ملیپوشن و ما ازشون انتظار داریم. یه بدنساز هم لطفا بیار تا بازیکنای کلیدیمون مثل خسرو و کرار مصدوم نشن. ممونم از سیستم های تهاجمیت.
Avatar مهرداد پدرام
By   مهرداد پدرام   3391 Day ago
با سلام خدمت ژنزال آسیا امیرخان خواستم بگم ما هوادارای استقلال همیشه یار ویاور استقلال در همه لحضات هستیم پس انتظار داریم استقلال واقعی را در نیم فصل دوم به همراه قهرمانی استقلال ببینیم
Avatar حسین امیری
By   حسین امیری   3382 Day ago
بنده در فکر این نامه هستم و به همین زودی برای باشگاه ارسال میکنم.
از همه دعوت میکنم دیدگاه هاشونو بگن.
ممنونم
Avatar امیر حسین اسلامی
By   امیر حسین اسلامی   3382 Day ago
​ایده خیلی خوبیه ولی اینکه چجوری میخوای نامه رو برای باشگاه بفرستی و به قلعه نویی برسونی خودش یه بحثه.اصلا وقت اینو ندارن به این مسائل بپردازن.حتی به سایت خودشون هم سری نمیزنن ببینن چه خبره.
ولی با این وجود ایده جالبیه.فقط به نظرم صبر کن همه ی دوستان نظراتشونو بگن بعد صحبت ها رو جمع بندی کن و ارسال کن.یعنی نه خیلی تند باشه و نه خیلی چاپلوسانه.
Avatar حسین امیری
By   حسین امیری   3382 Day ago
Written by: امیر حسین اسلامی
​ایده خیلی خوبیه ولی اینکه چجوری میخوای نامه رو برای باشگاه بفرستی و به قلعه نویی برسونی خودش یه بحثه.اصلا وقت اینو ندارن به این مسائل بپردازن.حتی به سایت خودشون هم سری نمیزنن ببینن چه خبره.
ولی با این وجود ایده جالبیه.فقط به نظرم صبر کن همه ی دوستان نظراتشونو بگن بعد صحبت ها رو جمع بندی کن و ارسال کن.یعنی نه خیلی تند باشه و نه خیلی چاپلوسانه.



فعلا عجله ای نیست.تا بهمن ماه صبر میکنم تا همه نظر،پیشنهاد،انتقاد یا هر صحبت دیگه ای که دارن رو تو همین تایپیک بذارن بعد یه جمع بندی میکنم و هم واسه باشگاه میفرستم هم شخصا به تمرین تیم میرم و به امیرخان میرسونمش.
Avatar علیرضا جوادیان
By   علیرضا جوادیان   3382 Day ago
با سلام به شما 
با اجازه از شما میخواهم نظرات خودم را در مورد تیم محبوبم را به اینگونه که نامه میباشد ابلاغ کنم من از همان نسل شما هستم و بازیهای شما را در شاهین بیاد دارم بعد از انحلال شاهین حضور امیر قلعه نویی در استقلال پر ستاره آن روزها زیاد سرو صدا نکرد ولی آماذگی و هوش بالای شما توانست امیر را به مهره ای کارساز در استقلال تبدیل کند بعد از اتمام دوره بازی به مربی گری روی آوردی که با کناره گیری ناگهانی منصور خان شما مربی استقلال شدی و اولین جام را با استقلال در کسوت مربیگری به استقلال آوردی و با یک اقدام اخلاقی آنرا به منصور پورحیدری تقدیم کردی بعدها حضورت ذر استقلال همراه بود با ذرایت و شجاعت در مربیگری و تعویض نسل کهنه استقلال و جوان و با نشاط کردن تیم که همین امر باعث شد استقلال بهترین آمار را در ادوار لیگ بیاورد من به عنوان یک هوادار ازشما ممنونم ولی چیزی که من و شاید خیلی از هواداران را آزار میدهد حواشی تیم که در سالهای اخیر و پس از گذشت سالهای موفق شما بسیار زیاد و آزار دهنده شده و تمیز دادن آن که حق با شماست یا تغداد زیاد بازیکنان که اکثرا در زمانهای نه چندان دور سوگلی شما بودند و امروز برای شما شمشیر را از روبستن ومن به عنوان یک هوادار بیش از نتیجه گرفتنتیم خواهان روشن شدن این حواشی هستم چون مطمئنم تا این حواشی هست تیم نتیجه نمیگیرد من توقع دارم امیر قلعه نویی پاک بودن خود را به هوادار ثابت کند تا یار دوازدهم مثل همیشه پشت سرش باشد تاخیر در روشن شدن حواشی به تیم و شما ضربه میزند پس مثل گذشته با شجاعت رفتار کن و در صورتی که اشتباهاتی داری به آن اعتراف کن و مسیر را عوض کن چون اعتراف به اشتباه و جبران آن نشانه شجاعت و لازمه یک ژنرال واقعی است 
Avatar محمد همراه
By   محمد همراه   3371 Day ago
امیرخان شما یک مربی بزرگ هستی و از شما بعیده ک هی غر بزنی .شما با چندین قهرمانی نشون دادی ک بهترین مربی ایران هستی پس خاهش میکنم تاکتیکهایت رو به روز کن و با قدرت ب کارت ادامه بده .نتایج خوب و عالی و بازی خوب در زمین میتونه دهن منتقدان  و بدخاهان را ببند.با برنامه نود هیچ گونه ارتباطی برقرار نکن چون این برنامه دشمن استقلال و استقلالی هست.شما نیاید بگید اگه بازیکنان اشتباه نکنند ما قهرمانیم .شما باید بگویید ما قهرمانیم چون انقدر اماده و قدرتمندیم که اگه بازیکنی هم اشتباه بکنه با قدرت و تاکتیکی  که داریم جبرانش میکنیم .

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.