چرا استقلال تو نیم فصل نتیجه نگرفت؟

Avatar علیرضا طاقتی
چرا استقلال تو نیم فصل نتیجه نگرفت؟
By   علیرضا طاقتی   3406 Day ago
به این علت که فقط ی دونه بازی ساز داشت
Avatar arezoo 2134
By   arezoo 2134   3406 Day ago
به این علت که مدافعانی چون هاشم و امیر حسین گند زدن تو تیم  بازیشون در حد تیم های دسته دویی هم نبود ، چه ربطی به بازیساز داره ؟ مثلا کدوم هافبکمون بد بود ؟ لطفا این همه به هافبکایی مثل خسرو و امید و جاسم که با غیرت تمام  واسه استقلال میجنگن توهین نکنید .خواهشا
Avatar رسول موگویی
By   رسول موگویی   3405 Day ago
دروازه بان و دفاعمون افتضاح بود .
Avatar امیر حسین اسلامی
By   امیر حسین اسلامی   3405 Day ago
​چون مدافعانش(حنیف و صادقی) از اول به میدان نیومدن و وقتی اومدن در شرایط بازی نبودن و همچنین تغییرات نفرات در خط دفاعی به دلیل محرومیت ها و مصدومیت ها و بازی کردن بازیکنا در پست های غیر تخصصی همگی باعث شد استقلال سازمان دفاعی منظمی نداشته باشه.نکته ای که من قبل از آنالیز نود داشتم.
البته استقلال توسط مهاجمانش در زمین حریف اصلا پرس لازم رو انجام نمیدن و دفاع رو در زمین حریف رعایت نمیکنن و وقتی تیم جلو میوفته همه ی بازیکنا در یک سوم دفاعی خودمون به دفاع کردن مشغول میشن.همونطور که قبلا گفتم وقتایی که تیممون جلو میوفته در عرض چند دقیقه بعد از اون گل یا گلهایی رو دریافت میکنیم.
Avatar میثم محمدی قراسویی
By   میثم محمدی قراسویی   3401 Day ago
کند بودن خط دفاعی که واقعا تیم و مخصوصا هوادارا رو آزار میداد و ششش دانگ نبودن خط حمله که بیشتر موقعیتها رو از دست میدادیم...
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   3357 Day ago
این بازیکنان درخیلی از مواقع سر جلوی توپ کذاشتن عمرخود را در استقلال سپری کرده اند توهین کردن به بازیکن استقلال بی انصافیست .یک اس اس متعصب و همیشه ابی هیچموقع به تیمش توهین نمیکنه درنیم فصل اول اولین بازی استقلال با سپاهان فغانی چه بسر استقلال اورد که روزنامه ها نوشتن فغان از دست فغانی . بازی دربی را هم که دیدید خیلی راحت تیم را بازنده کردن مطمِیا باشید که اگر من وشما توی زمین بازی باشیم و این نا داوریها را ببینیم ازدست دادن روحیه که هیچ زمین بازی ترک میکنیم.
Avatar محمد جواد فلکی
By   محمد جواد فلکی   3241 Day ago
امیر قلعه نوعی خراب کرد باخریدن عنایتی اگر عنایتی نبود موفق می شدیم ..فروزان عالی بود..
Avatar رسول موگویی
By   رسول موگویی   3241 Day ago
اولا که هر موضوعی رو در جای خودش مطرح کنید  . دوما نتیجه نگرفتن ما به خاطر محرومیت کرار بود   . چون ما تو نیم فصل اول هم با کرار بیست و دو امتیاز و بدون کرار دو امتیاز گرفته بودیم .
Written by: رسول موگویی
اولا که هر موضوعی رو در جای خودش مطرح کنید  . دوما نتیجه نگرفتن ما به خاطر محرومیت کرار بود   . چون ما تو نیم فصل اول هم با کرار بیست و دو امتیاز و بدون کرار دو امتیاز گرفته بودیم .



                                                                                 من هم با نظر شما موافقم.

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.