تیم ملی آلمان

Avatar arezoo 2134
تیم ملی آلمان
By   arezoo 2134   3404 Day ago
تیم ملی آلمان رو چه جوری ارزیابی میکنید و به نظر شما بهترین بازیکنش کیه؟
Avatar سمانه علیزاده
By   سمانه علیزاده   3404 Day ago

گرچه من طرفدار آلمان نیستم ولی تیمشون عااااالیه.بهترین بازیکنشونم نویره.آلمانیا تو این چن سال سرمایه گذاری خوبی انجام دادن.نتیجش رو هم دارن میبینن.
Avatar رسول موگویی
By   رسول موگویی   3404 Day ago
با اینکه عاشق برزیلم اما آلمان بی نظیره ، نویر هم بهترین بازیکنشه . اونا سرمایه گذاری بلند مدت دارن نه مثل ما که پول مفت می دیم به بازیکنا تیم ملی .
Avatar امیر حسین اسلامی
By   امیر حسین اسلامی   3404 Day ago
​تیم خیلی خوبی دارن.با سرمایه گذاری که داشتند تونستند بازیکنان خیلی خوب و زیادی رو پرورش بدن.بازیکنانی نظیر اوزیل ، رویس ، گوتسه ، کروس ، نویر ، مولر ، شورله و ...... که در پست دروازه بان و هافبک و مهاجم حالا حالا ها احساس کمبود نمیکنند ولی پاشنه آشیل تیم ملی آلمان از نظر من مدافعان کناری آنهاست.با خداحافظی لام از بازیهای ملی آلمان از مدافعین میانی متوسطی نظیر اشملزر ، مصطفی و .... که همگی بازیکنان متوسطی هستند تکرار موفقیت برای آلمان کاری سخت میشود.وقتی اسپانیا 2 بار قهرمانی یورو و  یک بار جام جهانی را پشت سر هم به نام خود ثبت کرد در تمام خطوط از بازیکنان تاپی برخوردار بود.
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   3283 Day ago
  تیم ملی آلمان حتی اگر بازیکن شاخص نداشته باشه ولی بخاطر نظم و دیسیپلینی که در تیم حاکمه و این نظم به این خاطره که بازیکن آلمان خود را سرباز و تیم ملی را پادگان و سر مربی را فرمانده حساب میکند . که البته این نوع نظم در باشگاه های آلمان هم وجود داره . بهمین خاطر همیشه مثل یک سرباز که در میدان جنگه . در زمین مسابقه هم تا ثانیه های پایانی  مبارزه میکنه . 
​به نظر من بهترین بازیکن آلمان توماس مولر هر چن بازیش زاد به چشم نمیاد.
Avatar maryam 7
By   maryam 7   3204 Day ago

گوتــســــــــه

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.