پیشرفت یا پسرفت

Avatar رسول موگویی
پیشرفت یا پسرفت
By   رسول موگویی   3405 Day ago
به نظر شما آیا استقلال در نقل و انتقالات موفق بوده و کادر فنی تصمیمات درستی گرفته اند ؟ 
به نظر من که خوب عمل نکردن . تیم هایی مثل نفت و سپاهان و فولاد با این که بازیکنان شاخصی رو جذب نکردن ولی کسی رو هم از دست ندادن . تراکتور که فقط مونده رونالدو رو جذب کنه . به هیچ بازیکن درجه یکی نه نمی گه . اما استقلال چی ؟ استقلال یکی از ضعیف ترین بازیکنان نیم فصل خود یعنی صادقی را نگه داشت و به راحتی حاتمی را از دست داد و او را به لنگ واگذار کرد ( برای مذاکره ) . صادقی ضعیف را نگه داشت و مسلمان جوان و آینده دار را از دست داد . البته هنوز هم مسلمان سر گردان است . استقلال میلاد نوری را جذب کرده که آمار نشان داده که یکی از ضعیف ترین بازیکنان لیگ است . تنها خرید خوب استقلال طالب لو است . با این شرایط و روحیه ی مضاعف تیم های مدعی دیگر ، من شانسی برای قهرمانی نمی بینم . خواهشا به من تهمت لنگی نزنید و بدون احساسی فکر کردن و جانبداری از کسی نظر دهید .
Avatar علیرضا جوادیان
By   علیرضا جوادیان   3404 Day ago
​عملکرد خیلی خوبی نبود ولی باید دید شرایط مالی باشگاه چطور بوده بازیکنای جوان و آینده دار پول زیادی میخوان که به نظر استقلال فعلا چنین شرایطی نداره و امیر بیشتر بازیکنانی را آورده که آنها میخواستند نسبت به شرایطشان به استقلال بیایند ولی در کل مشکل استقلال بیشتر حواشی باند تیم ملی بود که امیدوارم حل بشه در ضمن از تاپیک خوبت ممنونم و از حضور موثر و خوب شما
Avatar حسن یارمحمدی
By   حسن یارمحمدی   3404 Day ago
​مثل یکی دو فصل پیش موفق نبودیم و تیمای دیگه شاید تا حدودی از ما بهتر بودن
Avatar علیرضا موسوی
By   علیرضا موسوی   3403 Day ago
دوست عزیز sarapaabi من اسم شریف شمارو نمیدونم ببخشید.به نظر من کلاً 2-3 بازیکن آس و مطرح تو فصل نقل انتقالات رد و بدل شدن نه تو استقلال بلکه تو تیم های دیگه.مسلمان وکاوه رضایی.همین. تراکتور بازیکن مطرحی نگرفته به جز آندو که اگه بخوایم اونو مطرح قلمداد کنیم (از نظر فنی) حتی حامد لک رو دوباره به تیم برگردوندن به خاطر کمبود بازیکن.لنگیا هم فقط حاتمی رو گرفتن که معلوم نیست خوب در بیاد یا نه.منظور من اینه که تیمهایی که تو کورس قهرمانی هستن هیچ وقت تو نیم فصل ستاره هاشو از دست نمیدن که تیم های دیگه بخرنش.به نظرم استقلال فقط تو خرید مسلمان کوتاهی کرد قرضی بودن مسلمان حداقل یه نیم فصل میتونست واقعاًکمک حال استقلال باشه.یادمون نره اومدن مسلمان با رفتن صادقی همراه بود(که من خودم موافق رفتن صادقی هستم)به شرطی که یه دفاع خوب جذب می کردیم که تقریباًمحال بود تو مدت زمان کم نقل و انتقالات.حالا هرچی ما با جذب مسلمان قدرت هجومی تیم مون خوب میشد عوضش خط دفاع مون افتضاح تر از قبل میشد. کاوه رضایی هم واقعاًمبلغ سنگینی رو درخواست کرده بود و دیدی که پول رو به بازی تو تیم های مطرح پایتخت ترجیح داد. تهیه این مبلغ هم  واسه استقلال سنگین بود. 
Avatar رسول موگویی
By   رسول موگویی   3403 Day ago
واقعا درسته . الآن همه ی مدعیا پول دارن و از کارخونه شون ساپورت میشن اما تیم ما هیچ . منم سراپا آبی ۴۴۴۴ هستم

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.