همکاری

Avatar حسن یارمحمدی
همکاری
By   حسن یارمحمدی   3368 Day ago
در آستانه شروع جام ملت های آسیا از دوستان خواهش میکنم هر نظری در مورد بازی های ایران و سایر تیم ها دارند در این تالار به اشتراک بگذارند تا شاهد بی نظمی در سایت نباشیم
Avatar امیر حسین اسلامی
By   امیر حسین اسلامی   3367 Day ago


خب همونطور که انتظار می رفت استرالیا بازی رو با برد پشت سر گذاشت.خوشبختانه بازی اول جام ، پر گل بود و نوید بازیهای قشنگتری رو در ادامه میده.کویت خیلی زود تونست استرالیا رو غافلگیر کنه ولی استرالیا سراپا حمله شد و گل اول روی اشتباه سه مدافع کویت که نتونستن بازیکن صاحب توپ رو مهار کنن تا بتونه به کیهیل پاس گل بده.گل دوم و چهارم هم روی اشتباه دروازه بان رقم خورد.کویت در طول بازی شاید 3-4 موقعیت تونست خلق کنه ولی همگی زهر دار بودند.موقعیت گلشون ، ضربه ای که به تیرک زدن یا موقعیتی که دروازه بان استرالیا دفع کرد.استرالیا ابتدای بازی خیلی به آب و آتش نمیزد تا برای بازیهای بعدی انرژی داشته باشن ولی وقتی گل رو دریافت کرد روند تیمیشون تغییر کرد.چیزی که مشخصه این خط دفاع و این میانگین سنی نسبتا بالا در مراحل بعد به ضرر استرالیا خواهد بود.
بهترین بازیکن میدان ماسیمو لونگو شد که یک گل و یک پاس گل به ثمر رسوند.
شوت های در چهار چوب استرالیا 6 و کویت 4 بود.درصد مالکیت توپ 60 به 40 به نفع استرالیا بود.
Avatar حسن یارمحمدی
By   حسن یارمحمدی   3366 Day ago
بازی ندیدم ولی نتیجه نشون دهنده  مدعی بودن استرالیاست

اگه ایران و استرالیا هر دوشون به عنوان تیم اول یا دوم صعود کنن وبازی یک چهارمم برنده باشن نیمه 

نهایی قشنگی میشه


Avatar حسن یارمحمدی
By   حسن یارمحمدی   3366 Day ago
در آستانه شروع جام ملت های آسیا از دوستان خواهش میکنم هر نظری در مورد بازی های ایران و سایر تیم ها دارند در این تالار به اشتراک بگذارند تا شاهد بی نظمی در سایت نباشیم


منظورم این بود که هر موضوع جدیدی گذاشته میشه در تالار جام ملت های آسیا باشه نه در جایی مثل عملکرد بازیکنان استقلال

  
Avatar رسول موگویی
By   رسول موگویی   3366 Day ago
به نظر من کره ی ج و ژاپن و استرالیا رقبای ما هستن . البته استرالیا بیشتر . ایران خط دفاع بسیار خوبی داره و با ضربات ایستگاهی یعنی همون عاملی که باعث گل خوردن استرالیا در مقابل کویت شد ، میتونه خوب در جام ملتها قدرت نمایی کنه و به امید خدا قهرمان بشه .
Avatar حسن یارمحمدی
By   حسن یارمحمدی   3365 Day ago
هر سه نماینده عرب بازیشون باختن وامیدوارم این روند ادامه داشته باشه
با توجه به اخبار بازی ها به نظر عربستان ضعیف تر از اونی بود که گفته شده بود و قصد داره مثل دورره قبل در باخت هتریک کنه خیلی دوست دارم فرصتی پیش بیاد انتقام باخت در آزادی ازشون بگیریم
کره هم تیمی جوون مثل دوره های قبل به بازی ها فرستاده و فکر نکنم به عنوان مدعی مطرح باشن
Avatar امیر حسین اسلامی
By   امیر حسین اسلامی   3365 Day ago
​در مورد بازی کره جنوبی با عمان باید بگم بازی یک طرفه بود مثل بازی استرالیا با کویت. ولی با این تفاوت که عمان خیلی اصولی و منطقی دفاع میکردن و چون عرض استادیوم هم نسبت به بازی افتتاحیه کوچک تر بود عمانی ها تونستن همه ی فضا ها رو پوشش بدن.هر چند عمان هم یکی دو موقعیت خیلی خطرناک داشت.دو بازیکن از کره هم مصدوم و بالاجبار تعویض شدن.
بازی ازبکستان با کره شمالی خیلی جذاب و مهیج نبود و در روزی که ازبک ها تیم برتر میدان بودند برنده شدند.
در مورد بازی چین با عربستان هم بگم قشنگترین بازی بود که من دیدم.چون هر دو تیم به دروازه هم حمله میکردند.البته عربستان یکم موقعیت های کمتری داشتند ولی در نیمه دوم وقتی بازی 0-0 بود عربستان صاحب یک ضربه پنالتی شد ولی دروازه بان چین به خوبی مهار کرد این ضربه پنالتی رو.
------------
به امید اولین برد ایران در اولین بازی
Avatar رسول موگویی
By   رسول موگویی   3365 Day ago
ان شا الله که همه عربا خوار و ذلیل بشن حتی فلسطین که انقدر مثلا مظلومند . این فلسطینیای عرب و بی سواد واسه اینکه ما شیعه بودیم با ما بازی تدارکاتی انجام ندادن . کاش همه عربا بازیاشونو ببازن به حق حیدر کرار .
Avatar حسن یارمحمدی
By   حسن یارمحمدی   3364 Day ago
دور اول بازی ها تموم شد و از 8 بازی انجام شده همه بازی برنده داشت و تساوی حاصل نشد
از 9 نماینده اعراب 7 تاشون باختن و دو برنده دیگه هم تیمی از اعراب شکست دادن
گروه دو کم گل ترین بازی هارو با 2 گل داشت و گروه ما با 7 گل پرگل ترین بود
عراق با این بردش به احتمال زیاد حریف ما در دور بعده هرچند که این پیش بینی ها زوده
ژاپن پر ستاره ترین تیمه و مدعی اول قهرمانی
Avatar امیر حسین اسلامی
By   امیر حسین اسلامی   3361 Day ago
​بعد از استرالیا و کره جنوبی ، امروز چین تونست سومین تیمی باشه که جواز صعود به مرحله بعدی رو کسب کنه.حالا چین 4 روز بعد با ضعیفترین تیم گروه یعنی کره شمالی بازی میکنه که حتی اگر بتونه یه مساوی هم بگیره میتونه تیم اول صعود کنه.ازبکستان هم فقط باید ببره تا صعود کنه.البته ازبکستان معمولا در مقابل عربستان خوب نتیجه نمیگیره و در سالهای 2000 و 2004 که در همین تورنمنت همگروه بودند در سال 2000 عربستان 5-0 پیروز میشه و ازبکستان در سال 2004 با نتیجه 1-0 پیروز میشه.در سال 2007 هم در مرحله یک چهارم عربستان 2-1 پیروز میشه.
عکس زیر مربوط به بازیهای رو در رو عربستان و ازبکستان هست که تا کنون 8 بار با هم بازی کرده اند ، که تعداد پیروزی های ازبکستان 3 ، تساوی 1 و برد های عربستان 5 می باشد.


Avatar حسن یارمحمدی
By   حسن یارمحمدی   3359 Day ago
باورم نمیشد کره استرالیا ببره بازی رو هم ندیدم
اگه تو گروهمون اول شیم تا فینال به ژاپن و استرالیا نمیخوریم و به نظرم این عالیه

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.