ایران 1 - 0 امارات

Avatar امیر حسین اسلامی
ایران 1 - 0 امارات
By   امیر حسین اسلامی   3356 Day ago


​خدا رو شکر تونستیم بازی سوم خودمونو با برد پشت سر بزاریم و با اقتدار صعود کنیم.دومین تیمی بودیم که با سه برد همراه با کلین شیت به مرحله بعد صعود کنیم.با این برد احتمالا در مرحله بعد با عراق بازی میکنیم و در نیمه نهایی با کره جنوبی ای که معمولا باهاشون راحت تر بازی میکنیم و در 3 بازی اخیر 3 برد مشابه 1-0 داشتیم.بیشتر از این صعود به عنوان سرگروهی من از بازی دادن کی روش به جوانان تیم ، خوشحال شدم.بازیکنانی مثل پور علی گنجی ، زفیعی ، سردار ، امیری و حتی حقیقی که شاید هر مربی دیگری بود بازیکنانی نظیر رحمتی ، عقیلی و ... رو دعوت میکرد و مثلا به صادقی بازی میداد بازیشون میداد ولی کی روش با کار خوبش هم تونست نتیجه ای مطلوب کسب کنه و هم پشتوانه خوبی برای جام جهانی فراهم کنه.
دروازه بان و دفاع عالی بودند.نکونام به نظرم بهترین بود.آندو خیلی با تلاش بازی میکرد و تونست باز هم پاس گل بده ولی کرنر هاشو خیلی بلند ارسال میکرد.سروش رفیعی خیلی در جریان بازی نبود.امیری نیمه اول خیلی بهتر بود ولی در کل سرعت تیم ایران رو میگرفت تا حدودی.

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.