سید ودوود عزیز

Avatar علیرضا جوادیان
سید ودوود عزیز
By   علیرضا جوادیان   3346 Day ago
​ با سلام به همه دوستان استقلالی و تبریک برای موفقیتهای تیم محبوبمون خوشبختانه پس از یک مدت که تالار خیلی دلگیر شده بود حالا کمی شلوغتر و پر هیجانتر شده که این هم به خاطر فعالیت خوب و مفید دوستان میباشد ولی من چند روزی هست که دوست خوب و ارزشی خودم و شما سید ودوود را نمیبینم و احساس کردم شاید ودوود عزیز از دیگران دلگیر شده و در تالار حاضر نمیشود من از طرف خودم از سید میخواهم مثل گذشته پر انرژی و شاداب در کنارمان باشد و فکر میکنم اکثر شما هم خواهان حضور او هستید از همگی میخواهم با جمله ای کوچک ودوود عزیز را به تالار دعوت کنید در ضمن ودوود عزیز به تو افتخار میکنم که اینچنین دغدقه برای اصول داری ولی مطمئن باش نه در گذشته و نه در آینده از این جمع چیزی بر خلاف اصول جاری نمیشود و شاید فقط یک سو تعبیر بوده اکثر قریب به اتفاق این دوستان همگی انسانهایی اخلاق مدار و دارای خط قرمزهای مذهبی هستند ولی از نیازهای اولیه جوانی برای همه آنها شادی و نشاط در جمعی سالم هست که این عزیزان هم از این بحث در تالارها استفاده میکنند منتظرت هستیم
Avatar حسن همراه
By   حسن همراه   3346 Day ago
ودود عزیز من یکی که خیلی دوست دارم و به هیچی هم کاری ندارم فقط بخاطر اینکه ی اس اسی با تعصب هستی دوستتت دارم .

Avatar میرودود سیدمحمدی
By   میرودود سیدمحمدی   3346 Day ago
​من مخلص علی آقای گل و دیگربچه های بامرام تالار هستم.ممنون که به این حقیر لطف 

دارید.خدا شاهده که من فقط خواستم یک پیشنهاد داده باشم که فکر میکنم برداشت اشتباه

از مطلبم شده بود.در هرحال فکر میکنم شاید حضور بنده باعث آزردگی دیگر افراد شده به 

همین خاطر ترجیح دادم از دور نظاره گر تالار باشم و مطلبی ننویسم.در هرحال بنده را حلال 

کنید.التماس دعا. دوستدار استقلال واستقلالی های عزیز.      سیدودود.
Avatar علیرضا موسوی
By   علیرضا موسوی   3346 Day ago
حاجی بیخیال بابا.یه سوء تفاهم بود که حل شد،اختلاف نظر و سلیقه همه جا هست. به قول امیر قلعه : بزرگوار پاشو بیا تالار :):)
Avatar میثم محمدی قراسویی
By   میثم محمدی قراسویی   3345 Day ago
باعرض سلام خدمت دوستان آبی دل
بعضی وقتا اختلافات سلیقه ای باعث دلخوری بعضی دوستان میشه ولی من بشخصه معتقدم که دوستان آبی دل هیچی تو دلشون نیست و اگر حرفی زده میشه باقصد و نیت نیست...
از سید ودود عزیزم خواهش میکنم که مثل گذشته به فعالیتش توی تالار ادامه بده مخصوصا م که علیرضای عزیز ازش خواهش کرده و دیگه نباید روی بزرگتر تالار و زمین انداخت...
Avatar shide HR
By   shide HR   3345 Day ago
ای بابا دل خوری کجابود بالاخره اختلاف نظر همه جا هس و همه حق دارن نظرخودشونو بدن و بحث کنن ... خوشحال میشیم از حضورتون توی سایت.
Avatar میرودود سیدمحمدی
By   میرودود سیدمحمدی   3345 Day ago
​به داشتن دوستان فهیم و بزرگواری مثل همه ی شما عزیزان،بر خود میبالم.ممنون از همه ی شما.

با آبی دلان بودن برایم افتخار است. قربانتان.
Avatar سمانه علیزاده
By   سمانه علیزاده   3344 Day ago
Written by: shide HR
ای بابا دل خوری کجابود بالاخره اختلاف نظر همه جا هس و همه حق دارن نظرخودشونو بدن و بحث کنن ... خوشحال میشیم از حضورتون توی سایت.
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   3344 Day ago
دوست عزیزعقایدوسلیقه هامتفاوت ولی قابل احترامند.نظرات باهم یکی نیست بنابراین اگردر تالار گفتگویی صورت میگیرد نبایدباعث رنجش کسی بشه هرکس دلیل خودش را دارد من شخصآ به تمام صحبتهای گفته شده در تالار احترام میگذارم .آبیهای دریا دل مثل لنگیها بی ظرفیت نیستن .

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.