رسانه ها / انتقادات و ایجاد حاشیه های مختلف

Avatar امیر خادم
رسانه ها / انتقادات و ایجاد حاشیه های مختلف
By   امیر خادم   4346 Day ago

خبرورزشی و انتقاد بی رحمانه و دوساله از مظلومی

 

پـــرویـز خان مظلــومـــی (سرمربی)
 

خدا را شکر حداقل نویسندگان روزنامه خبرورزشی به این نکته اعتراف کردند که بنا بر اینکه به کار فنی پرویز مظلومی اعتقاد نداشتند در طی دو سال اخیر دائما در حال انتقاد از وی بودند!

در ستون حرف آخر این روزنامه در تاریخ 4 خرداد ماه پس از حذف استقلال از لیگ قهرمانان سردبیر یا دبیر تحریریه روزنامه خبر به این نکته اذعان کرده بودند که از ابتدای شروع سرمربیگری وی در استقلال چون می دانستند موفقیتی بدست نخواهد آورد از عملکرد وی انتقاد می کردند.
بارها این روزنامه کادرفنی استقلال را ترسو خوانده بود و یا از تاکتیکهای اتخاذ شده توسط کادرفنی و بخصوص پرویز مظلومی انتقاد کرده بودند.
در این ستون به اینکه بعداز برد استقلال مقابل پرسپولیس در جام حذفی تیتر روی جلدشان را به تعریف کردن از مظلومی پرداخته بودند،اشاره شده بود و نویسنده این مطلب عنوان کرده بود بازی استقلال مقابل سپاهان سندی بود برادعاهای کارشناسان این روزنامه از که عملکرد فنی پرویز مظلومی و کارنامه دوساله ایشان دائما در این روزنامه مورد انتقاد قرار گرفته بود!
در این مطلب به ناکارآمدی پرویز مظلومی در حالی اشاره شده بود و این مربی فقط به دلیل آنکه تیمش در یک نمایش ضعیف مقابل سپاهان که انگار تمامی بازیکنان ستاره این تیم به یکباره بازی اصلی و معمولی خود را یادشان رفته بود و مثل بازیکنان بی تجربه در این بازی کپ کرده بودند را دلیلی بر عدم کارایی کادرفنی و ضعف مظلومی شمرده بودند.

نگارنده مطلب فوق بر سر مظلومی و هواداران استقلال که مصاحبه های پرویز مظلومی را با توجه به اینکه به وی اعتقاد نداشته بودند،منتهی در صفحات آخر و وسط روزنامه خود کار می کردند را منتی قرار داده و اعلام کرده این کار آنها نشان از بی طرفی این روزنامه بوده و عنوان شده ما از عملکرد مظلومی انتقاد می کردیم و قصد نداشتیم دو سال تمام برایش حاشیه درست کنیم!

سوال:حقیر که سالهاست روزنامه ورزشی می خوانم اگر در روزنامه مورد علاقه ام از کادر فنی و بازیکنان تیم محبوبم مصاحبه یا مطلبی چاپ نشود،آیا آن روزنامه را اصلا خریداری می کنم!!!؟؟

سپس از تماشاگران و مخاطبین استقلالی خود خواسته بود که بروند از کارشناسانی همچون آقای محصص،جلال چراغپور و ...در مورد عملکرد فنی پرویز مظلومی در این دو سالی که سرمربی استقلال بوده،نظر خواهی کنند و ببینند که فوتبال نوبسان خبرورزشی در مورد کادرفنی استقلال اشتباه نکرده بودند!


در این ستون به اینکه بعداز برد استقلال مقابل پرسپولیس در جام حذفی تیتر روی جلدشان را به تعریف کردن از مظلومی پرداخته بودند اشاره شده بود و نویسنده این مطلب عنوان کرده بود بازی استقلال مقابل سپاهان سندی بود بر ادعاهای کارشناسان این روزنامه از
که عملکرد فنی پرویز مظلومی و کارنامه دوساله ایشان دائما در این روزنامه مورد انتقاد قرار گرفته بود!
در این مطلب به ناکارآمدی پرویز مظلومی در حالی اشاره شده بود و این مربی فقط به دلیل آنکه تیمش در یک نمایش ضعیف که تمامی بازیکنان ستاره این تیم به یکباره بازی اصلی طبق روال خود را یادشان رفته بود و انگار در این بازی کپ کرده بودند را دلیلی بر عدم کارائی کادرفنی و ضعف مظلومی شمرده بودند.
مع الوصف با توجه به مطالب نوشته شده در این ستون،حقیر که یکی از مخالفان این انتقادات دو ساله از پرویز مظلومی توسط خبرورزشی بودم از نویسندگان و سردبیر این روزنامه یک سوال دارم!
آیا اگر در بازی استقلال مقابل همین سپاهان در دور رفت گل صددرصد صحیح آرش برهانی توسط داور بازی آفساید اعلام نمی شد و یا در بازی برگشت با همین تیم سپاهان مجتبی جباری پنالتی خود را از دست نمی داد و یا با توجه به همان لقبی که به پرویز مظلومی داده بودید،لوک خوش شانس استقلال مقابل سپاهان در بازی لیگ قهرمانان بجای اینکه بازیکنان تیمش راه رفتن عادی را از یاد ببرند،در دقیقه 7 بازی بجای سپاهان گل اول را به نفع تیم استقلال می زدند و اتفاقات بازی همانطور که در ازبکستان رقم خورد و باعث گل دوم و در نهایت برتری استقلال می شد و این استقلال بود که به مرحله یک هشتم جام باشگاههای آسیا صعود کرده بود،بازهم پرویز مظلومی که تیمش با توجه به آن دو اتفاق بازی رفت و برگشت و خوش شانسی در بازی پلی آف لیگ قهرمانان صاحب دو قهرمانی و صعود در بین 8 تیم برتر آسیا می شد،بازهم وی را ترسو و ضعیف می نامیدید؟

آیا اگر فقط علی کریمی در بازی با تراکتورسازی در تبریز بازی می کرد و پنالتی بدست آمده به سود پیروزی را به گل تبدیل می کرد و سپس همان اتفاقاتی که باعث برد پر گل تراکتور شد باز هم به وقوع می پیوست و فقط تراکتور یک گل بیشتر دریافت می کرد،آیا استقلال هم اکنون تیم دوم جدول لیگ برتر نبود و مظلومی صاحب کارنامه قابل قبول تری می شد!؟
آیا فقط پرویز مظلومی و تیمش دارای ستاره های گرانقیمت و تیمی کهکشانی بودند!چطور زمانیکه مالک استیل آذین آن همه بازیکن گرانقیمت و مربی درجه یک را برای تیمش خریداری کرد ولی در نهایت به لیگ یک سقوط کرد این همه هجمه و انتقاداتی که از پرویز مظلومی صورت گرفته،از این تیم انتقاد شد!؟
مگر همین تیم مظلومی در نیم فصل اول با اختلاف 6 امتیاز قهرمان لیگ برتر نشد!چطور تا قبل از فشردگی های بازیها و بازیهای تحمیلی برنامه ریزی نشده پلی آف آسیا شروع نشده بود،استقلال بهترین تیم لیگ برتر بود و برایش تیتر می زدید؛این استقلال دوست داشتنی!؟
بنده به شخصه شاید از لحاظ فنی پرویز مظلومی را در حد تیم بزرگی چون استقلال ندانم،اما این دلیل نمی شود کارنامه دو سال وی و همکارانش را نادیده بگیرم.
اگر روزنامه خبرورزشی بر اساس صحبتهای سردبیر خود،که عنوان کرده ما بخاطر هواداران استقلال از این تیم انتقاد می کردیم و همیشه سعی داشتیم در نقدهای خود رعایت انصاف را داشته باشیم،باید بپرسیم،شما چرا این همه انتقاداتی که در این دو سال از تیم و کادرفنی استقلال کردید ،یک سوم آنرا از تیم دوازدهم جدول یعنی پرسپولیس نکردید؟و سوال آخرمان هم این است که؛اگر استقلال با مظلومی نتایج این فصل پرسپولیس را کسب می کرد می خواستید چه بلایی سر مظلومی و تیمش بیاورید!؟
مگر مدیران پرسپولیس برای تیم فعلی و یا حداقل تیم نیم فصل دوم خود برای بازیکنان جدید و مربی ترکیه ای که به خدمت گرفته بود کلی هزینه نکرده بود!پس چرا هزینه های خریدهای موفق ابتدای فصل استقلال را دائما تو سر کادرفنی و هواداران این تیم می زنید!؟

 

پـــرویـز خان مظلــومـــی (سرمربی)

 

امیرآبی تنها

برای ماندن باید سازش کرد،نه خواهش

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.