بازیکنان یاغی استقلال .

Avatar وهاب نظری نژاد
بازیکنان یاغی استقلال .
By   وهاب نظری نژاد   3338 Day ago
تعدادی از بازیکنان استقلال وقتی از این باشگاه رفتن برچسب بازیکن یاغی به آنها چسبانده شداین بازیکنان کم نیستن حال یا طلبکاربودن .یا باسرمربی یا مدیرعامل مشکل داشتن یا از بعضی بازیکنان خوششان نمی آمدحتی اعلان میکردن یا جای منه یا جای فلان بازیکن.همینکه پایشان را از باشگاه بیرون میگذارن هر چه دلشان بخواهد میگویند.حال چرا وقتی در باشگاه هستن این مسایل را را عنوان نمیکنند که این خود جای تردید دارد.بعضیها هم اظهارندامت میکنندو دوست دارن به باشگاه برگردن ...چرا عاقل کند کاری که باز آردپشیمانی ... در واقع پلهای پشت سر خود را خراب میکنندو هیچ راه برگشتی برای خود نمیگذارن.مثل آن حرکت بسیارزشت آندو که قلعه نوعی را هدف قرارداد . دقت کردین اکثراین بازیکنان بعد از جدا شدن از استقلال یا اینقدر افت کردن که بدون تیم ماندن یا اینقدرخودشان برای خودشان حاشیه درست کردن که کلا محو شدن یا به لیگهای پایین تر کوچ کردن. چه چیزی باعث میشود که یک بازیکن قبل ازاینکه به استقلال بیایدگم نام بودولی بعداز مدتی یاغی میشود. بنظرشماکدام عوامل در این کار دخیل هستن.پول زیاد. شهرت زیاد. کم ظرفیت بودن بازیکن. رفتارسرمربی و مدیر عامل یا ضعف مدیرعامل و سرمربی (مسِله پول نگرفتن راکه اصلا قبول ندارم  چرا چونکه دریافتی یکسال این بازیکنان از درامد کل تمام عمر پدران ما بیشتراست ) .
Avatar علیرضا جوادیان
By   علیرضا جوادیان   3338 Day ago
​این موضوع از جهات مختلف قابل بحثه ولی در حد بضاعت خودم میگم اول عدم ظرفیت سازی در مجموعه فوتبال یعنی باشگاه و ارکانش و بازیکنان که به نظر من هیچ کدام ظرفیت اینچنین پولهایی را نداشتند و از طرف دیگر رسانه ها که مسیر پیشرفت سالم را اشتباه گرفتند و فقط به دنبال ساختن حواشی برای فوتبال هستند تا آمار مخاطبانشان را بالا ببرند و گل سر سبد آنها هم برنامه نود هستش که فقط به دنبال حاشیه برای فوتبال هست من فکر میکنم تمام اینها به خاطر برزخ دولتی و خصوصی شدن در فوتبال ماست اگر تکلیف این مسئله حل بشه مطمئنن کارها نظم بهتری خواهد گرفت
Avatar سمانه علیزاده
By   سمانه علیزاده   3337 Day ago

بنظر من دلیل اصلیش کم ظرفیت و بی جنبه بودن بازیکناست.پول و شهرت زیاد باعث میشه یادشون بره از کجا اومدن و به اینجا رسیدن.یادشون میره که همین مربیها بودن که اونا رو به اینجا رسوندن.دلیل بعدیشم اینه که از طرف مدیر عامل یا مربی باهاشون برخورد جدی نمیشه.اگه برخورد جدی بشه حساب کار دستشون میاد.

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.