خطاهای وحشیانه بنگرو بی تفاوتی داوران

Avatar وهاب نظری نژاد
خطاهای وحشیانه بنگرو بی تفاوتی داوران
By   وهاب نظری نژاد   3329 Day ago
قبل از اینکه بحث را شروع کنم . از اندو چند کلمه بگم . خدایش آندو در تراکتور دیدین چقدر خطا میکنه  کسی هم کار به کارش نداره . اما اگر در استقلال بود تا حالا چندین بار اخراج شده بود . بگذریم . درهمین بازی تراکتور با لنگیها بنگر چقدر خطا کرد . بخصوص دقیقه 88 بازی . وحشیانه با کف پا زانوی لک را داغان کرد . فقط داور یک کارت زرد بهش داد . نمیخام از تراکتور حمایت کنم . نه . از بیکسی استقلال ناراحتم که اگر بازیکنان حریف بلغزن داور به استقلالها کارت نشان میدهد که سر آمد تمام این داوران . فغانی کینه ای است . نفرین کردن کار درستی نیست و گناه است . زیرا چوب اشتباه داور را نباید خانواده جواب بدن . فقط میتوانم بگویم خداوند دلهایشان را از کینه خالی و آنها را به راه راست هدایت کند . 
Avatar محمدحسن ملکی
By   محمدحسن ملکی   3329 Day ago
اون بنگر که انگار از سیاه چال فرار کرده واقعا یکی از منفورترین بازیکنایی که تو عمرم دیدم همین بنگره آخه یه آدم چقدر می تونه وحشی باشه بخدا حاضرم قسم بخورم جاسم اگه تودربی بود حتما با بنگر یه دعوای تاریخی داشتن نامرد گیر داده بود به آرش بیچاره
Avatar علیرضا جوادیان
By   علیرضا جوادیان   3329 Day ago
Avatar shide HR
By   shide HR   3328 Day ago
فقط بنگر نبود که وحشی وبود سوشا توپو زد به عکسا , اون پیام صادقیان که کلا داغونه داورو مث خودش فرض کرده کلا رو زمین اوفتاده بود .... واقعا اینا به چه امیدی زندن؟
Avatar سمانه علیزاده
By   سمانه علیزاده   3328 Day ago
Written by: علیرضا جوادیان


ایول خیلی باحال بود.

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.