نبودن تنوع در بازیهای تیم و یکنواختی ترکیب

Avatar محمدحسن ملکی
نبودن تنوع در بازیهای تیم و یکنواختی ترکیب
By   محمدحسن ملکی   3329 Day ago
همونطوری که شما دوستان دیدید من چند روز قبل از بازی با نفت ترکیب رو کاملا درست پیش بینی کردم خب وقتی منی که چیز زیادی از فوتبال نمیدونم اینجوری راحت ترکیب و تاکتیک تیم رو از چند روز قبل از بازی پیش بینی میکنم یعنی سرمربی جوان و بادانشی مثل علی منصور نمی تونه پیش بینی کنه؟؟؟؟
واقعا از امیرخان دلخور شدم از اول فصل تا آخر فصل ترکیب تیم هیچ تغییری نمیکنه بازیهامون یکنواخت شدن هاشم امروز چیکار کرد؟؟؟؟ یا نوری چیکار کرد؟؟؟ یا آرش؟؟ می تونست خیلی راحت یعقوب رو یک خط بکشه عقب بجای هاشم بازی کنه و هاشم رو نیمکت باشه و بجاش بازیکن با استعدادی مثل محسن کریمی رو بازی بده تا طراوت رو به خط حمله بده یا بجای آرش از یه هافبک دیگه استفاده کنه.قبول میکنم امروز هافبک رو نیمکت نداشتیم ولی به خدا اگه از بازیکنای امید یه نفر رو بجای آرش یا نوری میذاشت خیلی موثرتر بود یا حداقل اگه با دوهاجم بازی میکرد و آرش رو میاورد خط هافبک بهتر بود با تمام احترامی که برای امیرخان قائلم ولی انصافا باید خیلی محترمانه از تیم بره الان شاید خیلیا بگن مگه امیرخان پرافتخارترین مربی لیگ و استقلال نیست؟؟ منم قبول دارم و زحماتش رو فراموش نمیکنم ولی باید با احترام از تیم بره بخدا تیم خیلی ترسو بزدلانه بازی میکنه 50 درصد بازیکنا بی انگیزه هستن


Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   3329 Day ago
آبی 7 عزیزحرفهای شما کاملا درست و متین .ولی وقتی حاشیه ها بخصوص از نوع درونیش دست از سر تیم بر نمیدارد.همین میشود . هاشم بجای تمرین و همدل شدن با بازیکنان دنبال پول است .امید میداند دو اخطاره است آن خطای ناشیانه را انجام میدهد و محروم میشود آنهم در مقابل بازی حساس نفت . کرارهم که وضعش روش است .بازیکن جوان ما هم بخاطرنگرفتن یک کرنر توسط داور چنان عصبانی میشود و زیر توپ میزند که هر کس  ندونه فکر میکنه  گل زده و داور گلش را نپذیرفته است . چرا آقا رضا اینقدر عصبی و پرخاشگر شده . من قبلا در مورد آرش که از هر ده استارتش . نه تای آن آفساید میشود را  توضیح داده ام  . من قبلا در باره  ترس از ضد حمله تیمهای مقابل  گفتم . دیدین که همان ضد حمله منجر به پنالتی شد که ایکاش آن پنالتی گل میشد زیرا برای جبران گل خورده فرصت بود . چرا استقلال در ده . پانزده دقیقه آخر بازی هجومی میشود.  چرا این بازی هجومی را در طول نود دقیقه انجام نمیدهد .پس نتیجه میگیریم که هر گاه استقلال . محتاط و با ترس وارد زمین شد آن بازی را واگذار کرده . چرا و چراهای زیادی است که باید یک نفر به آنها جواب بده . امیر خان را دوستش داریم و برایش آرزوی موفقیت میکنم . 

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.