خداحافظ جام...

Avatar میرودود سیدمحمدی
خداحافظ جام...
By   میرودود سیدمحمدی   3281 Day ago
Avatar میرودود سیدمحمدی
By   میرودود سیدمحمدی   3281 Day ago
با این نتیجه واین سبک بازی من به شخصه جام قهرمانی را بوسیدم وگذاشتم کنار.

شما هم ببوسید!!!!!
Avatar میرودود سیدمحمدی
By   میرودود سیدمحمدی   3281 Day ago
​آخه این چه تعویض هایی بود که امیر کرد؟؟ واقعا متاسفم برای استقلال. حالم 

خیلی بد است از این شکست بدوناگوار.
Avatar محمود اشوری
By   محمود اشوری   3278 Day ago
سلام به تمام دوستان ابی دل ودست اندرکاران سایت.دوستان خوبم به نظر من همه تقصیرها رو نباید به گردن امیر خان انداخت.توصیه میکنم یادتون بیارید از موقع نقل وانتقالات ودر بحث مالی ودشواریهایی که هم مدیرعامل هم سرمربی هم بازیکنا ن باهاش دست وپنجه نرم میکنند مصدومیتها مسایل تیم ملی وداوریها وبازیکن بی نظمی مثل کرار چقدر میتونه از نیروی یه تیم بکاهه.اگر قلعه نوعی ادم کارامدی نبود میتونست تو تیمهای مختلف موفق بشه.مسلما نه .پس بیاید تحت هر شرایطی شده از تیممون حمایت کنیم واستقلالو فقط واسه نام ورنگ قشنگش بخوایم.اطمینان دارم اگه ماها قلبا حمایتش کنیم خودش راهشو که قهرمانیه پیدا میکنه.باتشکر
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   3278 Day ago
​پیشتر گفته بودم با این وضع و این حاشیه ها قهرمانی پیشکش که مانند پارسال سهمیه هم نمیگیریم . من بازی را ندیدم ولی این را میدانم تیمی که نامش استقلال است حتی نباید به مساوی هم فکر کنه چه برسه به باخت . شما دقت کردین که همیشه استقلال با این باختها خیلی از تیمها را از بحران خارج کرده . واقعا حالم خوش نیست و حرفی برای گفتن ندارم .
Avatar سمانه علیزاده
By   سمانه علیزاده   3278 Day ago

بنظر منم دیگه نمیشه به قهرمانی فکر کرد.نیمه دوم خوب نبودیم.هاشم که سمت چپو کلا باز کرده بود.گل رو هم که شریفات با قد کوتاهش بین مدافعان مثلا قد بلند ما زد.تعویض ها هم اصلا خوب نبود.این فصل باید به گرفتن سهمیه فکر کنیم.فصل بعد تیم یه تغییر و تحول حسابی میخواد.
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   3276 Day ago
من امیر خان را دوست دارم بالاخره برای استقلال زحمت کشیده . در قسمت اظهار نظرها هم گفته ام که چرا امیرخان در مصاحبه های قبل از هر بازی با گفتن بازی سختی پیش رو داریم . تیم مقابل از تیمهای خوب این فصل است و بازیکنان دونده و جوانی دارد ترس را به تیم تزریق میکند . اکثر تیمها چیدمان تیم و حتی تعویضهایش را میدانند . گفتم امیرخان را خیلی دوست دارم ولی فکر میکنم  در مهر چینی و تعویضهایش باید تجدید نظر کند تا تیم از کسلی و بی انگیزگی به تراوت و شادابی برسد . که اگر روز جمعه بازی را استقلال نبرد و دو تیم بعذ از استثلال هم برنده بشن آنوقت خدانکرده تیم تا رده هفتم پایین میاید. جمعیت لنگیها در بازی با تیم عربستانی را دیدین تمام استادیوم آزادی را پر کرده بودن و اصلا کاری به جدول و نهم بودن تیمشان نداشتن . آمدن تماشاچی به استادیوم  به بازیکن هم روحیه میدهد حال چرا طرفداران آبی به استادیوم نمیروند و اینقدرنسبت به تیمشان بی تفاوتند. خدا داندو بس. بیرون گود نشسته ایم و هی میگیم لنگش کن . پای تلویزیون نشستن و انتظار برد داشتن آنهم در تهران فکر میکنم کار درستی نباشد .    
Avatar shide HR
By   shide HR   3276 Day ago
اقا واقعا چرا نمیرید استادیوم؟؟؟؟
اگه ما میتونستیم بریم که یه جایه خالی پیدا نمیشد اونجا .
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   3275 Day ago
​خدمت خواهرم سلام . شما میگین خدا حافظ جام . من میگم . سهمیه .      
 آسیا هم خدا حافظ .  
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   3275 Day ago
​خدمت خواهرم سلام . شما میگین خدا حافظ جام . من میگم . سهمیه .      
 آسیا هم خدا حافظ .  

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.