حرفی جدی

Avatar حسین امیری
حرفی جدی
By   حسین امیری   3269 Day ago
سلام دوستان
بنده قبلا هم توی یه تایپیک گفتم که حال تیم خوب نیست.یه چیزی سرجاش نیست توی تیم.و من فکر میکنم اون چیز اعتماد به نفس باشه.بازیکن کارهاش تو دست خودش نیست.درسته باید حرف مربی روگوش بده اما باید آزاد هم باشه.من مطمئنم اگر دستشون باز باشه که از بازی کردن لذت ببرن هیچ تیمی حریف استقلال نمیشه.
هیچکس جرات دریبل زدن نداره چون میترسه خراب کنه و تو رختکن پدرشو دربیارن.
بازی های اروپایی رو حتما میبینید و حتما دیدین که چه با نشاط بازی میکنن و رو استعداد و خلاقیت خودشون بازی میکنن.بازیکن با تکنیک و با شخصیت بازی کم نداریم فقط ترس انداختیم تو وجودشون.
و من معتقدم که این کار از دست دو نفر برمیاد،یکی فرهاد خان،و دیگری علی خان منصوریان.
روحیه جوون تفکرات تازه جون دوباره میده به تیم.
Avatar میرودود سیدمحمدی
By   میرودود سیدمحمدی   3269 Day ago
​هنوز به خان شدن فرهاد و منصوریان خیلی مونده. با نظرتون موافق نیستم. مشکل 

اصلی بد شانسی هستش.البته از اشتباهات فردی نباید گذشت.
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   3269 Day ago
با عرض معذرت حق با آقای امیریه . در تمام دنیا بازیکن  خلاق را آزاد میگذارند که هر جای زمین  دوست داشت سرک بکشه . دقیقا مانند کسی میره بازار و در هر مغازه ای که دوست داشت میره  و جنس خوب را انتخاب میکند  .در همین ایران خودمان هم بازیکن آزاد زیاد داریم . باید مربی به این بازیکن آزاد اعتماد کنه . حالا در باره کرنر . بارها شاهد بودیم که سر مربی و یا بازیکن سر نگرفتن یک کرنر آنقدر اعتراض میکنن که گاهی کارت زرد هم میگیرن . در 25 هفته گذشته  استقلال بیشتراز  صد تا کرنر زده ( همین کرنرهایی که گاهی بخاطر نگرفتنش اعتراض میکنن ) خدایی  چند تا گل از روی کرنر به ثمر رسانده اند . حالا اوت دستی . داستان اوت هم مثل کرنر . با جنگ و دعوا و اعتراض که گاهی هم با گرفتن کارت همراه است صاحب اوت دستی میشن و بعد خبلی راحت توپ را تحویل بازیکن مقابل میدن . هیچ چیزی سر جای خودش نیست . انشا اله با بردن ملوان تیم بتونه از این بحران خارج بشه . هر چند استقلال با این بازی هایش خیلی از تیمها را از بحران خارج کرده .  

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.