دستیاری مجید صالح در استقلال به عنوان کمک جدید مظلومی

Avatar سید حسن طاهری
دستیاری مجید صالح در استقلال به عنوان کمک جدید مظلومی
By   سید حسن طاهری   3224 Day ago
دستیاری مجید صالح در استقلال به عنوان کمک جدید مظلومی
Avatar محمدحسن ملکی
By   محمدحسن ملکی   3224 Day ago
صالح هم خوب نیست تمام تاکتیکاش دفاعیه انگشت کوچیکه ی پاشازاده هم نیست
همین صالح بود که امیرخان رو ترسو کرد

Avatar سارا اتلانی
By   سارا اتلانی   3223 Day ago
فط فرهاد مجیدی...
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   3223 Day ago
من چون مظلومی را حتی بعنوان آبدارچی استقلال قبول ندارم بنا براین در مورد دستیارش نمیتوانم نظر بدم . مطمئن باشین که استقلال تو فصل قبل تحقیر را دید . تو این فصل بوسیله مظلومی ذلت را هم خواهد دید . 
Avatar محمود اشوری
By   محمود اشوری   3220 Day ago
ادم با دانشیه.
Avatar علیرضا جوادیان
By   علیرضا جوادیان   3220 Day ago
به نظر من صالح مربی به روز و با دانشیه و فکر میکنم امسال مظلومی داره کارشو خوب انجام میده و داره از مهره های خوبی استفاده میکنه شاید هم تمام کسانی که با امیر مشکل داشتند را داره یک جوری هم دل میکنه تا برای اینکه خودشونو ثابت کنند تیم هم موفق بشه البته با اینکه خودم از طرفدارهای امیر هستم ولی با بعضی رفتارهاش مشکل داشتم و به نظرم کمی زیاده روی میکرد البته ما دقیقا از متن اتفاقات خبر نداریم ولی به هر حال در جنگ دو ساله امیر با بازیکنها یا تیم ملی امیر بازنده شد و شاید اولین باری بود که امیر در مقابلش حریف سرسختی داشت که به نظرم حریف امیر جواد نکونام  بود و به همین خاطر اصلا دوست ندارم جواد به استقلال بیاد چون تمام مشکلات دو سال استقلال را یا بیشتر آن را از درگیریهای امیر و جواد میدانم و شاید اگر این دو کمی منیت خود را کنار میگذاشتند در این دو سال استقلال بهتر نتیجه میگرفت
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   3216 Day ago
 به به . سالی که نکوست از بهارش پیداست . سرمربی . مظلومی . دستیارای مظلومی . 
 
 صالح . آتیلا . دین محمدی . نوازی . . بنظر شما اینها میخوان برای استقلال چه کار مثبتی انجام بدن . 
Written by: وهاب نظری نژاد
من چون مظلومی را حتی بعنوان آبدارچی استقلال قبول ندارم بنا براین در مورد دستیارش نمیتوانم نظر بدم . مطمئن باشین که استقلال تو فصل قبل تحقیر را دید . تو این فصل بوسیله مظلومی ذلت را هم خواهد دید . 


آخه چرا از الان انتقاد کردن رو شروع کردین بزارین فصل شروع بشه بعدا ازین حرفا بزنین فردا که تیم قهرمان شد همین شما ها هستین که میگین پرویز سوبله چوبله و این جور حرفا والاااااا
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   3210 Day ago
 اینها انتقاد نیست . واقعیته . شما دل به این خوش کردین که بگین پرویز سوبله چوبله . مطمئن باش در جواب شما میگن . زاید ده دقیقه . کسی که در عرض ده دقیقه اونهم با تیم ده نفره سه تا 
گل به استقلال زد . برای من فقط سربلندی استقلال مهمه و بس حالا با هر کس که میخواد باشه . خدا کنه مظلومی بتونه استقلال و به روزهای اوجش برسونه من نه تنها بخیل نیستم بلکه اون موقع اقرار میکنم که اشتباه میکردم . انشااله که شما درست میگین و مظلومی بتونه ناجی استقلال باشه . بر منکرش لعنت . در ضمن آقای صالح درسته که مربی خوبیه ولی تفکراتش دفاعیه . 
ببین آقا seyed من دل خوش نکردم که بگم سوبله چوبله بلکه به تیممون ایمان دارم ومطمئنم که نتایج خوبی میگیره و من و شما و همه را خوشحال میکنه و به جای این که بگیم سوبله چوبله از چند سال دیگه میگیم پوبله شوبله و درضمن عزیزم شما چرا اینقدر زود عصبانی میشی حالا من یه استقلالی هستم با مرامم ناراحت نمیشم شاید اگه یکی دیگه باشه زود ناراحت شه .
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   3206 Day ago
آقا صابر شما هم سر جمله عصبانی پافشاری میکنی و گیر دادی . شاید بگن که سیدها کم طاقت هستن ولی عصبی نیستن که زود عصبانی بشن . باز هم میگم خدا کنه که من اشتباه بکنم و مظلومی بتونه استقلال و به جایگاه اصلیش برسونه چون آنوقت نه تنها از حرفهایی که زدم پشیمان نخواهم شد بلکه خوشحال هم میشم و مثل یک استقلالی با شخصیت از شما عذر خواهی هم میکنم . برای من فقط و فقط موفقیت و سربلندی استقلال مهمه . حال هرکس تونست این کارو بکنه من دستش را هم می بوسم . 
​دمت گرم که مرامه استقلالیه خودتو نشون دادی.

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.