به نظر شما مظلومی موفق خواهد بود؟ چرا

Avatar سید حسن طاهری
به نظر شما مظلومی موفق خواهد بود؟ چرا
By   سید حسن طاهری   3203 Day ago
به نظر شما مظلومی موفق خواهد بود؟ چرا
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   3202 Day ago
 
 لیگ یک . لیگ یک . ما داریم میاییم 
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   3202 Day ago
 
 فکر کنم شعار حیا کن رها کن را زودتر از لنگیها . استقلالیها برای مظلومی بخونن . 
Avatar محمدحسن ملکی
By   محمدحسن ملکی   3201 Day ago
به نظر من از قلعه نوئی بهتر نتیجه میگیره میدونید چرا؟
چون از دانش دستیاراش حساب میکنه و به حرفشون گوش میده کاری که  قلعه نوئی انجام نمیداد
مظلومی خودش دانشی نداره

Avatar حسن همراه
By   حسن همراه   3200 Day ago
به قول تقوی شاید در کوتاه مدت موفق باشه ولی بعد از گذشت نیم فصل دوباره همان مشکلات رو داریم .ما که حمایت میکنیم و نه قلعه نوعی هستیم نه فرهادی و نه ....هیچ شخص دیگری فقط استقللال استقلال استقلال استقلال.امیدوارم که موفق باشه چون نمیخام دوباره مضحکه لنگیا و هر ننه قمری بشم .میخام حالا که مربی شده مرد سوبله ازش حمایت کنیم و ایشاااااااااااااااااااااموفق میشه
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   3200 Day ago
اگه قراره سرمربی بوسیله دستیارانش بجایی برسه که این از محالاته میدانید چرا . سرمربی باید به دانش روز مسلط باشه و در مواردی از دستیارانش کمک بگیره . متاسفانه مظلومی فاقد دانش روزه و در همان بدو ورودش گفت من فکر قهرمانی نیستم فقط بفکر بردن دربی هستم . یعنی علاوه بر اینکه هیچ جامی را نخواهد گرفت . بفکر سهمیه هم نباید باشم و شاید این فصل ششم هم نشیم .و کسی که از الان دربی را حساس میکند و صد در صد بفکر بردن دربیه تا انتقام اون باخت تاریخی و مفتضح را که بازی دو هیچ برده را در عرض ده دقیقه سه دو بازنده شد بگیره مطمئن باشین که از همین الان و با این افکار بازنده دربی هم هست . من تحت هیچ شرایطی رو مظلومی حساب نمیکنم .  
امیدوارم که استقلال با مظلومی عملکرد دو سال پیش خودش رو نداشته با​شه
و نتایجی رو بدست بیاره که دهن این لنگیارو ببنده
و خواهشا کاری نکنید که با احساسات  
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   3189 Day ago
 آقای سابر سالاری ممکنه لطف کنی و اون لنگیهایی که قراره دهنشون بسته بشه را معرفی کنی . دوست عزیز دیر اومدی زود هم میخوای بری . در تالار هیچ استقلالی به استقلالی دیگه توهین نمیکنه . یعنی حق نداره توهین بکنه . اینجا استقلالیها نظرات و پیشنهادهای خود را عنوان میکنند و ساریرین اگه دوست داشتن نظر میدن . هرکس که نظر و یا پیشنهادی میده اون نظر و پیشنهاد محترمه و کسی حق نداره عقاید و سلایق خود را بدیگران تحمیل کنه . شما از مظلومی خوشت میاد . بیاد نظرت محترمه ولی اگه یکی دیگه خوشش نیومد و حرفی زد شما نباید داغ کنی .پس اگه تحمل بحث و نداری تو این بحثها شرکت نکن . تمام نظرات داده شده در تالار محترمه و هر کس دوست داشت میتونه در باره اون نظر بحث کنه . ما همه استقلالی هستیم و به استقلال عشق میورزیم اگه کسی بگه فلان بازیکن و یا مربی خوب نیست دلیل نمیشه که انگ لنگی بهش بزنی اگه میتونی با گفتمان ثابت کنی که نظر شما درست و نظرطرف مقابل اشتباهه خوب اگه کسی منطقی باشه می پذیره . دلایل قوی باید و معنوی  ...   نه رگهای گردن به حجت قوی .  
​ببین دوست عزیز من منظورم از لنگیا شما یا کسه دیگه ای تو این جا نبود
 پس شما هم لطف کن هر حرفی رو توهین تلقی نکن
  و در ضمن من طرفدار مظلومی یا قلعه نویی نیستم و هر کس که تو استقلال بیاد منم دوسش دارم و به عنوان یه استقلالی به خودم اجازه نمی دم که بهش توهین کنم و تازه شما چرا زود عصبانی میشی اصلا شما کوه و ما دره شما ببر و ما بره  و راستی دیر اومدم اما به این زودیا نمیرم.
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   3186 Day ago
 من مخلص همه استقلالیهای خوب و خونگرم و آبی چند آتیشه هستم . چرا عصبانی بشم گفتن مظلومی در استقلال موفق نمیشه و من از مظلومی خوشم نمیاد که توهین نیست . عقیده شخصی است و من در پایان سخنانم گفته ام که انشااله شما در باره مظلومی درست میگین و مظلومی در استقلال موفق بشه . در ضمن شما که گفته اید به این زودیها از تالار نمیرید من میگویم که اصلا نباید بری (این جمله دیر اومدی و زود هم میخوای بری یک استلاحه ) چون ما عهد کردیم که تحت هر شرایطی در تالار بمانیم و فعالیت بکنیم و نگذاریم که چراغ تالار خاموش بشه پس لطفا هیچ وقت فکر رفتن از تالار و حتی کم کردن فعالیت خود در تالار نباشید . اگه حرفی زده میشه . بحثی بشه . نظری داده بشه مثلما از روی علاقه بیش از حد به استقلاله . چه همه آب رون رودخونه ایم و استقلال ریگ کف رودخونه و این استقلاله که میمونه . در ضمن آقای دره و بره . نگاه کن تو چشم خستم .. تو دنیایی و من ذره . تمام استقلالیها برای من عزیز هستن و محترم . موفق باشی . 
Avatar maryam 7
By   maryam 7   3186 Day ago

امیدوارم موفق تر عمل کنه..لااقل بهتر از اون قلعه نوییه ک حسرت برد تو دربی رو ب دل هوادارا گذاشت

​آقا سید وهاب دوست خوبم تو هم موفق باشی 
و در کنار موفقیت تو و من و ما و همه استقلال از همه موفق تر باشه و با برد های زیادش و قهرمانی هاش همه ی ما استقلالی ها رو سر بلند کنه.

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.