حذف ایران از المپیک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Avatar امیرحسین موسوی
حذف ایران از المپیک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
By   امیرحسین موسوی   3007 Day ago
آنقدر نرفتیم که خودشان نتیجه گرفتند، فوتبال به درد المپیک نمی‌خورد، کم کم شک می کنیم نکند این همه ناکامی یک سناریو بوده، ما خودمان از ۴۴ سال پیش می‌دانستیم که المپیک به دردمان نمی خورد، برای همین بود که همیشه المپیک نمی رفتیم. ما خوب یاد گرفته بودیم که از فردای روز ناکامی به فکر ۴ سال بعد باشیم، بدجوری هم به فکر بودیم، هیچ کشور آسیایی بلد نیست مثل ما در مدت زمان کمتر از یک ساعت ستاد تشخیص بحران، ستاد مهار بحران و یا ستاد آمادگی برای بحران را تشکیل بدهد. این بار با امید فراوان راهی قطر شدیم، شاید راهی المپیک بشویم، اما نشد که نشد ...
صبح روز ناکامی در حالی که کاروان امید به تهران برگشته بود و با استقبال دو خبرنگار خواب آلوده در فرودگاه مواجه شد، خبری در رسانه‌های خارجی به چشم خورد که سوژه و تیتر برخی رسانه ها را مهیا کرد، دیگر نه حرف های شیک و گرین کارتی خاکپور به درد تیتر اول می خورد، نه فرار رو به جلوهای کاشانی و نه سخنان فلسفی مایلی‌کهن، تیتر این بود: ناکامی امید، ابدی شد!

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.