جدید ترین اخبار باشگاه استقلال

Avatar صابر سالاری توسه سرا
جدید ترین اخبار باشگاه استقلال
سلام

​دوستای گل تاجی

تو این قسمت تالار گفتگو ها لطفا جدیدترین اخبارتیم محبوبمونو به اشتراک بزارین  


                                                       با تشکر
پرهزینه‌ترین بازیکن فصل استقلال


زارش 9صبح به نقل از مشرق، استقلال صدرنشین لیگ برتر اگرچه که با 43 امتیاز بالاتر از استقلال خوزستان 42 امتیازی و پرسپولیس 39 امتیازی ایستاده است؛ اما کادرفنی آبی‌ها خوب می‌داند حاشیه امنیت لازم برای ماندن در صدر را ندارد. 
 
هواداران آبی نگران اوضاع و احوال تیمی هستند که هنوز هم علی‌رغم قرار داشتن در صدر جدول زیبا بازی نمی‌کند. بدتر اینکه استقلال مظلومی در نیمی از بازی‌های نیم فصل دوم به تساوی برابر رقبایی چون ملوان، ذوب‌آهن، استقلال اهواز و پدیده رضایت داده است. 
 
* ریوالدو هر دقیقه 3 میلیون گرفت و رفت 
 
از نظر برخی کارشناسان امر استقلال در لیست خود از برخی بازیکنان بهره می‌برد که یا کارایی لازم را نداشته‌اند و یا فرصت عرضه اندام نداشته‌اند. 
 
بررسی عملکرد بازیکنان استقلال در لیگ پانزدهم نشان می‌دهد که 13 نفر از آن‌ها به دلایل مختلف در نیمی از بازی‌های تیم‌شان (تا پایان هفته 23) حضور نداشته‌اند. بازیکنانی که از 4 درصد تا 45 درصد بازی‌ها را کنار مظلومی بودند. جالب اینکه برخی از آن‌ها پرهزینه‌ترین‌های استقلال شدند و رفتند. 
 
ریوالدو باربوسا هافبک دفاعی اول فصل استقلالی‌ها فقط 87 دقیقه در سه دیدار به میدان آمد تا با احتساب فسخ قرارداد 80 هزار دلاری‌اش، برای 9 دقیقه بازی مقابل ملوان، 15 دقیقه برابر ذوب‌آهن و 63 دقیقه حضور مقابل استقلال اهواز 270 میلیون تومان بگیرد. یعنی هر دقیقه 3 میلیون و 103هزار و 488 تومان. 
 
* درآمد 2.5 میلیونی کرار برای قایم‌باشک! 
 
جاسم کرار عراقی اگرچه که سابقه فنی نسبتا خوبی در فوتبال ما داشت اما در لیگ پانزدهم هیچ گلی به سر استقلال مظلومی نزد. این هافبک بازیساز در 10 هفته نخست لیگ نه گلی زد و نه پاس گلی داد تا برای هر دقیقه بازی قایم‌باشک با طعم فوتبال اعصاب خردکن 2 میلیون و پانصد و ده هزار تومان بگیرد. 
 
* پرو پشت خط شهباز 
 
به جز دو خارجی یاد شده که پول خوبی گرفتند و رفتند، استقلال پروپئیچ را در جدول مردان کم کار لیگ پانزدهم دارد. مهاجمی که نشان داده الفبای فوتبال را بلد است. پرو حتی به فولاد و پدیده گل هم زد اما کادرفنی آبی‌ها ترجیح داد او را با قرارداد 952 میلیون تومانی‌اش پشت خط سجاد شهباززاده نگه دارد. پروپئیچ برای 315 دقیقه بازی طی 23 هفته‌ای که از لیگ گذشته درآمد خوبی داشته است. دریافت 2 میلیون و 316هزار تومان در دقیقه برای حضور در میدان. 
 
شاید پرویز مظلومی یا باید از ابتدا خریدی هم‌پست با سجاد شهباززاده انجام نمی‌داد و یا بعد از عقد قراردادی دو ساله با او به فکر چاره می‌افتاد تا از خارجی تازه‌وارد هم به اندازه پولی که دریافت می‌کند، بهره بگیرد. 
 
این 3 نفر! 
 
سه نفر دیگر از جدول 13 نفره مردان کم‌کار استقلال هستند که درآمدشان برای بازی در 23 هفته ابتدایی لیگ بیش از یک میلیون تومان در دقیقه بوده است. 
 
علیرضا رمضانی هافبک جوان اما همیشه مصدوم آبی‌ها نفر اول این گروه است. این بازیکن ریزنقش با قرارداد 180 میلیون تومانی‌اش فقط 85 دقیقه بازی کرده. رمضانی باید تا پایان هفته 23 از آبی‌ها 138 میلیون بابت 85 دقیقه بازی بگیرد. 
 
یعنی برای هر دقیقه پوشیدن پیراهن استقلال در لیگ پانزدهم یک میلیون و 623هزار تومان خواهد گرفت. 
 
بعد نوبت به مهدی مومنی می‌رسد، خرید نیم فصل دوم مظلومی که قرار شده 400 میلیون برای یک نیم فصل بگیرد. این مازنی علنا از هفته هفدهم بازی‌ها به استقلال اضافه شد. مهدی باید خوشحال باشد که 125 دقیقه بازی کرده و تا هفته 23 بازی‌ها دقیقه‌ای یک میلیون و 600هزار تومان طلبکار شده است. 
 
و بالاخره وحید طالب‌لو گلر قدیمی استقلالی‌ها که فقط 270 دقیقه بازی کرده تا به ازای مبلغ قراردادش تا اینجای لیگ دقیقه‌ای یک میلیون و 559 هزار تومان عایدش شود. 


سرپرست تیم فوتبال استقلال در تمرین این تیم حاضر شد.





به گزارش خبرگزاری صداوسیما


پورحیدری در تمرین استقلال حاضر شد
 به نقل از باشگاه استقلال، منصور پورحیدری در تمرین صبح پنجشنبه این تیم حاضر و با استقبال کادرفنی و بازیکنان آن روبرو شد. 

وی با تبریک عید نوروز به آنها از آخرین وضعیت تیم سوال کرد. پورحیدری مدتی به خاطر بیماری از فوتبال دور بود و شرایط حضور در مسابقات و تمرینات این تیم را نداشت. 

همچنین جابرانصاری بازیکن استقلال که در تمرین دو روز گذشته استقلال حضور نداشت درتمرین امروز شرکت کرد. 

آبی پوشان صبح روز شنبه 14 فروردین، تهران را به مقصد اهواز ترک خواهند کرد تا روز یکشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف استقلال خوزستان بروند.

پیغام مدافع استقلال برای روزبه چشمی: بیا تا ستاره پیراهن مان سه تا شود

مدافع استقلال ابراز امیدواری کرد که روزبه چشمی هر چه سریع‌تر شرایط حضور در میدان را پیدا کند.





حاج محمدی. چشمی پیغام مدافع استقلال برای روزبه چشمی: بیا تا ستاره پیراهن مان سه تا شود






به گزارش سرویس ورزشی "جام نیوز"، امین حاج محمدی با انتشار تصویری از خود در کنار روزبه چشمی در اینستاگرامش نوشت: داداش جات سر تمرین خیلی خالیه. امیدوارم هر چه زودتر برگردی تا بتونیم به کمک تو و بقیه بچه ها ستاره های پیراهن مان را سه تا کنیم. برای مان دعا کنید. به امید برد در بازی یکشنبه.
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   2889 Day ago
 
همیشه کم هزینه ترین بازیکن .  میشه بهترین بازیکن . 

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.