هنوز هم فکر میکنید که مظلومی ناجی استقلال و پازل گمشده این تیمه

Avatar وهاب نظری نژاد
هنوز هم فکر میکنید که مظلومی ناجی استقلال و پازل گمشده این تیمه
By   وهاب نظری نژاد   2881 Day ago
جام را که از دست دادیم و با این نوع بازی کردن و بی تفاوتی جناب سرمربی مطمئن باشین که سهمیه هم از دست میره . باید قبل از آغاز جام حذفی با تغییرات در کادر فنی به این تیم شوک وارد کرد و الا از این سرمربی آبگرمی درست نمیشه . 
Avatar بهزاد عبدی
By   بهزاد عبدی   2877 Day ago
بنظر شما مربی ایرانی بهتره یا خارجی؟

Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   2877 Day ago
تیمهای بزرک مربی بزرگ میخوان که البته مربی خارجی باشه بهتره ولی نه از نوع درپیتی .
Avatar سید حسن طاهری
By   سید حسن طاهری   2877 Day ago
مربی بدی نیست قهرمانی تویه جام حذفی رو اورد و 4 تا دربی پشت هم برد 
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   2876 Day ago
من نگفتم مربی بدیه نه من گفتم که آیا مظلومی بنظر شما میتونه ناجی استقلال بشه . همه ما انسانها تاریخ مصرف داریم و چه خوبه تا در اوج هستیم پیروزمندانه کنار بریم تا همیشه به نیکی از ما یاد کنند مثل فرهاد مجیدی که لباس استقلال تنش بود و به آن افتخار میکرد در اوج کنار رفت و همینطور در اوج ماند و شد هفت مقدس و اسطوره استقلال . متاسفانه مظلومی لجبازه و همیشه دود این لجبازی اول تو چشم خودش میره ولی حاضر نیست دست از لجبازیهایش بر داره . لیگ تمام شد ولی ما متوجه نشدیم که بالاخره ارنج اصلی تیم کدام بازیکنان هستن . تعویضهایش هم که همه کلیشه ای و بی اثر بود . این آقای عادل شیعی کی بود که هنوز نیامده شده همه کاره استقلال و خیلی زود هم مصدوم شد و رفت کنار لابد اینهم فردا ادعای خسارت میکنه و از باشگاه شکایت میکنه و روز از نو و روزی از نو .مگر از این آقا تست پزشکی و ورزشی نگرفتن . چرا بازیکنان با کوچکترین برخورد مصدوم میشن و مدتها از ترکیب دور میمونن خوب تمام اینها به سر مربی بر میگرده شما تو همین بازی آخر با صبا دیدین که تیم مثل بیست ونه بازی گذشته سنگین بود . میل به هجوم برای قهرمانی نداشت . شما میگین چند بار پشت سرهم لنگیها را شکست دادیم حرف شما قبول مدیریت نباید بخاطر این چند پیروزی سکان تیمو بدستش میداد تا تیمو به این روز بندازه که میبینی خوب پس باید بگیم تیم استقلال بشتر هفته های لیگ صدر جدول بود پس ما قهرمانیم . اگه قرار باشه اینطور هم تو جام حذفی بازی کنه که حساب این بازی هم با کرام الکاتبینه  

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.