حرکت عالی

Avatar .... ....
حرکت عالی
By   .... ....   2880 Day ago
حرکت عالی رحمتی مقابل قلعه نوعی خیلی خوب بود مهدی مچکریم
Avatar میرودود سیدمحمدی
By   میرودود سیدمحمدی   2880 Day ago
مثل اینکه شما هم مشکل دارید.خاک توسرش کنن.کجاش خوب بود؟

ادب نداره به استادش احترام بذاره حداقل بی حرمتی نکنه.
Avatar سید حسن طاهری
By   سید حسن طاهری   2880 Day ago
سلام. در اینکه سید دروازه بان خوبیه شکی نیس اما ادب و اخلاق خوب بهتره . قلعه نوعی وظیفش رو انجام داد تا وجدان کاریش رو نشان بده این در دنیای حرفه ای یک چیز طبیعیه. قلعه نوعی مگه با استقلال قهرمان نشد؟ تا مراحل   پایانی لیگ آسیا   نیومد. ؟ احترام استاد و شاگرد باید باشه. البته ما اونجا که نبودیم ببینیم چی شده اما خوب اون چیزی که ما دیدیم رو میگم
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   2877 Day ago
آقای 1660234174 و پسر استقلالی 2014 . از حرف شما بسیار تعجب کردم شما دارین از یک ژنرال اجنبی پرست که شرافت فوتبال را به حراج گذاشت و باعث شدکه تیم الهلال عربستان (که در حال حاضر شده دشمن سرسخت ایران ) بدور بعد صعود کند این ژنرال اجنبی پرست فقط تونست که البته اینهم کار خدا بود ماهیت خودش و هر چه بیشتر به هوادارای استقلال نشون بده . ما نمیگیم باید میومد و روبروی استقلال خوشو به باختن میداد . نه . ما میگیم بردن استقلال به هر طریقی اونهم باختن روبروی الهلال عربستان کار پسندیده ای نبود و مطمئن باشین که این آقا اگه پشت گوشش و دید آمدن به استقلال را هم خواهد دید . کسی باید حرف از شرافت بزنه که خودش اونو رعایت کنه این آقا که به همه میگفت اجنبی پرست  حالا چی شده که خودش اجنبی پرست شد. آیندگان بعدها در باره این وطن فروشی سخنها خواهند گفت . 
Avatar سید حسن طاهری
By   سید حسن طاهری   2877 Day ago
وقتی استقلال رو تو مشهد قهرمان کرد یا رفتیم تو 4 تیم اسیا بازم اجنبی بود؟ توهین اصلا خوب نیست ما که اصلا از پشت پرده مسائل خبر نداریم من نه طرف رحمتی هستم نه قلعه نوعی فقط نظرم گفتم. تیمش صعود کرده بود و بازی با استقلال واسش مهم بود برای گرفتن سهمیه برای فصل بعد اسیا
Avatar میرودود سیدمحمدی
By   میرودود سیدمحمدی   2877 Day ago
مسئولان استقلال خیلی هم دلشون بخاد که امیرخان برگرده به استقلال.

شماهم آقاوهاب مثل اکثراستقلالی ها قدر امیر جام هایی رو که واسه استقلال آورده

رو نمیدونی.همین مظلومی حقتونه که بیاد تیم رو به این وضع بذاره

Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   2877 Day ago
دوست عزیز هزار به به  نمی ارزه به یه اح اح . کار ژنرال اجنبی پرست درست شبیه همون گاو نه من شیره که میتونی داستانش را از بزرگترهایت بپرسی و اما افتخارات امیر . یادتان باشه که امیر قلعه نویی در استقلال شد امیر ژنرال و من گفتم که انتظار نداشتیم که امیر بیاد جلوی استقلال و بخاطر استقلال تیمشو بازنده کنه بلکه ما به عمق کاری که این ژنرال اجنبی پرست کرده فکر میکنیم . در حال حاضر کشور عربستان با اون جنایتهای بیشماری که در حق ایرانیها کرده شده دشمن ایران و ایرانی و اگر این آقا تیم الهلال عربستان را میبرد این تیم از گردونه بازیها حذف میشد ولی با این کار امیر و بلطف خیانت امیر الهلال شد یکی از هشت تیم برتر آسیا . و نکته دوم آیا میدانی که جناب ژنرال قبل از بازی با استقلال توسط هدایتی لنگی شارژمالی شده که البته خودش گفته این پول هیچ ارتباطی به استقلال نداره آیا شما باور میکنید . من فکر میکنم اگه از این آقا حمایت نشه بهتره مگر اینکه ما استقلالی نباشیم و عامل نفوذی در این تالار باشیم . من به کسی تهمت نمیزنم گفتم ما . پس باید سعی کنیم در این تالار از استقلال و استقلالی هم دفاع و هم حمایت کنیم .   
Avatar .... ....
By   .... ....   2876 Day ago
شمایی که میگی امیر خان چند جام آورده آخه چطوری با بازیکنانی که الان فقط یه خسرو حیدری مونده بعد میگین که استقلال رو امیرخان چند تا جام گرفته نه استقلال رو بازیکنان نامدارش چند جام گرفته نه امیر خان
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   2876 Day ago
دوست عزیز ( 1660234174)مگر من مظلومی را آوردم که حالا حق من باشه .که اگر دقت کنی مظلومی که تاریخ مصرفش تمام شده وارث تیم مریض و درهم ریخته و داغون ژنرال اجنبی پرست بود . مثل اینکه یادتون رفت که وقتی این امیر شما رفت سپاهان تمام بازیکنان استقلالو با خودش برد و استقلال و بخاک سیاه نشوند . یادتان که نرفته . دیدین که همین تبریزیها با چه خفتی اونو از تبریز بیرون انداختن و این آقا چقدر در مورد تراکتور داد سخن میداد و بر علیه شان شعار میداد تو همین اوایل بازیها کم به این آقا طرفدارای تبریزی توهین و کلمه مربی تحمیلی نمیخوایم سر میدادن .اگر در همین تالار به عقب برگردین و زمان انتخاب مظلومی را دز نظر بگیرین من تنها کسی بودم که گفتم با آمدن مظلومی استقلال الفاتحه . شما برین تو صفحه نخست ببین من بنام وهاب چه نظراتی میدم بد نیست شما هم سری به صفحه نخست بزنی . اون شرافت از دادن فوتبالش به الهلال عربستان هیچ . آیا میدانی که این امیر شما قبل از با با استقلال بوسیله هدایتی لنگی شارژ مالی شده تا نقشه خودش و که همون ضربه زدن به استقلال عملی کنه . امیر اگه شد ژنرال از صدقه سر استقلال و هوادارایش بود ولی امیر اینو بدونه که طبق گفته مایلی کهن لنگی این آقا دیگه گروهبان قندلی هم نیست .    
Avatar میرودود سیدمحمدی
By   میرودود سیدمحمدی   2876 Day ago
ترجیح میدهم باهاتون بحث نکنم
Avatar .... ....
By   .... ....   2876 Day ago
خوب ترجیح نده ما که مجبورت نکردیم.
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   2876 Day ago
ما که بحث نمیکنیم داریم واقعیتها را میگیم حالا اگه کم میاری بخاطر اینه که داری چشم بسته از ژنرال اجنبی پرست حمایت میکنی . آیا ما ناراحت میشیم نه شما یه چیزی میگی و ما هم واقعیت را میگیم وقتی دوست نداری مناظره کنی و اسمش و بحث میزاری خوب برو تو سایت تراکتور و اونجا تا میتونی از امیر حمایت کن . 
Avatar ابراهیم افشاری
By   ابراهیم افشاری   2857 Day ago
یعنی واقعا" شما حرکت رحمتی مقابل قلعه نوعی را تایید میکنید؟؟!! واقعا باید تاسف خورد رحمتی با این حرکتش فکر میکنه تعصبش رو به رخ هوادار میکشه ؟؟!! نه این هوادارها اینقدر فهیم هستند که نه تنها این حرکت را تعصب نمیدونن بلکه میدونن هدف از ورزش و این همه خرج و این همه امکانات ورزشی برای پیشرفت فضائل اخلاقی هستش و اگه یه روزی ورزش این فایده را نداشته باشه جاش جایی نیست جز زباله دان روزگار. ما در این باشگاه مردان بزرگ کم نداریم نمونش ناصر خان حجازی که رمز ماندگاری و بزرگیش حفظ ارزشهای والای انسانی و ادب دوستی است .
Avatar .... ....
By   .... ....   2857 Day ago
وقتی سرمربی که بی احترامی میکنه حقشه
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   2856 Day ago
دوست عزیز آبی آقا ابراهیم . من هیچ وقت کار رحمتی را تایید نمیکنم و پیشتر هم گفتم که رحمتی که یه بازیکن حرفه ای است نباید بخود اجازه میداد که حتی اگر ژنرال بی ستاره مقصره بود تیمو به حاشیه ببره و با کارت زردی که هنوز بازی شروع نشده گرفت دقیقا استرسرو به تیم وارد کرد و بازهم گفتم که اگر مظلومی مربی فهیمی بود که نیست باید وحید را بجای رحمتی که اصلا تو بازی نبود و همه فکرش به مربی تراکتور بود میاورد حتی در فینال حذفی این مربی تاریخ گذشته با اینکه میدید که رحمتی درد پا دادره و میلنگه و اصلا روحیه نداره و هنوز جای یه تعویض داشت باید سریع وحید را جای گزین میکرد ولی از آنجا که این مربی بسیار لجبازه و چوب لجبازیهایش را هم خورد حاضر به این تعویض نشد . هر چه بود گذشت ولی خیانت امیر ضد استقلال همیشه در ذهن هوادار باقی خواهد ماند . 
Avatar ابراهیم افشاری
By   ابراهیم افشاری   2856 Day ago
سید جان من ارادت دارم
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   2855 Day ago
شما بعنوان یه استقلالی آبی سروری خدا میدونه که من با کسی دشمن نیستم (البته خدا منو ببخشه چون دارم دروغ میگم چونکه یکی از دشمنان سر سخت لنگیها هستم و چشم دیدنشونو ندارم ). من طرفدار استقلالم و جونمو براش میدم من شما. بازیکن . سرمربی و کادر فنی . مدیریت همه و همه آب روان رودخانه ایم که میاید و میرود ولی استقلال سنگ کف رودخونه است که همیشه با صلابت و اقتدار در جای خودش میمونه پس اگر صحبتی میشه حرفی زده میشه بخاطر استقلاله و هر کس بخواد به استقلال حتی یه تلنگر بزنه از نظر من خیانت کاره و دیگه جایی در استقلال نداره . مخلص استقلالیهای متعصب و با غیرت هم هستم . 

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.