گروه استقلالی های خرمشهر 09358206825

Avatar kazem alkhamis
گروه استقلالی های خرمشهر 09358206825
By   kazem alkhamis   2874 Day ago
 سلام
دوستان استقلالی ...برای همره شدن با ما و همیاری تیم محبوبمان در فینال حذفی در خرمشهر ....من و عده زیادی از بچه های خونگرم خرمشهری ...این گروه را راه اندازی کردیم ...امیدوارم دست در دست هم و با تشویق یک صدای ما استقلال بتواند ...فاتح فینال حذفی بشود ...انشالله
اگر مشکلی در رابطه با آمدن به شهر خرمشهر دارید ...با من در میان بگذارید ...
کاظم آل خمیس
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   2874 Day ago
اقای آل خمیس شما لطف دارین ولی اگر استقلالی هستی تا حالا کجا بودی بهرجهت شما محبت خودت و تعصب استقلالی بودنت را نشان دادی انشااله که در تالار منبعد شاهد حضور پر رنگ شما آبی عزیز باشیم .بامید قهرمانی استقلال همیشه قهرمان در جام حذفی و سربلندی برای خرمشهریهای غیور باشیم .  
Avatar kazem alkhamis
By   kazem alkhamis   2872 Day ago
اگر طرفداری ثبت نام کردن باشد که شرمنده م ...اما من طرفدار استقلالم از زمانی که تاج بود ...از زمان روشن و حجازی ...از زمانی که تازه داشت انقلاب میشد ...دوست عزیز طرفداری به این چیزها نیست ...انشالله در جام حذفی به خرمشهر بیای و طرفداران راستین تاج بزرگ را خواهی دید ...خوزستان  خانه راستین استقلاله ...این فقط شعار نیست ..بلکه ما جوانان خرمشهری و خوزستانی خونمان آبیست ...شک نکن ...
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   2871 Day ago
دوست عزیز منهم خرمشهر را دوست دارم وقتی پدرم از دو بازاز سیف و صفا که کنار رود درست کرده بودن تعریف میکرد چشمانش اشکی میشد . وقتی که میگفت هنوز خیلیها تو شهرشون نمدونستن تلویزیون چیه رستورانها و کافه های بستنی فروشی کنار رود تلوزیون داشتن . میگفت در کنار دو بازار بزرگ سرپوشیده سیف و صفا یک قایق بزرگ غرق شده بود که بوسیله بوکسل اونو به نخلها بسته بودن تا غرق نشه و مرد برای دیدنش به کنار روددخانه میرفتن . تعریف میکرد که برای تفریح با خانواده میرفتیم گمرگ خرمشهر و اونطرف آب گمرگ عراق را تماشا میکردیم . میگفت یه امام زاده کنار منازل فرهنگیان بود بنام سید معطوک که میگفت اتفاقا خیلی هم باطن داشت و اونطرف رود که لنگرگاه کشتی های جنگی ایران بود چونکه نیروی دریایی اونطرف رودخونه بود .میبینی که خونین شهر را که بلطف ارتش و بسج و سپاه شد خرمشهر نمیگم کامل ولی تقریبا میشناسم اینها را گفتم که بگم باید در تالار فعالیت کنی و دوستانت در تالار را بشناسی و با حمایت از تیم مورد علاقه و بازیکنان استقلال همیشه قهرمان تعصب خودتو نشون بدی من شخصا خاک پای تمام استقلالیهاهستم . انشااله که همیشه موفق باشی و همچنین استقلال هم در خرمشهر جام قهرمانی را بدست بیاره . انشااله . 

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.