آفتاب پرست

Avatar .... ....
آفتاب پرست
By   .... ....   2889 Day ago
آفتاب پرست حیونی است که هر رنگو که میبینه به رنگ همون در میاد وبیرانوند هم شبیه همین آفتاب پرسته که پارسال گفت استقلالیم اما امسال گفت لنگی ام
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   2889 Day ago
من بهش حق میدم  وقتی ما هوادارا نسبت به آینده استقلال خوش بین نیستیم و مدتهاست مرتب داریم تحقیر میشیم اینه که بازیکن هم دوست نداره آینده خودشو خراب کنه البته من افسوس میخورم که چرا استقلال باید به این روز بیفته که بازیکنان قید این تیم بافرهنگ و پیشینه عالی را بزنن و به تیم مجعول . بیهویت و بی فرهنگ لنگیها برن . بنظر شما چه کسی مقصره . 
Avatar ابراهیم افشاری
By   ابراهیم افشاری   2875 Day ago
باید جای بازیکن بود بعد قضاوت کرد
Avatar ابراهیم افشاری
By   ابراهیم افشاری   2875 Day ago
باید جای بازیکن بود بعد قضاوت کرد
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   2873 Day ago
آقا ابراهیم هم درست میگه ما از دل خودمون خبر داریم و نمیدونیم که در دل دیگران چی میگذره درست مثل اینه که میگن نه سیر از گرسنه خبر داره و نه سواره از پیاده . خدا ما را ببخشه که اگر چیزی میگیم نه قصد توهین که از سر تعصب و غیرتی است که به استقلال داریم بخصوص که مسئولین ورزش و وزیر ورزش اینقدر نا عادلانه با استقلال برخورد میکنن مثل الان که جلوی نقل و انتقالات استقلالو گرفتن و تازه میخوان قنبرزاده لنگی را که با منصوریان هم در نفت اختلاف داشت  بجای افشار زاده به استقلال بیارن خب هر کسی که باشه ناراحت میشه و اون چیزهایی را که نباید بگه میگه . 

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.