حق آرش ،حنیف و طالب لو این نبود

Avatar ابراهیم افشاری
حق آرش ،حنیف و طالب لو این نبود
By   ابراهیم افشاری   2849 Day ago
آرش ، وحید و حنیف ، این سه مرد بزرگ آبی ها حقشان این نبود . این رفتنها مسئولیت علیرضا را بیشتر میکند و اگر روزی نتواند تیم رویایی هوادار را بسازد نوع رفتن این سه مرد میتواند در سکوها موقعیت او را به خطر بیندازد .مردانی که اگر هم برای علیرضا و تیمش کارساز نبودند میشد تدابیری چید که زیبا تر بروند و در این لیست سیاه قرار نگیرند .نظر شما جیست آیا با این سه مرد و حتی بقیه بچه ها در حد خودشان برخورد شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   2847 Day ago
من فکر کنم دست همون یه نفر تو کار بوده خدایی در حقشون ظلم شد امیدوارم جناب منصوریان بعدها از این کارش پشیمون نشه چو سه تا از با غیرت ترین و متعصب ترین استقلالیها را کنار گذاشت البته این تصمیم سرمربیه و ما بهش احترام میزاریم و قصد دخالت تو کارشو نداریم فقط نظرمونو میگیم که از قدیم گفتن . صلاح مملکت خویش خسروان دانند . 
Avatar محمود اشوری
By   محمود اشوری   2844 Day ago
به نظر من هر امدنی رفتنی داره .درسته هر سه نفر بازیکنای خوب ومتعصبی بودن ولی ایا تو زمین مسابقه تعصب میتونه جای نیروی جوانی رو بگیره مثل این میمونه که مثلا الان به حسن روشن بگیم بیا واسه استقلال بازی کن چون یه زمان تو بهترین بودی.با این وجود باید از این عزیزان قدردانی صورت بگیره که مسوول این قضیه هم باشگاه ومدیرانش هستن نه منصوریان واین نظر که اگه فردا تیم نتیجه نگیره سکوها متشنج میشه هم درست نیست چون هیچ کس نمیاد بخاطر بازیکن پا به سن گذاشته تیم رو به حاشیه ببره.
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   2844 Day ago
کاملا با نظرت موافقم باید حرمتها حفظ بشه . امیدوارم حرمت این سه بازیکن که اتفاقا از متعصبترین . با غیرترین و بی حاشه ترین استقاالیها بودن حفظ بشه . 

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.