بهانه دکتر گودرزی برای فرصت دادن به پرسپولیس برای خرید وحید امیری

Avatar محمود اشوری
بهانه دکتر گودرزی برای فرصت دادن به پرسپولیس برای خرید وحید امیری
By   محمود اشوری   2864 Day ago
دوستان اقای وزیر واسه اینکه پرسپولیس بتونه وحید امیری رو جذب کنه بهانه اوردکه استقلال داره ریخت وپاش میکنه وجلوی نقل وانتقال استقلال رو گرفت تا پرسپولیس به خواستش برسه  که رسید .حالا سووال اینه که پرسپولیس که بعد توقف استقلال تو نقل وانتقال پشت سر هم داره بازیکن میگیره پس این ریختوپاش نیست پس چیه؟چرا اقای وزیر دیگه بهانه نمیگیره واسه اینکه به خواستشون که جانبداری از پرسپولیس بود رسیدن.نظر لطفا
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   2864 Day ago
آبی عزیز خوتو ناراحت نکن اتفاقا بازنده اصلی این نقل و انتقالات تیم لنگیه که به حرف هدایتی لنگی گوش کرد و بنگر و اومانیا را رد کرد و حالا دستش تو پوست گردو مانده چونکه با هزینه ای که آقای لنگی پولدار سر لج استقلال برای جذب امیری کرد ظاهرا گفته دیگه خرج آنچنانی نمیکنه و باز هم مطمئن باش که اون کسی که از همه بیشتر پشیمون میشه امیری پولکیه چون نمیدونه تو چه باشگاه پوچ و بی هویتی بنام باشگاه لنگ پا گذاشته . استقلالیهای متعصب هم وزیرو متوجه اشتباهش کردن و با جمع شدن دم در سازمان و خانه ملت  یعنی مجلس خواستار استیضاح وزیر شدن . پس از این ببعد این شعار ما خواهد بود . استقلال همه زندگی هواداره و هوادار اجازه نمیده کسی با زندگیش بازی کنه . آبی آبی آبی با مرام و متعصب با بودن هوادارایی چون شما استقلال به خودش می باله و به داشتن هوادارای متعصب و با غیرت افتخار میکنه . موفق باشی . 

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.