ازاد

Avatar حسین بهشاد
ازاد
By   حسین بهشاد   2866 Day ago
باسلام به همه استقلالیهای عزیزفقط دوست دارم تو فصل جدید بااقتدار لنگیارو ببریم
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   2865 Day ago
با توجه باینکه منصوریان تا اینجای کار نتوسته بازیکنان مورد نیاز استقلالو در پستهای مورد نظر جذب کنه و دست سر هر بازیکنی که میزاره سر از تیمهای دیگه بخصوص تیم لنگ در میاره من فکر نمیکنم امسال هم استقلال بتونه کاری بکنه درسته چندبازیکن خوب جذب کرده ولی همه میدونن که با یک گل هیچوقت بهار نمیشه . 
Avatar ابراهیم افشاری
By   ابراهیم افشاری   2863 Day ago
با سلام ، خرید بازیکن خوب دلیل بر این نیست که بگیم قطعا در طول فصل موفق خواهیم بود یا در دربی پیروز میشیم ! خیلی شرایط باید دست در دست هم بدهند تا یه تیم روی ریل نتیجه خوب و پیروزی حرکت کنه یکی از این عوامل در اختیار داشتن بازیکن خوب هستش که درسته هنوز تیم تغذیه کافی نشده اما خدایی بد هم پیش نرفتیم ولی امیدوارم عوامل دیگه ای که باعث موفقیت تیم میشه هم به دست بیاد تا به هدف برسیم .از نظر من مهم تر از در اختیار داشتن مهره توسط یه مربی ، کنترل حواشی توسط یه مربیه که موفقیت میاره  که انشالله علی منصور از عهده این مهم بربیاد .
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   2862 Day ago
و البته حضور پر رنگ هوادار در سایت استقلاله تا بازیکنان روحییه بگیرن ولی ظاهرا با توجه باینکه استقلال در نقل و انتقالات خوب عمل کرده هنوز روحیه هوادار پایینه و شاید هم بخاطر ماه مبارک رمضانه که روزه گرفتن بی حالشون کرده در صورتی که در این ماه مبارک و بخاطر همین روزه گرفتن اگه درست نگاه کنی میبینی که آنهایی که روزه هستن جنب و جوش بیشتری دارن ولی انگاری که اهل تالار را بی حال کرده و اونها را از جنب و جوش انداخته . اهل تالار آسوده بخوابید که من سید وهاب بهمراه ابراهیم آبی سرحال . بیداریم . 

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.