سکوت

Avatar ابراهیم افشاری
سکوت
By   ابراهیم افشاری   2861 Day ago
تیم بازیکنان بسیار خوبی گرفته ، و یک سرمربی که چندین سال آرزوی نشستن ایشان روی نیمکت آبی ها را داشتیم حالا چرا این دو مورد مهم 1- جذب بازیکن خوب 2- سرمربی جوان و محبوب باعث نمیشه که سکوت اهل تالار شکسته بشه خدا میداندددددددد ؟؟؟؟!!!!
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   2860 Day ago
من قکر میکنم که بیشتر اهل تالار نفوذی بودن و بیشتر جهت تخریب اسقلال فعالیت میکردن و  وقتی دیدن که استقلال از نظر جذب بازیکن بهترازتیم لنگیها عمل کرده و یک سر مربی کار بلد و جوان و جویای نام به اسم داش علی آورده و احتمالا دیدن دیگه حناشون رنگی نداره ترجیح دادن که به سایت خودشون برگردن . من قبلا گفتم و بازهم میگم آبی متعصب آقا ابراهیم من سید وهاب و شما دو نفری تالار را اداره میکنیم و نمیگذاریم که چراغش خاموش بشه تا انشااله روزی برسه که تالار دارای اعضای آبی متعصب بشه . آهای اهل تالار آسوده بخوابید زیرا که وهاب و ابراهیم بلطف خدا بیدارن . 
Avatar ابراهیم افشاری
By   ابراهیم افشاری   2860 Day ago
سید جان هستم تا استقلال هست و افتخار میکنم به وجود افراد باغیرتی مثل شما در دنیای آبیها
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   2860 Day ago
حرف نداری . ایول دمت گرم . انشااله که استقلالیهایی که ادعای تعصب میکنن تعصب را از شما یاد بگیرن و اینو بدونن که از قدیم گفته اند هزار دوست کم و یک دشمن بسیار هر چه نفوذی و مغرض در تالار کمتر باشه بهتره  من و شما هم اونقدر چراغ تالار را روشن نگه میداریم تا انشااله تالا همچنان فعال باشه انشااله این بیدار باشی که زدی خواب رفتگان را از خواب بیدار و اونها را بخودشون بیاره . آبی متعصب و با غیرت موفق و سربلند باشی . 
Avatar .... ....
By   .... ....   2857 Day ago
سلام شرمنده همه که نفوذی نیستند دیگه مگه من نفوذیم که میگن همه کسایی که تو تالار بودن نقوذین
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   2856 Day ago
به به به آقای 6702 خدا نکنه که شما استقلالی عزیز و متعصب نفوذی باشی خدا از من نگذره اگه بخوام به استقلالیهای عزیز انگ نفوذی بزنم نه  آخه الان مدتیه که هیچ کس تو تالار نیست و حرف ما با اون چند نفری بود که نمی آمدن و وقتی هم میامدن فقط حرفهای ضد استقلال میزدن شما استقلالیهای عزیز روی چشم جا دارین . من مخلص همه استقلالیها هستم . دم همتون گرم . 

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.