به نظر شما باخت استقلال در مقابل الاتحاد در اثر چی بود؟

Avatar پدرام بزرگمهر
به نظر شما باخت استقلال در مقابل الاتحاد در اثر چی بود؟
By   پدرام بزرگمهر   5495 Day ago
Avatar پدرام بزرگمهر
By   پدرام بزرگمهر   5495 Day ago

امیر قلعه نوعی مقصر ردیف اول  بدلیل ارنج و تعویض اشتباه.در مجموع اقای قلعه نوعی به نوعی همیشه در ارنجهای استقلال مشکل دارد و ضعیف عمل می کند اگه راجب به این حرف شک دارید میتونم شکتونو تبدیل به یقین کنم ان شالله که این ضعفش به زودی حل شه والا ضربه بزرگی به تیم میزنه.در این بازی نیازی نبود که اصلا مجتبی بیرون بیاد و سیاوش در ترکیب ثابت باشه .

فروارد از ابتدای بازی می بایست آرش می شد و اصلا امید روانخواه نباید به جای جانواریو میومد چون امید الان 7 ماهه مصدومه و توی این بازیه به این سنگینی اصلا نمی تونه بعد از 7 ماه بازی کنه و اگر دو هافبک(جانواریو و مجتبی) تعویض نمی شدند حتما استقلال نتیجه لازم رو می گرفت.

Avatar رامین علیزاده
By   رامین علیزاده   5495 Day ago
خوب معلومه دفاعی بازی کردن و کسی که دفاعی و با ترس  بازی کنه می بازه  بازی صبا را دیدم خیلی عشق کردم انصافا دفاع هم میکرد با اصول بود
Avatar Bahram Mahmoudi
By   Bahram Mahmoudi   5495 Day ago
محافظه کاری آقای قلعه نویی علت اصلی باخت استقلال بود.کاش کمی از جسارت فیروز کریمی را قلعه نویی داشت.مجیدی و جباری افتضاح بودند.با نظر دوستمان در خصوص بازی دادن به برهانی موافقم اما تعویض جباری باید زودتر هم انجام میشد.من به عنوان یکی از هواداران استقلال دیگر جباری را بازیکن استقلال نمیدانم.
Avatar مهدی کبیری
By   مهدی کبیری   5495 Day ago
به نظر من قلعه نوعی چند وقتیه که خیلی ترسو ارنج میکنه و بازیکنا کمتر به حمله فکر میکنن و فقط به فکر گل نخوردنن با تمام احترامی که برای امیرخان قائلم ولی داره منو یاد زمان پورحیدری میندازه که استقلال ترسو بازی می کرد .نمی دونم چرا درست خسرو حیدری را تغذیه نمی کنن انصافا هر وقت خسرو توپ گرفته و حرکت کرده یا گل شده یا یک موقعیت خیلی خطر ناک ایجاد شده.
Avatar saleh s
By   saleh s   5492 Day ago

باسلام

بازی دفاعی وبیبرنامه در خط حمله و تمرکز روی فقط یک امتیاز از همون اول بازی

Avatar محمد ...
By   محمد ...   5492 Day ago
امیر خان اگه اینطوری پیش بره استقلال قهرمانی لیگ را هم از دست خواهد داد.
امیر خان این بازی ها هواداران را نگران کرده.

Avatar حمزه بهرامی وند
By   حمزه بهرامی وند   5491 Day ago

اگه تیم هجومی بازی کنه و بازی رو ببازه خیلی خوشایند تره تا دفاعی بازی کنه و ببازه. امیر خان هجومی بازی کن تا اگه خدای نکرده ببازی هم به نظر ما بازیت طرفدارپسند بیاد. استقلال به استقلال کوبنده معروف هست نه دفاعی.یقین دارم الاتحاد به غیر از چند شوت زن حرفی برای گفتن نداشت و استقلال اگه روبه جلو بود بازی را با گلهای بیشتر هم میبرد.به هر حال گذشت خواهش میکنم روحیه استقلال را بالا ببرید چون لیاقت قهرمانی را دارد.هنوز اول راه است بازی 90 دقیقه است فراموش نکنید

Avatar saman karimifar
By   saman karimifar   5491 Day ago

بازیکن های استقلال از فرم قبلی خودشون دور شدن امیر هم بی تقصیر نبود.

Avatar بردیا امینی
By   بردیا امینی   5490 Day ago

بنظر من در برد و باخت 1 تیم کلیه بازیکنان وکادر فنی نقش دارند.

Avatar رضا کلاگر
By   رضا کلاگر   5487 Day ago
علت اصلی دفاعی بازی کردن وداوری بد واخر نیز ژنرال اشتباه در تعویض کردن بود.رضا

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.