نظر شما در باره صحبتهای حاجیلو چیست؟

Avatar nima karimi
نظر شما در باره صحبتهای حاجیلو چیست؟
By   nima karimi   5494 Day ago

با سلام

ضمن دعوت دوستان به مطالعه صحبت های آقای حاجیلو درخواست می شود نظر خود را در این رابطه اعلام فرمایید.

 

حاجیلو: حرکت جباری تمرکز قلعه نویی را بهم زد 


امیرقلعه نویی بعد از به ثمر رساندن گل آرش برهانی تمرکز کافی را برای اداره مجتبی جباری نداشت و او نتوانست در دقایق باقی مانده با تمرکز بهتر نتیجه را حفظ کند و استقلال ناباورانه شکست خورد. 
مدافع پیشین تیم استقلال تهران ضمن بی انصافی خواندن حرکت مجتبی جباری پس از تعویض در دیدار آبی پوشان مقابل الاتحاد عربستان گفت: مسوولیت تیم استقلال بر عهده امیر قلعه نویی است. وی با نظر خود مجتبی جباری را تعویض کرده و این بازیکن به هیچ حق اعتراض به این تصمیم سرمربی تیم را ندارد. 
اصغر حاجیلو در گفت وگو با خبرنگاران افزود: اعتراض به تعویض یا نیمکت نشینی شاید در کشورهای عربی یک امر عادی باشد اما این قبیل حرکات از سوی بازیکنان ایرانی حتی باعث تعجب آنها شده بود. حرکتی که مجتبی جباری در جریان بازی با الاتحاد در عربستان انجام داد باعث شد تمام تفکر سرمربی تیم استقلال به جای پرداختن به مسائل فنی بازی ناخودآگاه معطوف این اعتراض جباری شود. شاید به نوعی می توان گفت همین مساله باشد امیرقلعه نویی بعد از به ثمر رساندن گل آرش برهانی تمرکز کافی را برای اداره مجتبی جباری نداشته و او نتوانست در دقایق باقی مانده با تمرکز بهتر نتیجه را حفظ کند و استقلال ناباورانه شکست خورد. 
.وی ادامه داد: اگر از دید کارشناسی هم در نظر بگیریم مجتبی جباری در نیمه اول هم حرکت خاصی از خود نشان نداد و با روزهای اوجش فاصله داشت. جباری باعث می شود بازیکنان دیگر که روی نیمکت نشسته اند و یا تعویض می شوند تحت تاثیر حرکت وی عکس العمل های این چنینی از خود بروز دهند. 
مدافع پیشین تیم استقلال تهران ادامه داد: اگر تک گل تیم استقلال که در پی تعویض امیرقلعه نویی توسط آرش برهانی به دست آمد حفظ می شد بسیاری از روزنامه ها این گونه عنوان می کردند که تعویض طلایی قلعه نویی باعث پیروزی استقلال شد اما حالا به او ایراد می گیرند که چرا بازی را واگذار کرده است. من مطمئنم در بازی برگشت تیم استقلال با حمایت 100 هزار هوادار خود سه بر صفر این تیم الاتحاد را شکست خواهد داد. استقلال با این تیمی که دارد به طور یقین از شانس های اول کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است. استقلال در مقابل الاتحاد عربستان با وجود اینکه بازی در زمین حریف برگزار می شد می توانست برنده باشد اما وقتی بازیکنی از یک قدمی دروازه توپ را به اوت می زند تقصیر مربی چیست. اعتراض هایی مانند حرکت مجتبی جباری باعث می شود موی مربیان سفید شود و حرکت این بازیکن به هیچ عنوان درست نبود آن هم در مقابل دیدگان میلیونها هواداری که ایم بازی را از تلویزیون تماشا می کردند. من در بازی الاتحاد و استقلال برای اولین بار احساس کردم در کنار امیرقلعه نویی نشسته ام، احساسی که تاکنون نداشته ام. 
حاجیلو گفت : من در گذشته هم با امیرقلعه نویی هیچ مشکلی نداشتم اما برخی افراد که در کنار وی هستند هراس داشتند که اگر روابط بین من و او نزدیک تر شود آنها ضرر می کنند. علت این مساله را نمی دانم در حالی که قرار هم نیست ما دو نفر در کنارهم کار کنیم اما برخی افراد می ترسند ما با هم باشیم. 

Avatar nima karimi
By   nima karimi   5494 Day ago

اولا باید بگم از خوندن این مصاحبه خیلی خوشحال شدم چون بعد از مدتها دیدیم آقای حاجیلو یک بار بدون غرض در مورد امیر خان صحبت کردند.

در ثانی باید بگم من با همه تحلیل ایشون  به طور 100% موافقم .

1- این درسته که مربی با دیسیپلینی مانند امیر خان از بی نظمی بازیکن بزرگ خودش یعنی جباری ناراحت بشه و این ناراحتی اونقدر زیاد باشه که رو مدیریت مربی بر بازی تاثیر بزاره و با اینکه امیر مربی نیمه دوم هست اما نتونه خوب کار رو تموم کنه . اما این حرفم اشکان جدید اس.اس یعنی گل خوردن در دقایق پایان بازی در بازی های حساس رو توجیه نمی کنه و امیر خان باید یه فکر جدی برا این موضوع بکنه.

2- مجتبی جباری نه در بازی با p.p ها و نه در بازی با ذوب آهن  که گل زد و نه در بازی با الاتحاد اونقدر خوب بازی نکرد که کاندیدای تعویض نباشه!!!

3- اگه نتیجه این بازی با گل برهانی حفظ می شد و یا حتی مساوی می شد همه به به !و چه چه ! میکردن که امیر خان چه تعویضی کرده که نتیجه بازی رو رغم زده اما حالا که 2 دقیقه آخر تیم گل خورده تحلیل ها برعکس شده.

4- یک دید منصف میتونه به درستی گواهی بده که امیر خان برای تمام دقایق بازی برنامه داشته از تعویض آرش در دقایق پایانی بازی تا حضور مجیدی باتجربه در ترکیب اولیه و ادامه حضورش تا آخر بازی و حتی آوردن یک مدافع به جای بازیکنان خسته در دقایق آخر بازی برای کمک به مدافعانی که خسته ترن ، چون اونها زیاد زیر فشار حمله عربها بودن.

5- امیر قلعه نویی همون مربی هست که تیم هفدهم جدول رو بالا آورده و کرده اول لیگ ، علیرغم باخت بد تیم در عربستان من اطمینان دارم با حمایت همه هواداران فهیم باشگاه استقلال و با مربی گری هوشمندامه امیر قلعه نویی تیم به مرحله بعد صعود می کنه.

Avatar رامین علیزاده
By   رامین علیزاده   5494 Day ago
اولا که حرکت جباری خیلی غیر حرفه ای بود  در ثانی اینکار الان در فوتبال حرفه ای منسوخ شده من هم با نظر حاجیلو موافقم
Avatar علیرضا روشن
By   علیرضا روشن   5494 Day ago

سلام

اصغر خان از با تعصب ترین استقلالی ها هست که من میشناسم با نظر ایشان زیاد موافق نیستم.

چون که امیر قلعه نویی با این تجربه نباید با این حرکت تمرکز خودشو از دست میداد.

 

Avatar saleh s
By   saleh s   5493 Day ago

باسلام

من هم بانظر آقای حاجیلو موافقم و این مطلب رو هم در نظر داشته باشیم که حرکت جباری فقط به اون بازی خلاصه نمی شه بلکه برای بازی حساس با الجزیره تمرکز کادر فنی رو به هم میزنه

Avatar محمد ...
By   محمد ...   5493 Day ago
یه مربی نباید با یه حرکت بچه گانه ی جباری تمرکزش به هم بخوره.
امیرخان تجربش اینقدر بالاست که با حرکت جباری تمرکزش به هم نخوره.

Avatar saman karimifar
By   saman karimifar   5491 Day ago
Written by: saleh s

حرف اضافه زده

Avatar رضا کلاگر
By   رضا کلاگر   5487 Day ago
من با نظر حاجیلو موافقم.رضا

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.