قوانین و مقررات عمومی

Avatar کانون هواداران استقلال تست سیستم 1
قوانین و مقررات عمومی
کاربر گرامی!
در ابتدا ورود شما را به تالارهای گفتگوی وب سایت کانون هواداران استقلال خیر مقدم عرض می کنیم.
اهداف  ، سیاست ها ، شرح وظایف و قوانینی جهت سهولت استفاده از تالارهای مذکور  ، حفظ وحدت رویه  و رعایت شان و جایگاه این تالارها  وضع شده که پایبندی و رعایت آنها برای تمامی  کاربران محترم لازم الاجرا است.
در صورت تخلف از این موازین ، مدیران تالار حق دارند، هر یک از مطالب ارسال شده اعم از موضوعات ،مقالات ، اخبار و ...  را حذف نمایند و در صورت لزوم دسترسی آن کاربر را به تالار محدود و یا حذف نمایند.
کاربران این پایگاه اینترنتی متعهد هستند در مقاطع مختلف از آخرین تغییرات صورت گرفته در این بخش مطلع شوند . آخرین ویرایش مربوط به اول فررودین ماه هشتاد و هشت می باشد
 
قانون شماره 1- تمامی کاربران باید در هنگام ثبت نام در پایگاه ، از کلمات مناسب (مطابق با شئونات جامعه ، عرف و مذهب) به عنوان نام کاربری خود استفاده نمایند. در غیر این صورت، عضویت آن کاربر با نظر مستقیم مدیریت پایگاه لغو شده و دسترسی وی به انجمن ها قطع خواهد شد.
تبصره: به عنوان اولویت نخست نام کاربری‌باید با رسم الخط لاتین (انگلیسی) ایجاد شود.
قانون شماره 2- کاربران پایگاه باید در هنگام ارسال پیام در انجمن ها از کلمات مناسب استفاده نمایند. درصورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب، پیام حذف می شود و در صورت لزوم عضویت آن کاربر با نظر مستقیم مدیریت پایگاه لغو شده و دسترسی وی به انجمنها قطع خواهد شد.
قانون شماره 3- عنوان مورد استفاده برای هر موضوع باید متناسب با محتوای آن باشد و باید از کلمات کلیدی که اشاره مستقیم به محتوا دارد استفاده شود؛ در غیر این صورت برای نخستین بار به او اخطار داده خواهد شد و در صورت تکرار، با نظر مدیریت پایگاه برخورد جدی و مناسب صورت می گیرد.
قانون شماره 4- از آنجا که این پایگاه یک ورزشی - فرهنگی است، مباحث و مطالب ارسالی باید مطابق با اهداف این پایگاه باشد.
قانون شماره 5- مسؤولیت مطالب ارسال شده توسط کاربران به عهده خود ایشان می باشد و مسؤولین این پایگاه هیچ گونه مسؤولیتی درقبال آن نخواهند داشت.
قانون شماره 6- در صورت استفاده از محتوای پایگاه های دیگر، باید منبع آن ذکر شود. در صورتی که مطلب یا موضوع مذکور منسوب به شخص خاصی بود ، باید نام وی نیز ذکر گردد.
قانون شماره 7- استفاده از تبلیغات تجاری (سایت و غیره) به عنوان امضا ممنوع می باشد.
تبصره: در صورتی که سایت شما فعالیت آموزشی و یا فرهنگی دارد با ذکر فعالیت سایت برای شناساندن آن به کاربران میتوانید امضا را به سایت خود لینک دهید البته توجه داشته باشید که امضا باید کوتاه باشد .
قانون شماره 8- ساخت بیش از یک حساب کاربری برای یک فرد حقیقی یا حقوقی ممنوع می باشد.
قانون شماره 9- مباحث و موضوعات باید در انجمن و گروه مربوط به آن موضوع طرح شود؛ طرح موضوعات غیر مرتبط با هر انجمن ممنوع بوده و مدیران آن موضوع و مبحث را به انجمن مناسب منتقل میکنند و به کاربر نیز تذکر داده خواهد شد.
قانون شماره 10- هر موضوع باید حاوی یک مبحث یا سؤال باشد. طرح چند سوال یا بحث غیر مرتبط با مبحث در یک موضوع ممنوع است.
قانون شماره 11-برای پاسخ دادن به سوالات به کار گیری الفاظ و جملاتی که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود ممنوع است.
قانون شماره12-ارسال مطالب بی محتوا و غیر متناسب با موضوع اصلی که موجب شلوغی و منحرف شدن آن مبحث شود، ممنوع است.
قانون شماره 13- نوشتن نامه های تجاری و یا تبلیغات تجاری ممنوع می باشد. در صورتی که موضوعی مربوط به تبلیغات تجاری باشد توسط مدیران حذف خواهد شد و در صورت تکرار، عضویت آن کاربر برای همیشه بسته خواهد شد.
قانون شماره 14-درج یک موضوع در انجمنهای مختلف ممنوع می باشد. موضوعات باید در انجمن مناسب و مرتبط قرار گیرد.
قانون شماره 15-مسئولیت ارسال تمامی فایلها و یا تصاویر و هر گونه اطلاعاتی که از طریق این پایگاه صورت می پذیرد بر عهده کاربر فرستنده می باشد و این پایگاه در قبال این گونه مسایل هیچ گونه تعهد و مسئولیتی از نظر سلامت آن، ویروسی نبودن و مشکلات و اشکالات احتمالی ندارد.
تبصره :: هر کاربر موظف است خود از عدم وجود هرگونه اشکال در فایل ها اطمینان حاصل نماید.
قانون شماره16-  به لحاظ اخلاقی کاربران موظف هستند پس از طرح یک پرسش در انجمن آن را از طریق همین انجمن پی گیری نمایند و در صورت یافتن پاسخ آن را در همان بخش درج و ثبت نمایند.
قانون شماره 17- هر گونه بی احترامی یا تمسخر به کاربران دیگر و مدیران و مسئولان پایگاه ممنوع میباشد. و طبق قوانین با متخلف برخورد خواهد شد.
قانون شماره 18- ارسال موضوعات و مطالب مغایر با موازین و قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع می باشد.
تبصره1-  با توجه به دامنه دار بودن مسایل سیاسی و تضارب آرا در این موضوع، هر گونه بحث در رابطه با مسایل سیاسی مرتبط با جمهوری اسلامی ایران و یا مخالف سیاستهای کلی آن ممنوع می باشد.
قانون شماره 19-  در صورت وجود هرگونه اعتراض به عمل کرد کاربران به ویژه مدیران مراتب باید در پیام خصوصی با مدیر پایگاه مطرح شده و از همین طریق دنبال شود. طرح چنین مواردی در موضوعات عمومی ممنوع است.
قانون شماره 20- در صورت تشخیص هرگونه مورد خلاف قوانین و مقررات ابتدا باید  به مدیر پایگاه ارجاع شود و در صورت لزوم نیز می توان از طریق پیام خصوصی موضوع را دنبال نمود. ارسال اعتراض به صورت پاسخ آن ارسال در موضوع عمومی ممنوع است.
قانون شماره 21-  هرگونه بحثی‌ که موجب انحراف موضوع ها از مسیر اصلی‌ خود شود به تشخیص مدیران، تاپیک و یا بحث های اضافه حذف شده و موضوع قفل خواهد شد. بنابراین کاربران موظف هستند از تاپیک های ارسال شده خود مراقبت کنند و از منحرف شدن آن جلوگیری نمایند. در صورتی‌ که کاربری باعث انحراف تاپیک های ارسالی‌ شما شد میتوانید پیوند موضوع را برای مدیران تالار ارسال نمائید تا در صورت لزوم با آن کاربر برخورد شود.
قانون شماره 22- قرار دادن ایمیل و ‌شماره تلفن شخصی در انجمن ممنوع است.
تبصره:قرار دادن شماره یا ایمیل با اشراف و اجازه مدیران بلامانع است.
قانون شماره 23- پیش از ارسال یک موضوع باید از طریق جستجو اطمینان حاصل شود که پیش از این، چنین موضوعی در انجمن وجود نداشته است. ارسال موضوعات تکراری ممنوع است.
قانون شماره 24- هر گونه بحث و جدل مذهبی و دینی ممنوع می باشد.
قانون شماره25-  انتقاد منفی و مغرضانه از سایر پایگاه ها، انجمنها و اشخاص حقیقی و حقوقی ممنوع است.
قانون شماره 26- ارسال موضوع به زبان فارسی تنها با رسم الخط فارسی مجاز است و در استفاده از سایر زبان ها نیز رسم الخط آن زبان باید حفظ شود و از آن استفاده گردد.
قانون شماره 27- ارسال پست های پیاپی و با محتوای یکسان یا مرتبط مجاز نیست و کاربران باید پست‌های قبلی خود را ویرایش کنند.
قانون شماره 28 - عدم استفاده از اسامی کارکنان و یا بازیکنان و یا کادر فنی اعم از جدید و قدیم باشگاه برای نام کاربری
ماده 29 - عدم دخالت در امور مدیریت به نحوی که باعث توهین به تیم مدیریت شود
قانون شماره 30 - استفاده از هر گونه مطالب زشت و زننده برای تیمهای رقیب اکیدا ممنوع است
قانون شماره 31 - توهین به افراد ، شخصیتها و مذاهب و اقوام اکیدا ممنوع است .
قانون شماره 32-  توهین و استفاده از مطالب رکیک برای اعضا و مسوولان تالارها و باشگاه  اکیدا ممنوع است .
قانون شماره 33- هر گونه انتقاد و پیشنهاد باید با رعایت کامل موازین اخلاقی مطرح شود.
قانون شماره 34-  افشای هرگونه مشخصات و مطالب و اطلاعات افرادی حقیقی و حقوقی بدون اجازه کتبی از طرف مقابل منجر به قطع دسترسی همیشگی از تالار خواهد شد .
قانون شماره 35 -  مدیران سایت متعهد می شوند اطلاعات خصوصی شما فقط در همین سایت استفاده شود.
قانون شماره 36- عدم جو سازی و نشر اکاذیب در داخل و خارج تالار که به منافع باشگاه آسیب بزند .
کانون هواداران استقلال امیدوار است با مساعدت و همکاری کاربران گرامی و با به کارگیری قوانین تالارهای گفتگو ، محیطی سالم ، جذاب و پر محتوی برای هواداران ارزشمند این باشگاه فراهم نماید .



 

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.