قلعه نویی، استقلال، تیم ملی

Avatar غلامحسین رسولی
قلعه نویی، استقلال، تیم ملی
By   غلامحسین رسولی   5472 Day ago
سلام دوستان امروز در بازی با ملوان آرش برهانی 2 گل زد و فاصله خود رو به سایر مدعیان آقای گلی بیشتر کرد و واقعا همه ما بعد از این برد شیرین به یاد روزهای قبل داربی افتادیم که هر تیمی جلوی استقلال فقط به این فکر میکرد که کمتر گل بخوره. موضوعی که من میخام مطرح کنم اینه که باید چیکار کرد که این روند متوقف نشه و سربازان آبی پوش ژنرال بتونند این روند رو ادامه بدن. اخیرا هم خبرهایی میرسه که امیر خان شاید بره تیم ملی. من به عنوان یک ایرانی و بعد یک استقلالی همیشه آرزوی سربلندی تیم ملی رو داشتم ولی موضوعی که فکر من رو مشغول کرده اینه که آیا در این موقعیت که استقلال در سه جام مدعیه آیا رفتن امیر خان درسته یا نه ؟
Avatar محمد عسگری
By   محمد عسگری   5471 Day ago
به قول معروف با یک دست مگه چندتا هندوانه میتوان برداشت امیرخان همین استقلال را به سامان برساند و قهرمان کند تیم ملی اگه میخواهد به جام جهانی صعود کند با هر مربی صعود میکند اگه بازیکنان بخواهند در ایران تصمیم در دست بازیکنان است اگه بخواهند هر مربی به راحتی عوض میکند فوتبال ایران شده بازیکن سالاری. اگه امیرخان در این وضعیت به تیم ملی برود مطمئن باشید کاری از پیش نمیبرد.
Avatar بردیا امینی
By   بردیا امینی   5471 Day ago

هر مربی آرزوش نیمکت تیم ملیه که امیر خان به اون رسیده و سکان دار این تیم بود.

به نظر من حالا باید فقط به فکر استقلال باشه چرا که امسالو سالای دیگه استقلال نماینده ایرانه.

Avatar nima karimi
By   nima karimi   5471 Day ago

با سلام

موفقیت در بازی های اسیایی هم یک افتخار ملی محسوب میشه .

امیر خان تازه 1 ساله که از تیم ملی جدا شده حالا نویت دیگران هست که دینشون رو ادا کنند.

من هم موافق این نیستم که بره چون 3 تا بازی بیشنر نیشت و اگه خدای نکرده تیم نره جام جهانی هم اس.اس و هم تیم ملی هردو ضرر می کنند

Avatar محمد حسن حاجیان
By   محمد حسن حاجیان   5471 Day ago

در این شرایط ، قبول کردن مسئولیت تیم ملی توسط امیر، اشتباه است چون بعید است کسی بتواند در سه بازی باقیمانده، با تیم ملی نتیجه بگیرد و این جوری هم تیم ملی ناکام می شود و هم استقلال متضرر و هم امیر خان حیثیت ورزشی اش را به حراج کذاشته است!

آخر چطور انتظار دارید از دل یک فوتبال مافیایی و ناسالم ، یک تیم ملی مقتدر و بی حاشیه بیرون بیاید و به جام جهانی صعود کند!! زهی خیال باطل!

Avatar رضا کلاگر
By   رضا کلاگر   5464 Day ago
بازگشت ژنرال به تیم ملی خیلی زود است باید 2تا3سال صبر کند تا  بر تجربیات او افزوده شود تا اتفاق دوره قبل تکرار نشود .رضا

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.