نظر شما در موردانتخاب آقای مایلی کهن به عنوان سرمربی تیم ملی چیست؟

Avatar بردیا امینی
نظر شما در موردانتخاب آقای مایلی کهن به عنوان سرمربی تیم ملی چیست؟
By   بردیا امینی   5490 Day ago

 

Avatar nima karimi
By   nima karimi   5490 Day ago

با سلام

با توجه به حرفهایی که تو 90 زده ملومه انگیزه بالایی داره و انگیزه داشتن یه مربی تو این شرایط خاصی که ما داریم به  تیم کمک میکنه.

Avatar saleh s
By   saleh s   5489 Day ago

باسلام

فکر می کنم انتخاب ایشون برای کوتاه مدت انتخاب خوبی باشه چون هم انگیزه بالایی دارن و هم از فوتبال آسیا و فوتبال ما شناخت خوبی دارن اما در بلند مدت به نظر من بخاطر ویژگی های خاصی که ایشون دارن و ممکنه با بعضی از بازیکن ها بخصوص بعضی ستاره ها مثل دوره های قبل دچار مشکل بشن و تیم دچار مشکلات غیر فنی و داخلی بشه هرچند امید وارم اینطوری نشه 

Avatar کاربر ناشناس
By   کاربر ناشناس   5488 Day ago

من مطمئنم بهترین گزینه برای این سمت ازبین گزینه های خارجی وداخلی آقای مایلی کهن هست.

Avatar محمد عسگری
By   محمد عسگری   5488 Day ago
انتخاب خوبی بود چون مربی های مثل امیر خان به فکر فقط تیم خودش هستن و بعدا بهانه نمی اوریم که ما هم تیم ملی داشتیم هم باشگاهی  تو ایران فقط محمدمایلی کهن میتونست مربی باشه البته اگه قطبی رو هم میاوردیم بهتر بود.
Avatar بردیا امینی
By   بردیا امینی   5488 Day ago

ممنون از نظراتون امید وارم آقای مایلی کهن موفق باشن

Avatar جهانبخش سلیمی
By   جهانبخش سلیمی   5485 Day ago

با سلام خدمت آبی دلان

باید عرض کنم که من بعد از برکناری آقای دایی وقبل از اینکه اسامی مربیان پیشنهادی اعلام شود  به همه دوستان گفتم که گزینه اصلی فدراسیون مایلی کهن است و اینکه ما آبیها فکر می کنیم همه مثل خودمان ساده دل و بی آلایشند . مطمئن باشید که مایلی کهن مثل دور قبلی که مربی بود و همه هم از او حمایت کردند باز خصایص مربوط به قرمز بودنش را بروز داد و عده زیادی از بهترین بازیکنان آبی را به تیم ملی دعوت نکرد .

برای ثابت کردن این موضوع به همه شما مطمئنا زمان زیادی لازم نیست .

Avatar رضا کلاگر
By   رضا کلاگر   5485 Day ago
من زیاد از این انتخاب خوشهال نشدم ولی کاری نمی شود کرد باید دید چه میشود فعلا باید از او حمایت کرد برای سربلندی ایران .رضا
Avatar مانا کاشانی نژاد
By   مانا کاشانی نژاد   5482 Day ago
انتخاب جالبی نبود . اصلا کار خوبی نبود تعویض مربی تو این شرایط . خیلی سخته انتخاب مربی تو زمان کم اونم برای تیمی در این شرایط مگر اینکه....چون کمتر مربی پیدا می شه تیمی را برای 3بازی و اونم تو این شرایط تحویل بگیره برای همینه که سراغ مربی خارجی نرفتن. البته از فدراسیونی که رئیسش علنن میگه رو حرفش نباید حساب باز کرد بیشتر از این نمی شه توقع داشت. ولی به هر حال به خاطر ایران و با احترام به نظر همه امیدوارم که موفق بشه.
Avatar ابولفضل طیبی
By   ابولفضل طیبی   5481 Day ago
حالا که مایلی کهن انتخاب شده باید همه حمایتش کنیم
Avatar مانا کاشانی نژاد
By   مانا کاشانی نژاد   5476 Day ago
از اون نباید حمایت بشه باید لهش کرد .امیدوارم اون دست خدایی که ازش یاد میکنه بخوره تو سرش تا اون موقع فوتبال از دستش راحت بشه
Avatar ali deghan
By   ali deghan   5475 Day ago

باید این مرتیکه احمق رو نابود کنیم به بی شعورها نباید بها داد

Avatar جهانبخش سلیمی
By   جهانبخش سلیمی   5475 Day ago

بچه ها خیلی خوشحال شدم که خیلی زود به شما ثابت شد که این آقا لیاقت مردم خوب ایران را ندارد  من در چند روز قبل نظر داده بودم نمی دانم که کسی به این موضوع فکر کرده بود یا نه ؟

Avatar میثم دادار
By   میثم دادار   5455 Day ago

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.