خرید مهدی شیری و محمدی خوبه ؟؟؟؟؟

Avatar REZA VALIZADE
خرید مهدی شیری و محمدی خوبه ؟؟؟؟؟
By   REZA VALIZADE   5455 Day ago
Avatar فضل الله نوری
By   فضل الله نوری   5455 Day ago
به نظرمن نه چون شیری یک فصل تواستقلال بودوموفقم نبودومحمدی دروازه بان خوبیه ولی سنش زیاده بجای اون بایدسوشامکانیومیگرفتن
Avatar سید حامد حقیقت
By   سید حامد حقیقت   5454 Day ago
سلام بر آسمان آبی.
منم با خرید مهدی شیری موافقم اون در هافبک خیلی میتونه به کمک استقلال بیاد .  ولی در مورد دروازه بان من با mojtaba موافقم باید سوشا مکانی رو می خریدیم.
Avatar مهدی کبیری
By   مهدی کبیری   5452 Day ago
به نظر من با توجه به اینکه مهدی شیری سهمیه لیگ برتری نیست خوب و محمدی هم میتونه رقیب خوبی برای طالبلو(البته اگر بمونه ) باشه ولی اگر قرار باشه استقلال کلا بازیکنای در این سطح را بگیره اصلا خریدهای خوبی از آب در نمیان باید دنبال سوپر استار ها باشه.
Avatar حسین رجبی
By   حسین رجبی   5451 Day ago

من تصور نمی کنم که استقلال بتواند امسال دروازه بان خوبی از لیگ برتر و یا دسته یک جذب کند. استقلال بهتر است که برای فصل بعد به فکر جذب یک دروازه بان خوب خارجی باشد. توجه کنید که موفقیت کم و بیش برخی از تیم ها در فصل گذشته مدیون دروازه بانان خارجی آنها بود .

Avatar رضا کلاگر
By   رضا کلاگر   5451 Day ago
قابل توجه بعضیها  که فوتبال وقوانین فوتبال حالیشان نیست . اگر این به تایپ اعضا بالا توجه می کردن میفهمیدن که در بحث انها اسمی از دربازبان خارجی به میان نیامد چون از لیگ جدید تیمها اجازه استفاده از دربازبان خارجی راندارند واگر دلیل شه می خواهید اگر کمی روزنامه های ورزشی واخبار را مطالعه وپیگیری کنید هم به علت پی مبرید هم از این سوتیها نمیدهید .رضا
Avatar نیلوفر رسولی
By   نیلوفر رسولی   5451 Day ago

مگه سنگربان استقلال چشه بعد از مهدی رحمتی که تازه امسال خوب شده اونم به خاطر رقابت سختی که با طالب لو داشت بهترین دروازه بان تو ایرانه یکی بهتر از اشکان نامداری باشه کفایت میکنه ..............

اصلاً مشکل دروازه بان نیست ................یه گلزن حرفه ای مثل عنایتی میخواییم و ای کاش آرفی هم میومد استقلال .................اینارو میگن خرید حرفه ای.........................

Avatar بردیا امینی
By   بردیا امینی   5451 Day ago

آقا رضای عزیز ناراحت نشو ما دیگه عادت کردیم.

آقایان هم لطف بفرمایند تکلیف سرمربی رو روشن کنن خرید بازیکن پیشکش.

Avatar مهدی کبیری
By   مهدی کبیری   5451 Day ago
آقای hrajabi کلا خارجی دوست داره .فرق نمیکنه مربی بازیکن فقط مدیر عامل باید حتما واعظ باشه.
شما استقلالی که هیچی خداییش فوتبالی هستی اصلا؟!
Avatar حسین رجبی
By   حسین رجبی   5450 Day ago

جناب آقای 100 متشکرم از اطلاع رسانی شما. هرچند شاید بهتر باشد کمی با ادب تر با هم گفتگو کنیم.  شما به مسئله ای اشاره کردید که من به آن توجه نداشتم. به هر صورت من یک هوادار ساده هستم که فقط نظر خودم را می گویم. در مورد مربی یا بازیکن خارجی  باید بگویم مگر ناکامی ما در مقابل کشور های عربی در جام آسیائی علت دیگری جز وجود بازیکنان و مربیان خارجی در آن تیم ها داشت. مگر شما وجود کسی مثل جان واریو (جان والرو) را به ضرر استقلال می بینید. مگر غیر از این است که همه فوتبالیست های ما آرزوی بازی کردن در اروپا را دارند. مگر یکی از افتخارات فوتبال ما وجود بازیکنان ما در لیگ های معتبر اروپائی نیست. اساسا آیا ما می توانیم بدون استفاده از بازیکن و مربی خوب خارجی سطح فوتبال خود را بالاتر ببریم. آیا کشور های صاحب فوتبال اروپا از مربیان خارجی استفاده نمی کنند.

من در مورد مربی همچنان نظرم مربی خارجی است شما که حتما اطلاعاتتان از من در فوتبال بیشتر است می دانید که در مورد برخی از مربیان داخلی چه چیز هائی مطرح است. آیا شما چیزی در مورد فحاشی در کنترل بازیکنان و دوپینگ ...و اخیرا نقش اون پسر مو بوره .. چیزی نشنیده اید. آیا با این وجود نظر کلی شما استفاده از مربیان داخلی است و یا فقط منظور شما همان فرد است و بس!!!

در مورد دروازه بان خارجی هم نظر من این است که هر چند استقلال بازیکنی مثل طالب لو را دارد. اما اگر او خدای ناکرده دچار مصدوم شدید شود چه مشکلی برای تیم بوجود خواهد آمد. داشتن یک دروازه بان خوب ذخیره برای استقلال ضروری است. اما از طرف دیگر هر دروازه بانی در سایه طالب لو قرار خواهد گرفت و امکان نشان دادن توان خود را نخواهد داشت. من فکر می کنم که یک دروازه بان خوب خارجی هم پشتیان خوبی برای طالب لو خواهد بود و هم این مشکل را کمتر خواهد داشت. هر چند در بیان نظرم به قوانین روزانه فدراسیون توجه نداشتم.  

در مورد سوال آخر من واقعا عاشق استقلال هستم ولی طرفدار اون آقا نیستم !!!! 

 

Avatar مهدی سیاسر
By   مهدی سیاسر   5450 Day ago
به نظر من خرید هر دوتا خوب بوده اگه دقت کرده باشین توی لیگ گذشته استقلال از لحاظ مهره از پرسپولیس عقب بود ولی چون جنس بازیکناش به قول معروف جور بود خیلی بهتر از اونها نتیجه گرفت بنابراین باید دید مربی آینده استقلال چه نظری در مورد بازیکن داره. ضمن اینکه به گفته آقای واعظ همه خریدها با نظر مربی آینده انجام میگیره.خدائیش من خیلی واعظ و قبول دارم.خیلی
Avatar مهدی کبیری
By   مهدی کبیری   5449 Day ago
اقا/ خانوم hrajabi شما به ظاهر خیلی طرفداری آشتیانی میکنی و این باعث میشه بعضا سوء تفاهم پیش بیاد.
اگر دوستان طرفداری قلعه نوعی میکنن بخاطر عملکرد خوبش ولی واعظ که تا این لحظه جز خرابکاری کار دیگه ای نکرده.
در ضمن در مورد این قضیه خارجی که شما کلا با همه چیز خارجیا حال میکنی باید بگم خارجی داریم تا خارجی! مثلا دو(دی)کارمو هم بازیکن خارجی بود تازه برزیلی ولی از علیزاده هم تعطیل تر بود یا همین سان جان فصل پیش استقلال یا یک بازیکن فکر کنم سیلوا یا دا سیلوا بود که استقلال داشت و اون هم تعطیل بود یا همین فابیو بالا که مصدوم از آّ ب در اومد یا همین رینالدو که فقط 250 میلیون هزینه گذاشت رو دست استقلال اخرش هم قضیه رو ماست مالی کردن.
یا این همه بازیکن خارجی که کلی هزینه میشه میان و آخر سر هم پولش میره تو جیب دلالها و آقایون مدیر عامل و مربی که نقش واسطه بازی می کنن.
از طرف دیگه بازیکنای درست حسابی هم هزینه بالایی میگیرن بیان .مثلا همین بازیکنای خارجی تیم های عرب گروه استقلال , مگنو الوز , ابوچرونه , سوبیس , بایانو , رناتو , فابیو سزار و ... حقوق های خیلی بالایی میگیرن و مثل ایران نیست چک هاشون هی برگشت بخوره .
اصلا ما بازیکنای خوب لیگمون بخاطر همین مسائل مالی میرن تو امارات بازی میکنن .
در هر صورت خارجی ایرانی چینی آمریکایی و... برندش مهم نیست مهم کیفیت که امیدوارم استقلال بتونه با کیفیت ترین بازیکن هارو بگیره و قهرمان بشه.

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.