حذف بارسا ومنچستر

Avatar fariba nikzad
حذف بارسا ومنچستر
By   fariba nikzad   3640 Day ago
به نظرشمادلیل حذف منچستر و به خصوص بارسلونا با وجودتمام بازیکناش به خصوص مسی و نیمارچی بود؟؟؟خیلی از باخت وحذف منچسترناراحت شدم.البته منچستراین مدت دیگه مثل قبل نیست و ازنتایجش تولیگ برترمشخصه ولی درموردبارسلونا با اینکه داشتم بازی منچسترومیدیدم ولی اینومیدونم که اتلتیکوخیلی بهتربازی کرد.من بااینکه رئالیم ولی دیشب ازحذف بارساخیلی تعجب کردم به خصوص اینکه تقریبا ازسال1970تاحالا تواین مرحله حذف نشده بود وتولالیگا هم تو اوجه.
Avatar لیلا جوکار
By   لیلا جوکار   3640 Day ago

خیلی ناراحت شدم از حذف بارسلونا...

Avatar سعید آقامحمدی
By   سعید آقامحمدی   3640 Day ago

منم از حذف بارسا ناراحتم . چون فشار زیادی رو باید از طرف رئالی ها تحمل کنم. چی میشه کرد .طبیعت فوتباله یکی میبره یکی میبازه.

Avatar امیر حسین اسلامی
By   امیر حسین اسلامی   3640 Day ago

حذف منچستر قابل پیش بینی بود چرا که بایرن در حال حاظر 2 تا تیم خوب در ترکیب اصلی و ذخیره داره و هر بازیکنی مصدوم یا محروم بشه در عملکرد بایرن تاثیر آنچنانی نداره.منچستر هم این فصل هم بازیکنان مسن زیاد داره و هم بازیکنان کم تجربه ای مثل یانوزای ولبک فیل جونس اسمالینگ و .... و هم مربی نچندان بزرگی مثل مویس.ولی بازم با این وجود به نظرم آبرومندانه حذف شد و بیشتر اسیر کم تجربگی خودش شد.شما اگه دقت کرده باشین منچستر در بازی رفت 9 دقیقه بعد از گلش گل دریافت کرد و در بازی برگشت 11 دقیقه بعد از گلش 2 گل دریافت کرد.ولی با همه این تفاسیر حق بایرن بود که صعود کنه.

در مورد اتلتیکو باید بگم کمتر تیمیو سراغ دارم که اینطوری بارسلونا رو تحت فشار بزاره.اونا هم تو حمله و هم تو دفاع فوق العاده بودند.شاید در طول باز بارسا 4-5 تا موقعیت داشت ولی اتلتیکو تو نیمه اول فقط 4 بار به تیرک زد.واقعا به معنای واقعی کلمه بارسلونا به بن بست تاکتیکی خورد.البته بعضیا میگن که پیکه و والدس رو نداشتیم منم در جوابشون باید بگم اتلتیکو هم دیگو کاستا و آردا توران رو نداشت.بارسلونا خیلی خوش شانس بود که فقط 1 گل دریافت کرد.

 

Avatar میثم محمدی قراسویی
By   میثم محمدی قراسویی   3640 Day ago

من طرفدار هیچ کدومشون نبودم ولی اتلتیکو به حقش رسید!!! بقول امیرحسین: کمتر تیمیو سراغ دارم که اینطوری بارسلونا رو تحت فشار بزاره!!! بایرن م که یکی از قدرتهای حال حاضر فوتبال دنیاست.. البته بنظر شخصی من، قدرتمندترین تیم حاضر در دنیاست....

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.