شب سختی که بر بیگ زاده گذشت : احتمال از دست رفتن جام جهانی برای هاشم قوت گرفت !

Avatar سعید آقامحمدی
شب سختی که بر بیگ زاده گذشت : احتمال از دست رفتن جام جهانی برای هاشم قوت گرفت !
By   سعید آقامحمدی   3615 Day ago

شب گذشته برای هاشم بیک زاده، مدافع ملی پوش کشورمان شب بسیار تلخی بود. بیک زاده در دقیقه 16 مسابقه با مونته نگرو از ناحیه عضلات دوقلوی پایش به شدت مصدوم و مجبور به ترک زمین شد، البته کار به همین جا ختم نشده و هاشم پس از تعویض پس از اینکه ساق بندهایش را مقابل دیدگان کی روش به زمین کوبید، با عصبانیت خاصی به سمت پزشکان تیم ملی رفته و انتقاداتی را به آنها مطرح کرد.
 

 
بیک زاده از روزهای اول اردوی اتریش با مصدومیت مواجه شده و حتی طی روزهای قبل تمرینات سبکی را برگزار کرد، با این حال و پس از انجام تست های مربوطه، خیال کادرفنی از سلامت این بازیکن راحت شده و کی روش با این امید که بیک زاده دیگر 100 درصد به شرایط بازی رسیده است مقابل مونته نگرو او را در ترکیب اولیه تیم ملی قرار داد، اما هنوز یک ربع از مسابقه نگذشته بود که این درد کهنه دوباره به سراغ بیک زاده آمده و او را مجبور به ترک زمین کرد.    

این نیز پایان ماجرا نبود و بیک زاده که به شدت از دست پزشکان تیم ملی (شاید به دلیل تشخیص اشتباه آنها در مورد برطرف شدن کامل مصدومیتش) دلخور بود به گفته چند تن از ملی پوشان از فرط ناراحتی در تمام مسیر برگشت در اتوبوس تیم ملی این ناراحتی را با گریه بروز داده تا جایی که صحبت های آرامش بخش و دلداری های سایر بازیکنان کارساز نبوده و هاشم همچنان تا رسیدن به هتل اشک می ریخته است.

 
با این تفاسیر به نظر می رسد جام جهانی 2014 برزیل برای هاشم بیک زاده، مدافعی که بارها از او به عنوان مدافع یارگیر و مستقیم لیونل مسی، مهاجم مطرح آرژانتینی نام برده می شد زودتر از موعد (حتی پیش از آغاز مسابقات) به پایان رسیده است، هرچند که پزشکان تیم ملی قرار است امروز بررسی ها و معاینات نهایی را روی پای این بازیکن انجام دهند تا همه چیز در این خصوص روشن و شفاف شود.

 

خدا کنه که بهتر بشه . مابرای مسی کری خونده بودیم.

Avatar امیر حسین اسلامی
By   امیر حسین اسلامی   3615 Day ago

هر چند که خودم استقلالیم ولی به نظرم چون تیم ایران اونقدر قدرمند نیست که توان مقابله با همگرو هی های خودشو داشته باشه این اتفاق رو یک توفیق اجباری میدونم.به نظرم مدافعان کناری در جام جهانی باید سرعتی باشند چرا که هم بازیکنای نیجریه و هم آرژانتین هم سرعتی هستند و هم قد کوتاه و بیشتر بازیشون روی زمین هست.به نظرم پولادی میتونه گزینه مناسبی برای دفاع چپ باشه.هم سرعتی هست هم خوش استایل و از همه مهم تر چپ پای تخصصی هست.

شما اگه یادتون باشه ایران در بازی با پرتغال در جام جهانی 2006 ، 2 جناح پرتغال رو بسته بود.اون موقع رونالدو خیلی رونالدو نبود ولی با این حال کعبی با سرعتش تونست مهارش کنه.و پرتغال 2 گل خودشو نتونست از حرکت از جناحین بزنه.یه گلشونو دکو شوت از راه دور زد و گل دیگشونو رونالدو پنالتی زد.

Avatar افسانه طرقیان
By   افسانه طرقیان   3614 Day ago
امیدوارم مشکل جدی نداشته باشه
Avatar fariba nikzad
By   fariba nikzad   3613 Day ago

ایشالله زودترخوب میشه

Avatar لیلا جوکار
By   لیلا جوکار   3613 Day ago
Written by: fariba nikzad

ایشالله زودترخوب میشه

Avatar کاووس رشیدی
By   کاووس رشیدی   3613 Day ago

امیدوارم که زودتر خوب بشه و به بازی ها برسه

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.