پایان جام جهانی2014

Avatar zahra*ss*7777 4444*777
پایان جام جهانی2014
By   zahra*ss*7777 4444*777   3544 Day ago

خب دوستان عزیز بالاخره این مسابقات پر هیجان هم به پایان رسید که در نهایت با قهرمانی تیم ملی آلمان منجر شد...به نظر شما آلمان لیاقت قهرمانی رو داشت؟؟؟؟

مسی بهترین بازیکن جام شد
لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن جام انتخاب شد و توپ طلای جام را کسب کرد...به نظرتون مسی استحاق اینو داشت که توپ طلا به اون برسه؟؟؟؟هر چند خودم دوس داشتم که به اون برسه و صمیمانه به لیلا خانمم  تبریک میگم ولی خب بنظرم حق بازیکن دیگه ای بود...

دستکش طلایی به نویر رسید

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال آلمان به عنوان بهترین سنگربان جام‌جهانی 2014 برزیل انتخاب شد....که واقعا حقشم بود چون فوق العاده بود...

حالا شما پیش بینیتون از این بازی ها چی بود؟؟؟؟فکر این اتفاقارو میکردین؟؟؟؟

.

Avatar امیر حسین اسلامی
By   امیر حسین اسلامی   3544 Day ago

پیش بینی من  اینا بود :

فینال برزیل آرژانتین بود و البته قهرمانی برزیل.

ایران پدیده جام

صعود اسپانیا و انگلیس از گروه های سختشون

نیمار آقای گل

 

 

 

Avatar سعید آقامحمدی
By   سعید آقامحمدی   3544 Day ago

صادقی و ایران جزء 25 شگفتی جام جهانی

ه نقل از ایسنا، پایگاه اینترنتی "بلیچر ریپورت" 25 شگفتی این رقابت‌ها را معرفی کرد که نام امیرحسین صادقی و تیم ملی فوتبال ایران در این فهرست به چشم می‌خورد.

* امیرحسین صادقی:

تیم ملی فوتبال ایران در سه بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل در کارهای دفاعی تیمی منظم و با برنامه بود. خیلی از این ویژگی به خاطر حضور امیر‌حسین صادقی در تیم بوده است.

این مدافع 32 ساله که در تیم استقلال ایران بازی می‌کند در ‌خط دفاعی ایران نمایش چشمگیری داشت. او در بازی با نیجریه توانست به خوبی امانول امنیکه را مهار کند و در بازی با آرژانتین نیز به خوبی از پس گونسالو هیگواین بر آید.

* تیم ملی فوتبال ایران:

نمایش خوبی تیم ملی فوتبال ایران باعث شد که خیلی از رسانه‌های این کشور به تمجید از "شاهزادگان پارسی" بر‌آیند. عملکرد آنها در مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل فراتر از انتظارات بود.


تیم ملی فوتبال ایر‌ان در دیدار اول خود برابر نیجریه به تساوی بد‌ون گل رسید و در بازی برابر آرژانتین تا دقیقه‌ 91 این تیم را متوقف کرده ‌بود، اما در نهایت دروازه‌اش باز شد تا شکست بخورد. تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود نیز برابر بوسنی و هرزگوین با نتیجه‌ سه بر یک شکست خورد.

Avatar افسانه طرقیان
By   افسانه طرقیان   3544 Day ago
من مطمئن بودم آلمان قهرمان میشه اما فک میکردم فینال بیت آلمان وهلند باشه .از اینکه مسی بهترین شد خوشحالم هرچند که بازیکن خوب تو این جام زیاد بود .از اینکه رود ریگرز آقای گل شد خیلی خوشحال شدم البته قبلا نمیشناختمش ولی الان یکی از طرفداراشم.
Avatar علیرضا موسوی
By   علیرضا موسوی   3543 Day ago

توپ طلا حق مسی بود چون واقعا یه تنه آرژانتینو تا فینال برد و خیلی بازیکن های یزرگ دیگه هم بودن ولی کاری نتونستن انجام بدن مثله کریس رونالدو. بنزما. پیرلو. رونی. سوارز. کاوانی   وخیلی های دیگه . این آلمانی هم که همه بزرگش کردن به خاطر 7 گلی که به ماکت برزیل زد بزرگش کردن وگرنه  بازی با الجزایر و غنا و همین آرژانتینو ببینین  3تا موقعیت تک به تک هیگواین  پالاسیو و مسی خراب کردن ولی کل بازی هارو در نظر بگیریم آلمان تیم تر بود و به حقش رسید

Avatar لیلا جوکار
By   لیلا جوکار   3543 Day ago

اول مرسی زهرا جوون.باید بگم آلمان تیم یکدست تری نشون داد هر چند منم قبل بازیها روی اسپانیا و برزیل و ایتالیا بیشتر اطمینان داشتم که متاسفانه امسال سال تیمهای مدعی نبود.در مورد آرژانتینم بگم آره تیمی بود که نیمکت قوی نداشت و به جز مسی و ماسکرانو و تعداد معدودی از بازیکناش واقعا کار سختی رو انجام داد. شاید به گفته همه خیلی بازیکنای بهتری از مسی میتونستن انتخاب بشن اما واقعا اگه مسی نبود اصلا آرژانتین تا مرحله فینال بالا نمی اومد.از بغضی که مسی در لحظه گرفتن جایزش تا زمانی که اشکش سرازیر شد خیلی ناراحت شدم چون بار سنگینی روی شونش بود و خدایی حق داشت اینقدر ناراحت باشه. آلمان هم کار خیلی بزرگی کرد و قهرمان شد به طرفداراش تبریک میگم...

Avatar حسن یارمحمدی
By   حسن یارمحمدی   3543 Day ago

آلمان شایسته ترین تیم جام بود و به حقشم رسید

از ابتدا هم فکر میکردم از بین دو تیم آلمان و برزیل یکی قهرمان بشه

4 تیم نیمه نهایی هم آلمان برزیل در یک سمت جدول و انگلیس و آرزانتین در سمت دیگه حدس زده بودم

Avatar مرضیه غلامی
By   مرضیه غلامی   3542 Day ago

 به نظرم جام حق ِ آلمان بود و ازین بابت خیلی خوشحالم . اصلا دوست نداشتم آرژانتین برنده ی  اون بازی بشه . البته  از اینکه مسی جایزه بهترین بازیکن رو گرفت خوشحال نشدم ولی در کل این آرژانتین با مسی به مرحله نهایی رسید وگرنه مهاجمای آرژانتین هم دست ِ کمی از مهاجمای بد ِ برزیل البته در غیاب نیمار نداشتن .

Avatar fariba nikzad
By   fariba nikzad   3542 Day ago
Written by: مرضیه غلامی

 به نظرم جام حق ِ آلمان بود و ازین بابت خیلی خوشحالم . اصلا دوست نداشتم آرژانتین برنده ی  اون بازی بشه . البته  از اینکه مسی جایزه بهترین بازیکن رو گرفت خوشحال نشدم ولی در کل این آرژانتین با مسی به مرحله نهایی رسید وگرنه مهاجمای آرژانتین هم دست ِ کمی از مهاجمای بد ِ برزیل البته در غیاب نیمار نداشتن .

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.