جا به جایی

Avatar سید حسن طاهری
جا به جایی
By   سید حسن طاهری   3538 Day ago
سلام امروز شنیدم که احمد جمشیدیان رو از لیست خارج کردن و به جاش یعقوب کریمی و از سپاهان خریدند 1 ساله. نظر شما چیه
Avatar امیر حسین اسلامی
By   امیر حسین اسلامی   3538 Day ago

به نظرم خیلی خوب شد.هم از ترافیک خطهافبک کم شد.هم یک مهاجم خوب و جوون(متولد 4 شهریور 70) به تیم اضافه شد و باعث شد میانگین سنی هم کاهش پیدا کنه.یعقوب کریمی هم توانایی بازی در مهاجم نوک رو داره هم میتونه به عنوان مهاجم کاذب مثلا پشت قاضی بازی کنه.کاملا تاکتیک پذیر و سرعتی هست و اگر فصل پیش به سپاهان نمیرفت و در نفت میموند موفق تر هم میشد.

نکته جالب در مورد کریمی این هست که وی قبل از 2 فصلی که برای نفت بازی کرده در سن 18 سالگی و در 2 فصل 89/88 و 90/89 در تیم بزرگسالان استقلال بوده.یعنی فوتبال خودش در رده سنی استقلال رو با 2 سال بازی در همین استقلال آغاز کرده و بعد 2 فصل به نفت رفت و فصل پیش به سپاهان رفته بود.

Avatar امیر حسین اسلامی
By   امیر حسین اسلامی   3538 Day ago
Written by: امیر حسین اسلامی

به نظرم خیلی خوب شد.هم از ترافیک خط هافبک کم شد.هم یک مهاجم خوب و جوون(متولد 4 شهریور 70) به تیم اضافه شد و باعث شد میانگین سنی هم کاهش پیدا کنه.یعقوب کریمی هم توانایی بازی در مهاجم نوک رو داره هم میتونه به عنوان مهاجم کاذب مثلا پشت قاضی بازی کنه.کاملا تاکتیک پذیر و سرعتی هست و اگر فصل پیش به سپاهان نمیرفت و در نفت میموند موفق تر هم میشد.

نکته جالب در مورد کریمی این هست که وی قبل از 2 فصلی که برای نفت بازی کرده در سن 18 سالگی و در 2 فصل 89/88 و 90/89 در تیم بزرگسالان استقلال بوده.یعنی فوتبال خودش در رده سنی بزگسالان استقلال رو با 2 سال بازی در همین استقلال آغاز کرده و بعد 2 فصل به نفت رفت و فصل پیش به سپاهان رفته بود.

Avatar لیلا جوکار
By   لیلا جوکار   3537 Day ago

خوبه اما به نظر این کار لحظه آخر زیاد منصفانه نیست اون بازیکنای خارج شده گناه دارن...کاش زودتر به فکر جابجایی می افتادن

Avatar افسانه طرقیان
By   افسانه طرقیان   3537 Day ago
Written by: لیلا جوکار

خوبه اما به نظر این کار لحظه آخر زیاد منصفانه نیست اون بازیکنای خارج شده گناه دارن...کاش زودتر به فکر جابجایی می افتادن

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.