English
یکشنبه، ۹ خرداد ۱۳۹۵, ۰۰:۲۸
به سایت کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
بانک حکمت ایرانیان - 240 در 180

بنر عکس و مکث 240 در 180 - گیف

پذیرش آگهی - 3

فهرست آخرین اخبار منتشر شده

پورحیدری: بازی با ذوب آهن سخت است
قلعه نویی با تراکتور تمدید کرد + عکس
امکان ویژه برای تماشاگران فینال جام‌حذفی
مظلومی روی لبه تیغ
آخرین اخبار از فینال لیگ قهرمانان اروپا
رونمایی از جام قهرمانی حذفی+عکس
فینال جام حذفی در گرمای 28 درجه !
با وجود بیانیه تند باشگاه ذوب آهن : فینال حذفی در موعد مقرر برگزار می شود
شغل خواهران همسر لیونل مسی چیست؟+عکس
مدیر عامل باشگاه ذوب آهن در آستانه دیدار تیمش با استقلال : تنها دلخوشی ما انتخاب فغانی به عنوان داور فینال است
جابجایی بزرگ فصل: یحیی در تبریز، امیر در اصفهان؟
واکنش عزیز محمدی به حذف ستاره‌های استقلال
بازیکن مورد نظر فرهاد مجیدی در راه استقلال
استقلالی ها تمام معادلات را به هم می ریزند/ کرانچار و مجیدی می آیند، نه منصوریان؟
دفتر جدید مورینیو در منچستر (عکس)
قطبی: دوست داشتم آندو را به ژاپن ببرم
جلسه ZBZ با مدیرعامل استقلال خوزستان
در بیانیه‌ای صورت گرفت : باشگاه ذوب‌آهن خواستار تعویق بازی با استقلال شد
تصمیم عجیب برای برگزاری نشست خبری فینال جام حذفی؛ صبح روز بازی!
فریبا: بهترین فرصت برای قهرمانی استقلال است
بهروان: نمی توانیم تاریخ فینال راتغییردهیم
کدام بازیکنان از استقلال رفتنی هستند؟
11هزاربلیت برای فینال جام حذفی/امروزازجام قهرمانی رونمایی میشود
افشارزاده:حجازی از آن بالا استقلال را تشویق می کند
استقلال با 21 بازیکن عازم خرمشهر می شود
فینال جام حذفی زودتر برگزار می‌شود!
چه کسی برای استقلال یار می‌گیرد؟
مصدومیت مسی در جریان دیدار دوستانه آرژانتین
عناوین روزنامه های ورزشی 95/03/08
افشارزاده: رسانه‌ها تا یک‌شنبه سکوت فرهنگی کنند!
کی روش کاپیتان تیم ملی را خط زد
واکنش هواداران چلسی به حضور مورینیو در یونایتد
بازگشت برهانی به تمرین آبی ها و سفر مجیدی به آبادان
اولین بمب استقلال دوشنبه منفجر می شود؟
کریس رونالدو جواب همسر شکیرا را داد!
مهاجم سابق استقلال، گزینه اصلی مربیگری در سپاهان
حیدری و افشارزاده با هم به خرمشهر می روند/احتمال غیبت وزیر ورزش
نجف نژاد:ازعادل فردوسی پورگله داریم/مظلومی میدان دیده است،تغییر نمیکند
پاداش ویژه برای قهرمانی استقلال تعیین شد
باشگاه استقلال خواستار عذرخواهی مسببان حذف 2 ستاره اش شد
حسن روشن: برای منصوریان زود است که مربی استقلال شود
مورینیو رسما سرمربی منچستریونایتد شد
رونمایی از فهرست خرید و فروش سپاهان
آقای بازیکن،بازارگرمی نکن!
2 غایب استقلال در فینال جام حذفی
ذوب آهن برای استقلالی ها شبیه سازی شد
وداع رسمی بختیار رحمانی با هواداران تراکتور
جانشین امید ابراهیمی از صبا آمد
با گل من و انصاری استقلال قهرمان می شود
واکنش منوچهری به مذاکره با استقلال

نمایش جزئیات خبر

عکس روز : حضور فرهاد مجیدی در منزل امیر قلعه نویی برای عرض تسلیت

عکس روز : حضور فرهاد مجیدی در منزل  امیر قلعه نویی برای عرض تسلیت
برای مشاهده عکس در اندازه بزرگتر لطفا روی آن کلیک نمایید.
۱۲ مهر ۱۳۹۱ ۲۳:۳۱

اظهار نظر

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (19 رای)
  • رفعتی
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۱ ۲۳:۵۳
  • 0
  • 3
    113

احسن به این شعور ومردانگی وگذشت مجیدی این میگن پهلوانی و الگوی جوانان

  • فرهاد 7
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۰:۰۳
  • 0
  • 2
    64

برگرد فرهاادددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

  • هادی
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۰:۱۳
  • 0
  • 28
    32

فرهاد خودش خوبه ولی متاسفانه شیوه ی طرفداری دوستانش و آدمایی که بهش چسبیده اند اونم فقط به خاطر مخالفت با امیر خیلی زشته

  • ناشناس
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۰:۱۹
  • 0
  • 85
    20

به جای این کارت آقا فرهاد قدر امیر خان و باید بدونی

  • حامد
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۰:۳۲
  • 0
  • 0
    7

فرهاد جان سلام یه توصیه برادرانه اگه سال گذشته به خاطر تیام از استقلال رفتی ,در عوض به خاطر تیام و مادر امیر قلعه نوعی و هواداران استقلال قسم بهت میدم کدورت ها رو بزارید کنار و خودت برگرد استقلال.بخدا امیر قلعه نوعی ادم معتقدی هست.دست به دست هم بدید و
استقلال و بکنید قهرمان............... تو رو خدا برگرد........

  • عبدالله خاکی
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۱:۵۲
  • 0
  • 0
    4

ای کاش همیشه شادی هایمان مارا به هم نزدیکتر کند نه غم !!!!!!!!

  • هوادار اراکی
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۷:۳۶
  • 0
  • 0
    2

فرهاد با تعصب تشکر تشکر

  • علی از ممسنی
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۷:۵۴
  • 0
  • 0
    2

ای ول فرهاد واقعا کارت حرف نداشت

  • مردم استان سیستان وبلوچستان
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۹:۲۳
  • 0
  • 0
    2

ضمن عرض تسلیت مجددخدمت استادبزرگوار امیرخان قلعه نویی؛ خواهش می کنیم که برای شادی روح گرانقدر مادر بزرگوار وعزیزتان ، پسراستقلال آقا فرهاد رو که جزءسرمایه های ایران واستقلال است را عفو کرده وباآغوش گرم به خانه خودش برگردانید. به مولاقسم که از آدمی فقط
نام نیک می ماند و بس!!! آیا شما از زمان ولحظه فوت مادرگرامیتان مطلع بودین؟هیچ کس از یک ثانیه بعدش خبرندارد! حال چشم وگوش همه فوتبال دوستان وهواداران منتظر حرکت جوانمردانه وپهلوانی شماست... به امید روزهای خوب،شاد برای هواداران و وحدت بیشتربین کادرفنی ،بازیکنان
ومردم وهواداران درسرتاسرکشورو جهان.

  • مجتبی از ماهشهر
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۹:۴۹
  • 0
  • 0
    2

امیدوارم که آقای قلعه نویی بامنش پهلوانی شخصابافرهاد صحبت کنندتا فرهاد هم به تیمش برگردد.دنیا ارزش کینه توزی ندارد.

  • صابر
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۱۰:۳۳
  • 0
  • 2
    67

سلام فرهاد ممنونم بهترین فرصت برای بازگشته زیر نظر امیر قلعه نوعی کار کن و قهرمان اسیا بشیم باور کن همین چیزاست که تو فوتبال خوبه خواهش میکنم همه رای مثبت بدید تا فرهاد برگرده

  • رضا
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۲۲:۰۸
  • 0
  • 0
    0

مرسی از بزرگیت فرهاد جان اقای فتح االه زادی الان زمان خوبیه که فرهاد و امیرو اشتی بدین و فرهادو برگردونین مگه نگفتیم نیم فصل یه مهاجم میخواین اینم بهترین گزینه اقا تورو خدا فرهادو برگردونین ما همه بازیها میایم ورزشگاه خواهشا بذارین فرهاد برگرده

  • پریسا
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۱۰:۴۰
  • 0
  • 1
    29

فرهاد عاشقتم برگرد استقلال ...... افرین به این ادب و فرهنگت ..... واقعا بهت افتخار میکنیم .........

  • فرهاد رحمانی
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۱۶:۲۰
  • 0
  • 0
    3

آفرین به فرهاد مجیدی که رفت تا کدورت ها تمام بشه و خدا به امیرخان هم صبر بده.

  • جابر مهرانپور
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۱۶:۲۳
  • 0
  • 0
    1

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت تمام آبیهای دنیا ، اولا ضایعه درگذشت مادر گرامی امیر خان رو به خودش و خانواده محترمش تسلیت عرض میکنم ، ثانیا با تمام وجودم افتخار میکنم که طرفدار تیماستقلال و فرهاد مجیدی هستم . به امید روزهای خوب برای امیر و فرهاد

  • زهرا
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۱۹:۰۳
  • 0
  • 0
    2

فرهاد جون باید هم اینهمه طرفدار داسته باشی مرسی از اینهمه ادبت. برگرد.....

  • ALI
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۲۱:۲۲
  • 0
  • 0
    4

خیلی مردی... امیذوارم که برگردی ولی اگه سر حرفت هم باشی ما دوستت داریم فرهاد...

  • رومیسا
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۲۲:۵۰
  • 0
  • 0
    1

آفرین فرهاد به تو میگن مرد برگرد استقلال نشون بده آخری چیزی که بش فکر می کنی پوله

  • آبی آبی
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۱ ۲۳:۴۰
  • 0
  • 0
    1

مرسی آقا فرهاد . به این میگن رسم مردانگی . با اینکه از رفتنت هنوز هم بغض کردم ولی به آرامشت احترام می زارم. اگه آرامشت بهم نمی خوره خواهش میکنم برگرد . دوست دارم . دوست دارم . دوست دارم


امتیاز:
 
نام فرستنده:
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000  

* لطفاً نظر خود را فقط به زبان فارسی بنویسید .
* نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
* نظر ات دریافت شده پس از تایید مدیر سایت  منتشر خواهد شد .

کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به کانون هواداران استقلال می‌باشد.