English
پنج شنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۳, ۲۱:۴۹
به سایت کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

پخش زنده اخبار -  240 در 120 - gif - نمونه 1

آینده سازان 240 در 120
رستوران سنتی جارچی
استقلال شارژ
پذیرش آگهی - 3
آگهی موتور اسپرت ایرات

فهرست آخرین اخبار منتشر شده

بازیکن دوپینگی عراق: منتظر عذرخواهی ایرانی ها هستم
ترکیب استقلال در بزرگ ترین مسابقه قلعه نویی !
فرکی : ما 5 امتیاز بیشتر داریم اما هر دو تیم می‌خواهند برنده شوند.
گزارش تمرین استقلال/مصدومیت هافبک عراقی استقلال
بیک زاده در فهرست استقلال قرار گرفت
لحظه ی که بازیکن اتلتیکو به نیمار عدد 7 را نشان داد+عکس متحرک
قلعه‌نویی: آقای تیموریان با گرفتن یک میلیارد باعث شدید قهرمانی از دستمان برود/ یک روز مرد می‌شوم و یک روز نامرد!
ماجدی: مقابل سپاهان نتیجه نگیریم هم قلعه‌نویی می‌ماند
حق استقلال و سپاهان تضییع شد
آمار دیدارهای سپاهان مقابل استقلال
نامزدهای ریاست فیفا را بشناسید/ سلطه پیرمرد سوئیسی به پایان می‌رسد؟+عکس
کارلوس کی روش؛ مغلوبِ فاتح
تقلیدخوشحالی‌توپ‌طلارونالدو توسط‌ توتی(عکس)
هیولای فوتبال انگلیس کاستا را تهدید کرد
دوپینگ‌‎هایی که لاپوشانی می‌شود
تصویری تاریخی از علی دایی
نمایشگاه تاریخ باشگاه استقلال برگزار می شود
نامزدهای ریاست فیفا را بشناسید + عکس
آردا توران و پرتاب کفش به سمت کمک داور(عکس)
فوتبالیست آلمانی مسلمان شد(عکس)
روزنامه های ورزشی 9 بهمن 1393 + عکس صفحه اول
کارلوس والدراما مهمان ویژه تمرینات امروز رئال مادرید + تصویر
پیشنهاد ٥.٥ میلیاردی قطری ها به پدیده تیم ملی
پدیده تیم ملی در کنار مادر و برادرش +عکس
مدافع تیم ملی امید، جانشین صادقی در استقلال + تصویر
شهریار میهمان ویژه فینال جام ملت های آسیا
پورعلی‌گنجی در آستانه حضور در فوتبال اروپا
متلک سنگین فنونی زاده به پیام صادقیان : به جای عکس ما عکس قلیانی‌ها روی دیوار باشگاه است
ویلیامز از قضاوت دیدار فولاد ــ الهلال منع شد
ورزشگاه خانگی رئال مادرید به «ابوظبی برنابئو» تغییر نام می‌دهد
کی روش : تخفیف بی تخفیف / منچستر قهرمان جام ملتهای آسیا می شود !
نقدی زاده : تیموریان حق نداشت با لباس و کفش قرمز به کمپ استقلال بیاید/ او برای دعوا،درگیری و جدایی آمده و نه برای برطرف کردن مشکلات.
اسامی داوران هفته هجدهم لیگ برتر اعلام شد/ جهانبازی قاضی استقلال - سپاهان
امارات میزبان جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا شد
گزارش و حاشیه تمرین امروز استقلال / ناراحتی مربیان از اظهارات تیموریان و بازگشت بیک‌زاده
کی‌روش به ورزشگاه آزادی می‌رود/ قلعه‌نویی زیر ذره‌بین منتقدان !
هادی عقیلی: نقاط ضعف استقلال را می‌دانم اما نمی‌گویم/ تیم‌های قلعه‌نویی روی ضربات ایستگاهی خطرناک هستند
آزمون: من را با قلعه‌نویی در نیندازید
اعتراض هواداران به صحبت‌های تیموریان
هلمکه: حرف و حدیث‌ها درباره مصدومیت من صحت ندارد
کی‌روش فردا شب به «نود» می‌رود
افشارزاده: قبول کردیم جمعه مقابل سپاهان به میدان برویم/ کی روش در جایگاهی نیست که درباره قلعه نویی و درخشان نظر بدهد
آندو تیموریان : هیچ هواداری باور نمی‌کند که دل آندرانیک تیموریان با استقلال نباشد/جدایی از استقلال تلخ‌ترین اتفاقی بود که درتمام طول دوران ورزشی ام رخ داد
سلفی بارسایی ها در مادرید (عکس)
اشکان دژاگه: منتظر بودند تیم ملی ببازد و اینطوری حرف بزنند/این آدم ها ضرر تیم ملی را می خواهند
کنایه باشگاه سپاهان به قلعه‌نویی
کارلوس کروش جمعه از تهران می رود
مارکار آقاجانیان: درخشان قبل از بازی با آرژانتین گفت تیم ملی آبکش می شود
استقبال 10 هزار نفری از پدیده تیم ملی (عکس)
نظر زین الدین زیدان در مورد ناتوانی گل زنی کریم بنزما

نمایش جزئیات خبر

عکس روز : حضور فرهاد مجیدی در منزل امیر قلعه نویی برای عرض تسلیت

عکس روز : حضور فرهاد مجیدی در منزل  امیر قلعه نویی برای عرض تسلیت
برای مشاهده عکس در اندازه بزرگتر لطفا روی آن کلیک نمایید.
۱۲ مهر ۱۳۹۱ ۲۳:۳۱

اظهار نظر

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (19 رای)
  • رفعتی
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۱ ۲۳:۵۳
  • 0
  • 3
    113

احسن به این شعور ومردانگی وگذشت مجیدی این میگن پهلوانی و الگوی جوانان

  • فرهاد 7
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۰:۰۳
  • 0
  • 2
    64

برگرد فرهاادددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

  • هادی
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۰:۱۳
  • 0
  • 28
    32

فرهاد خودش خوبه ولی متاسفانه شیوه ی طرفداری دوستانش و آدمایی که بهش چسبیده اند اونم فقط به خاطر مخالفت با امیر خیلی زشته

  • ناشناس
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۰:۱۹
  • 0
  • 85
    20

به جای این کارت آقا فرهاد قدر امیر خان و باید بدونی

  • حامد
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۰:۳۲
  • 0
  • 0
    7

فرهاد جان سلام یه توصیه برادرانه اگه سال گذشته به خاطر تیام از استقلال رفتی ,در عوض به خاطر تیام و مادر امیر قلعه نوعی و هواداران استقلال قسم بهت میدم کدورت ها رو بزارید کنار و خودت برگرد استقلال.بخدا امیر قلعه نوعی ادم معتقدی هست.دست به دست هم بدید و
استقلال و بکنید قهرمان............... تو رو خدا برگرد........

  • عبدالله خاکی
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۱:۵۲
  • 0
  • 0
    4

ای کاش همیشه شادی هایمان مارا به هم نزدیکتر کند نه غم !!!!!!!!

  • هوادار اراکی
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۷:۳۶
  • 0
  • 0
    2

فرهاد با تعصب تشکر تشکر

  • علی از ممسنی
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۷:۵۴
  • 0
  • 0
    2

ای ول فرهاد واقعا کارت حرف نداشت

  • مردم استان سیستان وبلوچستان
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۹:۲۳
  • 0
  • 0
    2

ضمن عرض تسلیت مجددخدمت استادبزرگوار امیرخان قلعه نویی؛ خواهش می کنیم که برای شادی روح گرانقدر مادر بزرگوار وعزیزتان ، پسراستقلال آقا فرهاد رو که جزءسرمایه های ایران واستقلال است را عفو کرده وباآغوش گرم به خانه خودش برگردانید. به مولاقسم که از آدمی فقط
نام نیک می ماند و بس!!! آیا شما از زمان ولحظه فوت مادرگرامیتان مطلع بودین؟هیچ کس از یک ثانیه بعدش خبرندارد! حال چشم وگوش همه فوتبال دوستان وهواداران منتظر حرکت جوانمردانه وپهلوانی شماست... به امید روزهای خوب،شاد برای هواداران و وحدت بیشتربین کادرفنی ،بازیکنان
ومردم وهواداران درسرتاسرکشورو جهان.

  • مجتبی از ماهشهر
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۹:۴۹
  • 0
  • 0
    2

امیدوارم که آقای قلعه نویی بامنش پهلوانی شخصابافرهاد صحبت کنندتا فرهاد هم به تیمش برگردد.دنیا ارزش کینه توزی ندارد.

  • صابر
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۱۰:۳۳
  • 0
  • 2
    67

سلام فرهاد ممنونم بهترین فرصت برای بازگشته زیر نظر امیر قلعه نوعی کار کن و قهرمان اسیا بشیم باور کن همین چیزاست که تو فوتبال خوبه خواهش میکنم همه رای مثبت بدید تا فرهاد برگرده

  • رضا
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۲۲:۰۸
  • 0
  • 0
    0

مرسی از بزرگیت فرهاد جان اقای فتح االه زادی الان زمان خوبیه که فرهاد و امیرو اشتی بدین و فرهادو برگردونین مگه نگفتیم نیم فصل یه مهاجم میخواین اینم بهترین گزینه اقا تورو خدا فرهادو برگردونین ما همه بازیها میایم ورزشگاه خواهشا بذارین فرهاد برگرده

  • پریسا
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۱۰:۴۰
  • 0
  • 1
    29

فرهاد عاشقتم برگرد استقلال ...... افرین به این ادب و فرهنگت ..... واقعا بهت افتخار میکنیم .........

  • فرهاد رحمانی
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۱۶:۲۰
  • 0
  • 0
    3

آفرین به فرهاد مجیدی که رفت تا کدورت ها تمام بشه و خدا به امیرخان هم صبر بده.

  • جابر مهرانپور
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۱۶:۲۳
  • 0
  • 0
    1

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت تمام آبیهای دنیا ، اولا ضایعه درگذشت مادر گرامی امیر خان رو به خودش و خانواده محترمش تسلیت عرض میکنم ، ثانیا با تمام وجودم افتخار میکنم که طرفدار تیماستقلال و فرهاد مجیدی هستم . به امید روزهای خوب برای امیر و فرهاد

  • زهرا
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۱۹:۰۳
  • 0
  • 0
    2

فرهاد جون باید هم اینهمه طرفدار داسته باشی مرسی از اینهمه ادبت. برگرد.....

  • ALI
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۲۱:۲۲
  • 0
  • 0
    4

خیلی مردی... امیذوارم که برگردی ولی اگه سر حرفت هم باشی ما دوستت داریم فرهاد...

  • رومیسا
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۲۲:۵۰
  • 0
  • 0
    1

آفرین فرهاد به تو میگن مرد برگرد استقلال نشون بده آخری چیزی که بش فکر می کنی پوله

  • آبی آبی
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۱ ۲۳:۴۰
  • 0
  • 0
    1

مرسی آقا فرهاد . به این میگن رسم مردانگی . با اینکه از رفتنت هنوز هم بغض کردم ولی به آرامشت احترام می زارم. اگه آرامشت بهم نمی خوره خواهش میکنم برگرد . دوست دارم . دوست دارم . دوست دارم


امتیاز:
 
نام فرستنده:
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000  

* لطفاً نظر خود را فقط به زبان فارسی بنویسید .
* نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
* نظر ات دریافت شده پس از تایید مدیر سایت  منتشر خواهد شد .