English
یکشنبه، ۶ تیر ۱۳۹۵, ۱۲:۴۱
به سایت کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
بانک حکمت ایرانیان - 240 در 180
وین نود آگهی جدید 120 در 240 عمودی

بنر عکس و مکث 240 در 180 - گیف

پذیرش آگهی - 3

فهرست آخرین اخبار منتشر شده

تمرین امروز استقلال تعطیل شد
انتقال حسن زاده به سایپا نهایی شد
افشارزاده:در استقلال پرداخت‌های 2-3 میلیاردی نداریم
پیشنهاد جدی خونه به خونه به مدافع استقلال
دست نشان:حنیف صادقانه بگوید پول بیشتری می دهند
طبق اعلام رئیس باشگاه قطری/ جباری در الاهلی می ماند
حضور استقلالی ها در تست پزشکی
مدافع سابق استقلال بر سر دو راهی
ابراهیمی برای ماندن در استقلال به توافق رسید
مدافع ارمنستانی استقلال به تهران بازگشت
زیباترین گل یورو 2016 از نمایی متفاوت
هجوم پرسپولیسی ها به صفحه کی روش
عناوین روزنامه های ورزشی 95/04/06
برگزاری دو جلسه میان ابراهیمی با مسولان استقلال
شعار تند علیه استقلالی ها در تمرین پرسپولیس
هافبک استقلال فسخ کرد و راهی تراکتور شد
کاپیتان سابق استقلال سرمربی نساجی شد
برای مادر این استقلالی دعا کنید+عکس
موفقیت رابسون در تست‌های پزشکی استقلال
سایپا کاپیتان استقلال را می‌خواهد
یورو 2016 در تلویزیون ادامه دارد
جدال سخت یونایتد با رئال برای جذب پوگبا
پیش بینی بازی پرتغال - کرواسی در تمرین استقلال/آبی پوشان وزنه زدند
جای خالی در لیست استقلال برای منتظری
توهین به کی‌روش را متوقف کنید
مظلومی:قراردادم را فسخ نکردم،باید پولم را بگیرم
استقلالی ها فردا تست پزشکی می دهند
جشن پیراهن استقلال اواخر تیر برگزار می شود
آخرین اخبار از مذاکرات استقلال و ابراهیمی
پرسپولیس در پلی‌آف، استقلال در مقدماتی پلی‌آف آسیا
مظلومی به دیدار افشارزاده رفت
ورمزیار: پازل استقلال تکمیل نیست
دهکده المپیک 2016 ریو به روایت تصویر
منصوریان: جنگی با پرسپولیسی ها نداریم
پورحیدری: پیش‌بینی در مورد عملکرد استقلال زود است
حدادی‌فر: شرمنده هواداران استقلال شدم
عبداللهی:قدوهیکل رابسون به کار دفاع می آید/غیبت مگویان هماهنگ شده است
حنیف گفت مادرش بیمار است/ عمران زاده از دوشنبه در تمرینات نفت
هدیه منصوریان به هوادار معلول+عکس
امیدوارم در یورو هم بالاتر از رونالدو قرار بگیریم
مسی 29 ساله شد! + کاریکاتور
مرحله حذفی یورو 2016؛ شاهزاده و گدا!
عناوین روزنامه های ورزشی 95/04/05
جلسه منصوریان و رحمتی پیش از آغاز تمرین
هواداران کی روش وبرانکو درگیر شدند
کریمی:برای آقای گلی تلاش می کنم
کی روش خطاب به برانکو/ نمی توانی از عذرخواهی فرار کنی
افشارزاده:منصوریان کار را با انرژی زیادی شروع کرد
انتقاد تند مسی از فدراسیون فوتبال آرژانتین
4 را نشان دادم چون میدانستم نماد استقلالی هاست/منصوریان خیلی محبوب است

نمایش جزئیات خبر

عکس روز : حضور فرهاد مجیدی در منزل امیر قلعه نویی برای عرض تسلیت

عکس روز : حضور فرهاد مجیدی در منزل  امیر قلعه نویی برای عرض تسلیت
برای مشاهده عکس در اندازه بزرگتر لطفا روی آن کلیک نمایید.
۱۲ مهر ۱۳۹۱ ۲۳:۳۱

اظهار نظر

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (19 رای)
  • رفعتی
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۱ ۲۳:۵۳
  • 0
  • 3
    113

احسن به این شعور ومردانگی وگذشت مجیدی این میگن پهلوانی و الگوی جوانان

  • فرهاد 7
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۰:۰۳
  • 0
  • 2
    64

برگرد فرهاادددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

  • هادی
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۰:۱۳
  • 0
  • 28
    32

فرهاد خودش خوبه ولی متاسفانه شیوه ی طرفداری دوستانش و آدمایی که بهش چسبیده اند اونم فقط به خاطر مخالفت با امیر خیلی زشته

  • ناشناس
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۰:۱۹
  • 0
  • 85
    20

به جای این کارت آقا فرهاد قدر امیر خان و باید بدونی

  • حامد
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۰:۳۲
  • 0
  • 0
    7

فرهاد جان سلام یه توصیه برادرانه اگه سال گذشته به خاطر تیام از استقلال رفتی ,در عوض به خاطر تیام و مادر امیر قلعه نوعی و هواداران استقلال قسم بهت میدم کدورت ها رو بزارید کنار و خودت برگرد استقلال.بخدا امیر قلعه نوعی ادم معتقدی هست.دست به دست هم بدید و
استقلال و بکنید قهرمان............... تو رو خدا برگرد........

  • عبدالله خاکی
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۱:۵۲
  • 0
  • 0
    4

ای کاش همیشه شادی هایمان مارا به هم نزدیکتر کند نه غم !!!!!!!!

  • هوادار اراکی
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۷:۳۶
  • 0
  • 0
    2

فرهاد با تعصب تشکر تشکر

  • علی از ممسنی
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۷:۵۴
  • 0
  • 0
    2

ای ول فرهاد واقعا کارت حرف نداشت

  • مردم استان سیستان وبلوچستان
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۹:۲۳
  • 0
  • 0
    2

ضمن عرض تسلیت مجددخدمت استادبزرگوار امیرخان قلعه نویی؛ خواهش می کنیم که برای شادی روح گرانقدر مادر بزرگوار وعزیزتان ، پسراستقلال آقا فرهاد رو که جزءسرمایه های ایران واستقلال است را عفو کرده وباآغوش گرم به خانه خودش برگردانید. به مولاقسم که از آدمی فقط
نام نیک می ماند و بس!!! آیا شما از زمان ولحظه فوت مادرگرامیتان مطلع بودین؟هیچ کس از یک ثانیه بعدش خبرندارد! حال چشم وگوش همه فوتبال دوستان وهواداران منتظر حرکت جوانمردانه وپهلوانی شماست... به امید روزهای خوب،شاد برای هواداران و وحدت بیشتربین کادرفنی ،بازیکنان
ومردم وهواداران درسرتاسرکشورو جهان.

  • مجتبی از ماهشهر
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۹:۴۹
  • 0
  • 0
    2

امیدوارم که آقای قلعه نویی بامنش پهلوانی شخصابافرهاد صحبت کنندتا فرهاد هم به تیمش برگردد.دنیا ارزش کینه توزی ندارد.

  • صابر
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۱۰:۳۳
  • 0
  • 2
    67

سلام فرهاد ممنونم بهترین فرصت برای بازگشته زیر نظر امیر قلعه نوعی کار کن و قهرمان اسیا بشیم باور کن همین چیزاست که تو فوتبال خوبه خواهش میکنم همه رای مثبت بدید تا فرهاد برگرده

  • رضا
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۲۲:۰۸
  • 0
  • 0
    0

مرسی از بزرگیت فرهاد جان اقای فتح االه زادی الان زمان خوبیه که فرهاد و امیرو اشتی بدین و فرهادو برگردونین مگه نگفتیم نیم فصل یه مهاجم میخواین اینم بهترین گزینه اقا تورو خدا فرهادو برگردونین ما همه بازیها میایم ورزشگاه خواهشا بذارین فرهاد برگرده

  • پریسا
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۱۰:۴۰
  • 0
  • 1
    29

فرهاد عاشقتم برگرد استقلال ...... افرین به این ادب و فرهنگت ..... واقعا بهت افتخار میکنیم .........

  • فرهاد رحمانی
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۱۶:۲۰
  • 0
  • 0
    3

آفرین به فرهاد مجیدی که رفت تا کدورت ها تمام بشه و خدا به امیرخان هم صبر بده.

  • جابر مهرانپور
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۱۶:۲۳
  • 0
  • 0
    1

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت تمام آبیهای دنیا ، اولا ضایعه درگذشت مادر گرامی امیر خان رو به خودش و خانواده محترمش تسلیت عرض میکنم ، ثانیا با تمام وجودم افتخار میکنم که طرفدار تیماستقلال و فرهاد مجیدی هستم . به امید روزهای خوب برای امیر و فرهاد

  • زهرا
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۱۹:۰۳
  • 0
  • 0
    2

فرهاد جون باید هم اینهمه طرفدار داسته باشی مرسی از اینهمه ادبت. برگرد.....

  • ALI
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۲۱:۲۲
  • 0
  • 0
    4

خیلی مردی... امیذوارم که برگردی ولی اگه سر حرفت هم باشی ما دوستت داریم فرهاد...

  • رومیسا
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۲۲:۵۰
  • 0
  • 0
    1

آفرین فرهاد به تو میگن مرد برگرد استقلال نشون بده آخری چیزی که بش فکر می کنی پوله

  • آبی آبی
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۱ ۲۳:۴۰
  • 0
  • 0
    1

مرسی آقا فرهاد . به این میگن رسم مردانگی . با اینکه از رفتنت هنوز هم بغض کردم ولی به آرامشت احترام می زارم. اگه آرامشت بهم نمی خوره خواهش میکنم برگرد . دوست دارم . دوست دارم . دوست دارم


امتیاز:
 
نام فرستنده:
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000  

* لطفاً نظر خود را فقط به زبان فارسی بنویسید .
* نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
* نظر ات دریافت شده پس از تایید مدیر سایت  منتشر خواهد شد .

کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به کانون هواداران استقلال می‌باشد.