English
پنج شنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۹۴, ۰۷:۴۹
به سایت کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
بانک حکمت ایرانیان - 240 در 180
آگهی بنیاد کودک jpeg

بنر عکس و مکث 240 در 180 - گیف

پذیرش آگهی - 3

فهرست آخرین اخبار منتشر شده

محسن کریمی: برای بازی با نفت مشکلی ندارم
کردنوری: هیت مدیره از مظلومی حمایت می کند
طاهری : اسنقلال امسال دو جام می گیرد
خبر بد برای استقلال/رمضانی 4 هفته به دور از میدان
پست عجیب آنالیزور تیم ملی/کی روش برو سفر سلامت
اختر: آبی پوشان ستاره می خواهند.
پورحیدری: استقلال به آرامش و حمایت نیاز دارد
روزگار سخت پرویز در استقلال!
دلایل نامشخص برخی تغییرات مظلومی
بختیار و بازهم بازی در اهواز/ جنجال دیگری در راه است؟
مدل موهای عجیب و غریب پوگبا + عکس
مایلی کهن: زندان اوین کویت بود
ابراهیمی نیامد،برهانی و حنیف تاخیر داشتند/ آبی پوشان وزنه زدند
سه استقلالی، هوادار معلول را به وجد آوردند +عکس
پیشنهاد شبکه من و تو به جودوکار ملی‌پوش
اسپانسر جدید بارسلونا مشخص شد
رونمایی پاریسی‌ها از لوگوی المپیک 2024
هراتیان: می‌خواهند پرسپولیس را به حاشیه ببرند
دوپینگ سه فوتبالیست سرشناس لیگ برتری مثبت اعلام شد
زمان نشست خبری ویسی و قلعه نویی مشخص شد
نفت تهران تهدید به کناره‌گیری از لیگ برتر کرد
الاتحاد عربستان حریف سپاهان شد
دعوای خونین مایلی کهن با معاون پیشین رییس جمهور
مدیر فدراسیون گفت کی روش آدم نیست
حذف لیورپول از رقابت های FA Cup
گزارش گاردین از دو ملیتی‌های تیم ملی
حمایت سرمربی استقلال از دروازه بان تیمش
عناوین روزنامه های ورزشی 94/11/21
نفت 0 - الجیش ٢؛ حذف بی‌حرف و حدیث!
با پرداخت 47هزارو500دلار/اولین خطر کسر امتیاز از استقلال گذشت
لوگوی لیگ جزیره تغییر می‌کند +عکس
اعتراض رسمی سپاهان به اشتباهات داوری
مربیانی که بازیکن سرشناسی نبوده‌اند
رقیب مورینیو برای مربیگری منچستریونایتد
شب زنده داری فوتبالیست ها در گذر تاریخ!
گاهی فریاد بزن آقای مظلومی!
هنرنمایی مورینیو روی برف + تصاویر
هشدار یوونتوس به سران چلسی
درخواست منصوریان از هواداران فوتبال
مهاجم سابق آبی ها دست به کمان شد
توصیه های پدرانه امیر قلعه نویی به بازیکنان تراکتور
بازگشت فرهاد به ایران/ زمان حضور مجیدی در تمرین استقلال مشخص شد
عبداللهی: استقلال سهمیه می‌گیرد
دبیرکل سوئیسی یوفا در راه ایران
اخراج بازیکن استقلالی به خاطر پیراهن قرمز
تنها راه قهرمانی استقلال
گزارشگر، عزیزم، دقت کن! + عکس
هشدار بیک زاده درباره طارمی به داوران!
سریال‌های تلویزیون در نوروز 95
لیونل مسی باید جراحی شود

نمایش جزئیات خبر

عکس روز : حضور فرهاد مجیدی در منزل امیر قلعه نویی برای عرض تسلیت

عکس روز : حضور فرهاد مجیدی در منزل  امیر قلعه نویی برای عرض تسلیت
برای مشاهده عکس در اندازه بزرگتر لطفا روی آن کلیک نمایید.
۱۲ مهر ۱۳۹۱ ۲۳:۳۱

اظهار نظر

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (19 رای)
  • رفعتی
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۱ ۲۳:۵۳
  • 0
  • 3
    113

احسن به این شعور ومردانگی وگذشت مجیدی این میگن پهلوانی و الگوی جوانان

  • فرهاد 7
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۰:۰۳
  • 0
  • 2
    64

برگرد فرهاادددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

  • هادی
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۰:۱۳
  • 0
  • 28
    32

فرهاد خودش خوبه ولی متاسفانه شیوه ی طرفداری دوستانش و آدمایی که بهش چسبیده اند اونم فقط به خاطر مخالفت با امیر خیلی زشته

  • ناشناس
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۰:۱۹
  • 0
  • 85
    20

به جای این کارت آقا فرهاد قدر امیر خان و باید بدونی

  • حامد
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۰:۳۲
  • 0
  • 0
    7

فرهاد جان سلام یه توصیه برادرانه اگه سال گذشته به خاطر تیام از استقلال رفتی ,در عوض به خاطر تیام و مادر امیر قلعه نوعی و هواداران استقلال قسم بهت میدم کدورت ها رو بزارید کنار و خودت برگرد استقلال.بخدا امیر قلعه نوعی ادم معتقدی هست.دست به دست هم بدید و
استقلال و بکنید قهرمان............... تو رو خدا برگرد........

  • عبدالله خاکی
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۱:۵۲
  • 0
  • 0
    4

ای کاش همیشه شادی هایمان مارا به هم نزدیکتر کند نه غم !!!!!!!!

  • هوادار اراکی
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۷:۳۶
  • 0
  • 0
    2

فرهاد با تعصب تشکر تشکر

  • علی از ممسنی
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۷:۵۴
  • 0
  • 0
    2

ای ول فرهاد واقعا کارت حرف نداشت

  • مردم استان سیستان وبلوچستان
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۹:۲۳
  • 0
  • 0
    2

ضمن عرض تسلیت مجددخدمت استادبزرگوار امیرخان قلعه نویی؛ خواهش می کنیم که برای شادی روح گرانقدر مادر بزرگوار وعزیزتان ، پسراستقلال آقا فرهاد رو که جزءسرمایه های ایران واستقلال است را عفو کرده وباآغوش گرم به خانه خودش برگردانید. به مولاقسم که از آدمی فقط
نام نیک می ماند و بس!!! آیا شما از زمان ولحظه فوت مادرگرامیتان مطلع بودین؟هیچ کس از یک ثانیه بعدش خبرندارد! حال چشم وگوش همه فوتبال دوستان وهواداران منتظر حرکت جوانمردانه وپهلوانی شماست... به امید روزهای خوب،شاد برای هواداران و وحدت بیشتربین کادرفنی ،بازیکنان
ومردم وهواداران درسرتاسرکشورو جهان.

  • مجتبی از ماهشهر
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۹:۴۹
  • 0
  • 0
    2

امیدوارم که آقای قلعه نویی بامنش پهلوانی شخصابافرهاد صحبت کنندتا فرهاد هم به تیمش برگردد.دنیا ارزش کینه توزی ندارد.

  • صابر
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۱۰:۳۳
  • 0
  • 2
    67

سلام فرهاد ممنونم بهترین فرصت برای بازگشته زیر نظر امیر قلعه نوعی کار کن و قهرمان اسیا بشیم باور کن همین چیزاست که تو فوتبال خوبه خواهش میکنم همه رای مثبت بدید تا فرهاد برگرده

  • رضا
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۲۲:۰۸
  • 0
  • 0
    0

مرسی از بزرگیت فرهاد جان اقای فتح االه زادی الان زمان خوبیه که فرهاد و امیرو اشتی بدین و فرهادو برگردونین مگه نگفتیم نیم فصل یه مهاجم میخواین اینم بهترین گزینه اقا تورو خدا فرهادو برگردونین ما همه بازیها میایم ورزشگاه خواهشا بذارین فرهاد برگرده

  • پریسا
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۱۰:۴۰
  • 0
  • 1
    29

فرهاد عاشقتم برگرد استقلال ...... افرین به این ادب و فرهنگت ..... واقعا بهت افتخار میکنیم .........

  • فرهاد رحمانی
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۱۶:۲۰
  • 0
  • 0
    3

آفرین به فرهاد مجیدی که رفت تا کدورت ها تمام بشه و خدا به امیرخان هم صبر بده.

  • جابر مهرانپور
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۱۶:۲۳
  • 0
  • 0
    1

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت تمام آبیهای دنیا ، اولا ضایعه درگذشت مادر گرامی امیر خان رو به خودش و خانواده محترمش تسلیت عرض میکنم ، ثانیا با تمام وجودم افتخار میکنم که طرفدار تیماستقلال و فرهاد مجیدی هستم . به امید روزهای خوب برای امیر و فرهاد

  • زهرا
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۱۹:۰۳
  • 0
  • 0
    2

فرهاد جون باید هم اینهمه طرفدار داسته باشی مرسی از اینهمه ادبت. برگرد.....

  • ALI
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۲۱:۲۲
  • 0
  • 0
    4

خیلی مردی... امیذوارم که برگردی ولی اگه سر حرفت هم باشی ما دوستت داریم فرهاد...

  • رومیسا
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۲۲:۵۰
  • 0
  • 0
    1

آفرین فرهاد به تو میگن مرد برگرد استقلال نشون بده آخری چیزی که بش فکر می کنی پوله

  • آبی آبی
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۱ ۲۳:۴۰
  • 0
  • 0
    1

مرسی آقا فرهاد . به این میگن رسم مردانگی . با اینکه از رفتنت هنوز هم بغض کردم ولی به آرامشت احترام می زارم. اگه آرامشت بهم نمی خوره خواهش میکنم برگرد . دوست دارم . دوست دارم . دوست دارم


امتیاز:
 
نام فرستنده:
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000  

* لطفاً نظر خود را فقط به زبان فارسی بنویسید .
* نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
* نظر ات دریافت شده پس از تایید مدیر سایت  منتشر خواهد شد .

کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به کانون هواداران استقلال می‌باشد.