English
جمعه، ۸ اسفند ۱۳۹۳, ۱۶:۳۴
به سایت کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

پخش زنده اخبار -  240 در 120 - gif - نمونه 1

رستوران سنتی جارچی
استقلال شارژ
پذیرش آگهی - 3
آگهی موتور اسپرت ایرات

فهرست آخرین اخبار منتشر شده

برهانی: رقابت در صدر جدول میلیمتری شده است
پاشازاده: با قیمت 290 میلیارد مشکلی نداریم/هواداران آلومینیوم با تیمشان آشتی کردند
ماجرای دراکولای چلسی!
فردا، روز سرنوشت ساز برای کفاشیان
ادعای وکیل امیر قلعه نویی : صدور قرار کفالت 50 میلون تومانی برای نکونام/کعبی مجهول المکان است.
افجه ای: مسخره در فرهنگ عربی توهین‌آمیز نیست!
تایید پیشنهاد 4 میلیاردی ملوان به فیروز کریمی
توهین نژادپرستانه به ژروینیو با پرتاب موز(عکس)
زندی: خودم را جزئی از استقلال می‌ دانم
پول نرسد تمرین نمی کنم!
گران‎ترین ‎ماشین‎ جهان ‎زیر پای‎ کیست؟/تصویر
مهاجم پرسپولیس چشم سران متمول قطری را گرفت!!
زرینچه: از اول هم با پاشازاده مشکلی نداشتم/ انتقادات پرسپولیسی ها از کرار از سر دلسوزی است
سلفی حنیف با زندی و استقلالی‌ها + تصویر
فخرالدینی: موضوع کرار درون خانوادگی است،دوستان به مسایل تیمهای خودشان رسیدگی کنند
واکنش یک پرسپولیسی به توهین کرار به ایرانی ها
کی‌روش گزینه سرمربیگری کویینز پارک رنجرز
لیورپول در استانبول قربانی شد
عنایتی: برای حضور در کنسرت تذکر نگرفتم
عکس سردار پس از امضای قرارداد با روستوف
پورحیدری: با قلعه نویی قهر نیستم/کرار مصاحبه بدی کرده است
سلیمان فلاح: فقط در دیدارهای تدارکاتی گل نمی زنم
تمرین فردای استقلالی‌ها تعطیل شد
افشارزاده:کرار با همه وجود ابراز ندامت کرده است/باشگاه به زودی موضع خود را اعلام می کند
انتقاد تند مورینیو از هاجسون و دل بوسکه
تیم منتخب لیگ قهرمانان از نگاه یوفا
تیم جدید سردار آزمون مشخص شد
هنرپیشه مشهور صاحب باشگاه می شود
سلفی خانوادگی جالب لئو مسی(عکس)
تساوی پرگل استقلال و آلومینیوم در اراک/عمران زاده اخراج شد
حاشیه دیدار دوستانه آلومینیوم اراک و استقلال/ورود زندی به زمین با شماره 77 و تعویض عجیب پاشازاده
افشاگری عجیب روبرتو کارلوس پس از 10 سال
تساوی استقلال و آلومینیوم اراک در پایان نیمه نخست/اخطار به برهانی و پرتاب نارنجک به سمت پاشازاده
تبریک تولد ویژه رونالدو و کاسیاس به په په(عکس)
حاشیه دیدار دوستانه آلومینیوم اراک_استقلال/مشخص شدن ترکیب آبی پوشان
چه کسی جای کاسیاس را می‌گیرد؟
کاناوارو به 10 ماه حبس محکوم شد
جواد خیابانی این بار تحسین شد!
تحلیل داریوش یزدانی از بازی تراکتور و نسف قارشى
شکایتی دیگر از آقای مدیر میلیاردی!
بیک‌زاده: کار من و استقلال از قهر گذشت!
نخستین مربی خارجی در سرزمین آفتاب
درگیری سیمئونه با مربی لورکوزن (عکس)
روزنامه های ورزشی 07 اسفند 1393 + عکس صفحه اول
فردوسی‌پور هنوز در دادسرا حضور نیافته
قول افشار‌زاده به بیک‌زاده
شوک در اردوی بیانکونری/ پیرلو یک ماه خانه نشین شد؟
حیدری:سپاهان و فولاد رقیبان ما برای قهرمانی هستند
لیگ قهرمانان آسیا/شکست تراکتورسازی مقابل نسف قارشی
لیگ قهرمانان آسیا/توقف خانگی فولاد مقابل السد

نمایش جزئیات خبر

عکس روز : حضور فرهاد مجیدی در منزل امیر قلعه نویی برای عرض تسلیت

عکس روز : حضور فرهاد مجیدی در منزل  امیر قلعه نویی برای عرض تسلیت
برای مشاهده عکس در اندازه بزرگتر لطفا روی آن کلیک نمایید.
۱۲ مهر ۱۳۹۱ ۲۳:۳۱

اظهار نظر

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (19 رای)
  • رفعتی
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۱ ۲۳:۵۳
  • 0
  • 3
    113

احسن به این شعور ومردانگی وگذشت مجیدی این میگن پهلوانی و الگوی جوانان

  • فرهاد 7
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۰:۰۳
  • 0
  • 2
    64

برگرد فرهاادددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

  • هادی
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۰:۱۳
  • 0
  • 28
    32

فرهاد خودش خوبه ولی متاسفانه شیوه ی طرفداری دوستانش و آدمایی که بهش چسبیده اند اونم فقط به خاطر مخالفت با امیر خیلی زشته

  • ناشناس
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۰:۱۹
  • 0
  • 85
    20

به جای این کارت آقا فرهاد قدر امیر خان و باید بدونی

  • حامد
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۰:۳۲
  • 0
  • 0
    7

فرهاد جان سلام یه توصیه برادرانه اگه سال گذشته به خاطر تیام از استقلال رفتی ,در عوض به خاطر تیام و مادر امیر قلعه نوعی و هواداران استقلال قسم بهت میدم کدورت ها رو بزارید کنار و خودت برگرد استقلال.بخدا امیر قلعه نوعی ادم معتقدی هست.دست به دست هم بدید و
استقلال و بکنید قهرمان............... تو رو خدا برگرد........

  • عبدالله خاکی
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۱:۵۲
  • 0
  • 0
    4

ای کاش همیشه شادی هایمان مارا به هم نزدیکتر کند نه غم !!!!!!!!

  • هوادار اراکی
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۷:۳۶
  • 0
  • 0
    2

فرهاد با تعصب تشکر تشکر

  • علی از ممسنی
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۷:۵۴
  • 0
  • 0
    2

ای ول فرهاد واقعا کارت حرف نداشت

  • مردم استان سیستان وبلوچستان
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۹:۲۳
  • 0
  • 0
    2

ضمن عرض تسلیت مجددخدمت استادبزرگوار امیرخان قلعه نویی؛ خواهش می کنیم که برای شادی روح گرانقدر مادر بزرگوار وعزیزتان ، پسراستقلال آقا فرهاد رو که جزءسرمایه های ایران واستقلال است را عفو کرده وباآغوش گرم به خانه خودش برگردانید. به مولاقسم که از آدمی فقط
نام نیک می ماند و بس!!! آیا شما از زمان ولحظه فوت مادرگرامیتان مطلع بودین؟هیچ کس از یک ثانیه بعدش خبرندارد! حال چشم وگوش همه فوتبال دوستان وهواداران منتظر حرکت جوانمردانه وپهلوانی شماست... به امید روزهای خوب،شاد برای هواداران و وحدت بیشتربین کادرفنی ،بازیکنان
ومردم وهواداران درسرتاسرکشورو جهان.

  • مجتبی از ماهشهر
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۹:۴۹
  • 0
  • 0
    2

امیدوارم که آقای قلعه نویی بامنش پهلوانی شخصابافرهاد صحبت کنندتا فرهاد هم به تیمش برگردد.دنیا ارزش کینه توزی ندارد.

  • صابر
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۱۰:۳۳
  • 0
  • 2
    67

سلام فرهاد ممنونم بهترین فرصت برای بازگشته زیر نظر امیر قلعه نوعی کار کن و قهرمان اسیا بشیم باور کن همین چیزاست که تو فوتبال خوبه خواهش میکنم همه رای مثبت بدید تا فرهاد برگرده

  • رضا
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۲۲:۰۸
  • 0
  • 0
    0

مرسی از بزرگیت فرهاد جان اقای فتح االه زادی الان زمان خوبیه که فرهاد و امیرو اشتی بدین و فرهادو برگردونین مگه نگفتیم نیم فصل یه مهاجم میخواین اینم بهترین گزینه اقا تورو خدا فرهادو برگردونین ما همه بازیها میایم ورزشگاه خواهشا بذارین فرهاد برگرده

  • پریسا
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۱۰:۴۰
  • 0
  • 1
    29

فرهاد عاشقتم برگرد استقلال ...... افرین به این ادب و فرهنگت ..... واقعا بهت افتخار میکنیم .........

  • فرهاد رحمانی
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۱۶:۲۰
  • 0
  • 0
    3

آفرین به فرهاد مجیدی که رفت تا کدورت ها تمام بشه و خدا به امیرخان هم صبر بده.

  • جابر مهرانپور
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۱۶:۲۳
  • 0
  • 0
    1

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت تمام آبیهای دنیا ، اولا ضایعه درگذشت مادر گرامی امیر خان رو به خودش و خانواده محترمش تسلیت عرض میکنم ، ثانیا با تمام وجودم افتخار میکنم که طرفدار تیماستقلال و فرهاد مجیدی هستم . به امید روزهای خوب برای امیر و فرهاد

  • زهرا
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۱۹:۰۳
  • 0
  • 0
    2

فرهاد جون باید هم اینهمه طرفدار داسته باشی مرسی از اینهمه ادبت. برگرد.....

  • ALI
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۲۱:۲۲
  • 0
  • 0
    4

خیلی مردی... امیذوارم که برگردی ولی اگه سر حرفت هم باشی ما دوستت داریم فرهاد...

  • رومیسا
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۲۲:۵۰
  • 0
  • 0
    1

آفرین فرهاد به تو میگن مرد برگرد استقلال نشون بده آخری چیزی که بش فکر می کنی پوله

  • آبی آبی
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۱ ۲۳:۴۰
  • 0
  • 0
    1

مرسی آقا فرهاد . به این میگن رسم مردانگی . با اینکه از رفتنت هنوز هم بغض کردم ولی به آرامشت احترام می زارم. اگه آرامشت بهم نمی خوره خواهش میکنم برگرد . دوست دارم . دوست دارم . دوست دارم


امتیاز:
 
نام فرستنده:
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000  

* لطفاً نظر خود را فقط به زبان فارسی بنویسید .
* نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
* نظر ات دریافت شده پس از تایید مدیر سایت  منتشر خواهد شد .