English
یکشنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۵, ۰۸:۰۴
به سایت کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
بانک حکمت ایرانیان - 240 در 180
وین نود آگهی جدید 120 در 240 عمودی
پذیرش آگهی - 3

فهرست آخرین اخبار منتشر شده

استقلال سفید شد، رحمتی طوسی
جلسه فنی منصوریان با بازیکنان برگزار شد/تمرین سبک آبی پوشان
خبر خوش فدراسیون برای سرخابیها
استقلال با این خرید رکورد نقل و انتقالات را می شکند
آخرین وضعیت وحید شمسایی در بیمارستان
قلعه نویی با حاج صفی گفت و گو کرد
منصوریان به نشست خبری نیامد
نکونام مربی تیم ملی شد
اکبرپور رسما سرمربی تیم جوانان استقلال شد
محسن ترکی: دیگر داربی را قضاوت نمی‌کنم
امضا پیراهن منچستریونایتد توسط پوگبا
تخم مرغ پزان خوزستان، میزبان مردان منصوریان+عکس
پوگبا شماره 6 منچستریونایتد را امضا کرد+ عکس
مخالفت سازمان لیگ با درخواست استقلال
خداحافظی مسی از تیم ملی قطعی شد
افشارزاده خبر داد/ برند البسه استقلال تغییر می کند
کی‌ روش: آقای تاج با نکونام مذاکره کن!
پدیده‌ای عجیب در فوتبال ایران
لحظه به لحظه با بازار نقل و انتقالات اروپا
استقلال در بازی فردا سرپرست ندارد
4 استقلالی به اهواز نرفتند
صبحانه استقلالی ها در فرودگاه/عکس
کاشته‌های استقلال، بلای جان حریفان؟
پیش از دیدار با استقلال/ آبی های خوزستان پاداش گرفتند
مهاجم سابق استقلال به راه آهن پیوست
سلفی خائن 90 میلیون یورویی در یوونتوس
سورپرایز بزرگ برای هواداران استقلال+عکس
گزارش تمرین استقلال/ علیمنصور با پدرش آمد
طرح نهایی لباس ورزشکاران ایرانی در المپیک
پورحیدری:تیم فعلی می تواند در آسیا عنوان کسب کند
آبی ها فیلم بازی نفت را تماشا کردند
مربی و بازیکن استقلال خانه دار شدند
طرح میزبانی استقلال و پرسپولیس رد شد
پایان فصل نقل و انتقالات برای بایرن مونیخ
استقلالی ها برای پرسپولیسی ها سند رو کردند+عکس
پیام باشگاه استقلال به مناسبت سالروز قهرمانی آسیا
فوتبالِ پیوند خورده با دروغ!
عناوین روزنامه های ورزشی 95/05/07
لیست کامل/ تمام قرارداهای بازیکنان لیگ برتری
واکنش استقلال خوزستان به تعلیق محرومیت کاپیتان آبی ها
مشکل لباس استقلالی ها حل شد
محرومیت رحمتی تعلیق شد
کفش طلای تقلبی هدیه به جانباز پرسپولیسی
گران ترین بازیکن لیگ معرفی شد
درخواست رسمی باشگاه استقلال برای تعلیق محرومیت رحمتی
کریمی: نمی دانم برخی رسانه ها از این حرف ها چه سودی می برند
هفته آینده قرارداد طالبلو با استقلال فسخ می شود
تمرین امروز استقلال تعطیل شد
عاقبت لباس‌های زشت کاروان المپیک
برزای: هنوز هیچی نشده می گویند نیمکت نشین / تازه اول فصل است

نمایش جزئیات خبر

عکس روز : حضور فرهاد مجیدی در منزل امیر قلعه نویی برای عرض تسلیت

عکس روز : حضور فرهاد مجیدی در منزل  امیر قلعه نویی برای عرض تسلیت
برای مشاهده عکس در اندازه بزرگتر لطفا روی آن کلیک نمایید.
۱۲ مهر ۱۳۹۱ ۲۳:۳۱

اظهار نظر

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (19 رای)
  • رفعتی
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۱ ۲۳:۵۳
  • 0
  • 3
    113

احسن به این شعور ومردانگی وگذشت مجیدی این میگن پهلوانی و الگوی جوانان

  • فرهاد 7
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۰:۰۳
  • 0
  • 2
    64

برگرد فرهاادددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

  • هادی
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۰:۱۳
  • 0
  • 28
    32

فرهاد خودش خوبه ولی متاسفانه شیوه ی طرفداری دوستانش و آدمایی که بهش چسبیده اند اونم فقط به خاطر مخالفت با امیر خیلی زشته

  • ناشناس
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۰:۱۹
  • 0
  • 85
    20

به جای این کارت آقا فرهاد قدر امیر خان و باید بدونی

  • حامد
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۰:۳۲
  • 0
  • 0
    7

فرهاد جان سلام یه توصیه برادرانه اگه سال گذشته به خاطر تیام از استقلال رفتی ,در عوض به خاطر تیام و مادر امیر قلعه نوعی و هواداران استقلال قسم بهت میدم کدورت ها رو بزارید کنار و خودت برگرد استقلال.بخدا امیر قلعه نوعی ادم معتقدی هست.دست به دست هم بدید و
استقلال و بکنید قهرمان............... تو رو خدا برگرد........

  • عبدالله خاکی
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۱:۵۲
  • 0
  • 0
    4

ای کاش همیشه شادی هایمان مارا به هم نزدیکتر کند نه غم !!!!!!!!

  • هوادار اراکی
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۷:۳۶
  • 0
  • 0
    2

فرهاد با تعصب تشکر تشکر

  • علی از ممسنی
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۷:۵۴
  • 0
  • 0
    2

ای ول فرهاد واقعا کارت حرف نداشت

  • مردم استان سیستان وبلوچستان
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۹:۲۳
  • 0
  • 0
    2

ضمن عرض تسلیت مجددخدمت استادبزرگوار امیرخان قلعه نویی؛ خواهش می کنیم که برای شادی روح گرانقدر مادر بزرگوار وعزیزتان ، پسراستقلال آقا فرهاد رو که جزءسرمایه های ایران واستقلال است را عفو کرده وباآغوش گرم به خانه خودش برگردانید. به مولاقسم که از آدمی فقط
نام نیک می ماند و بس!!! آیا شما از زمان ولحظه فوت مادرگرامیتان مطلع بودین؟هیچ کس از یک ثانیه بعدش خبرندارد! حال چشم وگوش همه فوتبال دوستان وهواداران منتظر حرکت جوانمردانه وپهلوانی شماست... به امید روزهای خوب،شاد برای هواداران و وحدت بیشتربین کادرفنی ،بازیکنان
ومردم وهواداران درسرتاسرکشورو جهان.

  • مجتبی از ماهشهر
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۰۹:۴۹
  • 0
  • 0
    2

امیدوارم که آقای قلعه نویی بامنش پهلوانی شخصابافرهاد صحبت کنندتا فرهاد هم به تیمش برگردد.دنیا ارزش کینه توزی ندارد.

  • صابر
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۱۰:۳۳
  • 0
  • 2
    67

سلام فرهاد ممنونم بهترین فرصت برای بازگشته زیر نظر امیر قلعه نوعی کار کن و قهرمان اسیا بشیم باور کن همین چیزاست که تو فوتبال خوبه خواهش میکنم همه رای مثبت بدید تا فرهاد برگرده

  • رضا
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۲۲:۰۸
  • 0
  • 0
    0

مرسی از بزرگیت فرهاد جان اقای فتح االه زادی الان زمان خوبیه که فرهاد و امیرو اشتی بدین و فرهادو برگردونین مگه نگفتیم نیم فصل یه مهاجم میخواین اینم بهترین گزینه اقا تورو خدا فرهادو برگردونین ما همه بازیها میایم ورزشگاه خواهشا بذارین فرهاد برگرده

  • پریسا
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۱۰:۴۰
  • 0
  • 1
    29

فرهاد عاشقتم برگرد استقلال ...... افرین به این ادب و فرهنگت ..... واقعا بهت افتخار میکنیم .........

  • فرهاد رحمانی
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۱۶:۲۰
  • 0
  • 0
    3

آفرین به فرهاد مجیدی که رفت تا کدورت ها تمام بشه و خدا به امیرخان هم صبر بده.

  • جابر مهرانپور
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۱۶:۲۳
  • 0
  • 0
    1

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت تمام آبیهای دنیا ، اولا ضایعه درگذشت مادر گرامی امیر خان رو به خودش و خانواده محترمش تسلیت عرض میکنم ، ثانیا با تمام وجودم افتخار میکنم که طرفدار تیماستقلال و فرهاد مجیدی هستم . به امید روزهای خوب برای امیر و فرهاد

  • زهرا
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۱۹:۰۳
  • 0
  • 0
    2

فرهاد جون باید هم اینهمه طرفدار داسته باشی مرسی از اینهمه ادبت. برگرد.....

  • ALI
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۲۱:۲۲
  • 0
  • 0
    4

خیلی مردی... امیذوارم که برگردی ولی اگه سر حرفت هم باشی ما دوستت داریم فرهاد...

  • رومیسا
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ۲۲:۵۰
  • 0
  • 0
    1

آفرین فرهاد به تو میگن مرد برگرد استقلال نشون بده آخری چیزی که بش فکر می کنی پوله

  • آبی آبی
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۱ ۲۳:۴۰
  • 0
  • 0
    1

مرسی آقا فرهاد . به این میگن رسم مردانگی . با اینکه از رفتنت هنوز هم بغض کردم ولی به آرامشت احترام می زارم. اگه آرامشت بهم نمی خوره خواهش میکنم برگرد . دوست دارم . دوست دارم . دوست دارم


امتیاز:
 
نام فرستنده:
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000  

* لطفاً نظر خود را فقط به زبان فارسی بنویسید .
* نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
* نظر ات دریافت شده پس از تایید مدیر سایت  منتشر خواهد شد .

کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به کانون هواداران استقلال می‌باشد.