English
چهارشنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۳, ۰۲:۰۵
به سایت کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

پخش زنده اخبار -  240 در 120 - gif - نمونه 1

رستوران سنتی جارچی
پذیرش آگهی - 3
آگهی موتور اسپرت ایرات

فهرست آخرین اخبار منتشر شده

قلعه‌نویی: توزی به خاطر مشکلات مالی رفت!
اولین امتیاز آسیایی منصوریان (عکس)
گزارش تمرین استقلال/صحبت های طولانی قلعه نویی با مدیر روابط عمومی آبی ها
فکری: مقابل نفت محکوم به برد هستیم
پشت پرده حذف رحمتی از نظرسنجی نود
افشارزاده: سر استقلال منت نگذارید
ورمزیار: 8 سال پیش بود منصوریان محبوبترین می شد
جز قلعه نویی کسی به من اعتماد نمی کرد
استقلالی ها به نیمه اول بازی با پرسپولیس نمی رسند
از روشن تا مجیدی و کریمی / محبوب ترین ستارگان ایرانی در الاهلی
پشت پرده حذف دروازه‌بان سابق استقلال از نظرسنجی نود
بیک‌زاده: روی حرف افشارزاده حساب کرده‌ام
پولادی دیگر به تیم ملی دعوت نخواهد شد
تصادف رانندگی برای گواردیولا
عزیزی: مگر قطبی در بی‌بی‌سی از عدم امنیت در ایران نگفت؟ چرا باید برگردد؟
برای دیدار با استقلال/ کاروان نفت مسجدسلیمان فردا با غایب وارد تهران می شود
قلعه نویی: مگر فتح الله زاده تیم را نهم و سیزدهم نکرد؟!/ هر زمان تیم پول ندارد و دسته سوم است، برای من است
زرینچه: نود را ندیدم که چه کسی محبوب شد/هواداران امروزی بازیکنان جدید را به یاد دارند
استقلال‌ به‌ پرداخت 3 سال‌ مالیات‌ رحمتی‌ محکوم‌ شد
دلیل انجام عمل‌های زیبایی مارادونا
ابراهیمی: ازابتدا در استقلال احساس‌راحتی داشتم
افجه ای: حق با رحمتی است و باید مالیاتش را پرداخت کنیم
کریستیانو رونالدو باز هم رکورد زد
رحمتی استقلال را محکوم کرد +عکس
افشارزاده: سوء تفاهم بین امیر و فتح اله زاده را برطرف می کنم
کریمی به بازی جمعه می رسد/وضعیت عمران زاده تا ظهر امروز مشخص می شود
بیک‌زاده: روی حرف افشارزاده حساب کرده‌ام
کری جدید استقلالی ها پس از برنامه 90
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟
اصفهانیان:غیاثی به شهرستانی بودن من پوزخند می زند!
فرهاد مجیدی محبوب ترین استقلالی در 20 سال اخیر شد
روزنامه های ورزشی 12 اسفند 1393 + عکس صفحه اول
سازمان لیگ عذرخواهی کرار را پذیرفت
جاسم کرار استقلال را پیچاند و به خوشگذرانی رفت! /تصویر
وحشت پلیس از سرعت وحشتناک ستاره فوتبال با پورشه اش!
کرسی اسیایی فوتبال به ایران رسید!علی کفاشیان بدون رقیب نایب رییس کنفدراسیون فوتبال اسیا شد
سرگرمی جالب ایکر کاسیاس و دوستان(عکس)
به احترام افشارزاده و هواداران سکوت می کنم
عمران زاده:امیدوارم به بازی نفت مسجدسلیمان برسم/فردا به کلینیک می روم
گزارش تمرین استقلال/قلعه نویی:گول جایگاه نفت مسجدسلیمان را نمی خوریم
دیدار استقلال ـ نفت به تعویق نمی‌ افتد
لاوره هم از استقلال شکایت کرد
بازگشت برزای و حسینی به تمرین استقلال
زرینچه:افشارزاده مثل برخی دنبال زد و بند نیست
امروز در بهشت زهرا صورت گرفت/گفت و گوهای نه چندان دوستانه قلعه نویی با فتح الله زاده
بیک زاده: افشارزاده قول داد مانع ضرر 200 میلیونی ام شود/چکم پاس نشد از من شکایت کردند
نقشه ناک اوت کردن فرهاد و علی منصور از یک تیم رسانه ای
بازیکن لیگ برتری دزدی می‌کند!
شهباززاده: همیشه برای گل زدن به زمین می‌روم
حیدری: برخلاف گذشته یکدل شده‌ایم

 آگهی ایرانسل - کانون هوادارای آرش حجازی- نمونه 1  آگهی ایرانسل - کانون هوادارای آرش برهانی - نمونه 1
اطلاعات بیشتر اطلاعات بیشتر

نمایش جزئیات خبر

قلعه نویی خواستاز بازگشت جباری به باشگاه استقلال شد

سرمربی تیم استقلال با مجتبی جباری گفت و گو کرد.

پس از اینکه باشگاه استقلال نام مجتبی جباری را از فهرست آبی پوشان برای فصل بعد کنار گذاشت،امیر قلعه نوعی در تماس با این بازیکن از وی خواست تا موضعی علیه باشگاه نگیرد.

ضمن اینکه سرمربی استقلال از مصاحبه های اخیر جباری هم انتقاد کرد.

وی در عین حال در مذاکراتی با مدیران استقلال خواستار این شده است تا امکان بازگشت جباری به جمع آبی پوشان فراهم شود.
اوج نیوز
۳ تیر ۱۳۹۲ ۱۸:۰۹

اظهار نظر

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (19 رای)
  • danial
  • ۳ تیر ۱۳۹۲ ۱۸:۱۸
  • 0
  • 4
    62

انشالله راست باشه ولی اقای جباری به هوادارها و مدیران یه عذر خواهی بدهکارن ما که مشکلی با ایشون نداریم میگیم به خاطر پول جلوه ی استقلالو بد نکنید تو رسانه ها و...

  • امیر خادم
  • ۳ تیر ۱۳۹۲ ۱۸:۲۲
  • 0
  • 2
    41

تا ژنرال شماره 8 استقلال سرمربی تیمه . . . . زیدان شماره 8 استقلال که اندازه نماد چهارتایی به لنگی ها گل زده از اس اس نمیره!

  • hadi4444
  • ۳ تیر ۱۳۹۲ ۱۸:۲۶
  • 0
  • 3
    29

ایشالا با پا در میانی امیر خان و پیشکسوت ها مجتبی جایی نره...

  • نادر آبی دل
  • ۳ تیر ۱۳۹۲ ۲۱:۲۵
  • 0
  • 16
    128

هرکس عاشق مجتبی است لایک کنه

  • از کردستان عراق
  • ۴ تیر ۱۳۹۲ ۰۲:۱۴
  • 0
  • 1
    8

من کة بة عشق مجتبی لیک ایران میبینم

  • میثم
  • ۳ تیر ۱۳۹۲ ۱۸:۲۹
  • 0
  • 4
    23

ممنون امیر خان ... واقعا حیفه که جباری از اس اس بره

  • جبارخان8
  • ۳ تیر ۱۳۹۲ ۱۸:۳۱
  • 0
  • 4
    14

امیرخان عاشقتم، مجتبی باید بمونه

  • زهرا7
  • ۳ تیر ۱۳۹۲ ۱۸:۴۶
  • 0
  • 3
    24

خدا رو شکر خیلی بازیکن خوبیه خیلی هم دوستش داریم اما هر سال یه مصاحبه میکنه تیم رو به هم میریزه فکر کنم حوصلش سر میره نمیدونه چی کار کنه

  • مهدی اس اسی
  • ۳ تیر ۱۳۹۲ ۱۸:۴۹
  • 0
  • 10
    18

بنظرم ما که هشت ساله این رفتارو تحمل کردیم یه سال دیگم بخاطر ستاره سوم تحمل کنیم.

  • آبی خوزستانی
  • ۳ تیر ۱۳۹۲ ۱۸:۵۰
  • 0
  • 5
    24

ایول امیرخان ؛ ایول به ژنرال آبی ها که هوشمندانه عمل می نماید؛ چباری سرمایه استقلال است ؛ چرا بایستی رویانیان و پرسپولیسی های فرصت طلب جرات نمایند حتی عنوان کنند جباری را می خریم مگر جباری فروشی است ؟ حاجی فتح اله زاده هم بایستی کمی به جباری حق بدهد چرا
که استقلال کمی تا حدودی بی نظم و تمریناتش بسیار دور آغاز شده

  • arwen joon
  • ۳ تیر ۱۳۹۲ ۱۹:۱۴
  • 0
  • 2
    19

انشالله بخیر میگزره ولی مجتبی سعی کنه ک دیگه موقعی ک عصبانیه راجع به تیم هرچی میخاد نگه

  • سید محمد
  • ۳ تیر ۱۳۹۲ ۱۹:۲۰
  • 0
  • 5
    26

بابا درسته که پول ندارید ولی اینهم نحوه برخورد با ملی پوشانی که یکسال است با عشق برای سرا فرازی استقلال وایران تلاش می کنند نیست چراکه انها هم نیاز به قراردادهای خوب واستراحت همراه با خانواده دارند تا با روحیه مضاعف به تمرینات ومسابقات فصل جدید برگردند.
گناه اینها چیست که عاشق استقلال هستند ودوست ندارند به تیمهایی بروند که حاضرند چند برابر استقلال به انها پول بدهند -چنانکه بعضی از بازیکنان که به تیمهای دیگر رفتند پولهای کلانی گرفتند-

  • زهرا نیلی
  • ۳ تیر ۱۳۹۲ ۱۹:۲۸
  • 0
  • 1
    17

امیدمون به ژنراله. امیدوارم ختم به خیر بشه

  • محمد
  • ۳ تیر ۱۳۹۲ ۱۹:۳۴
  • 0
  • 6
    25

مجتبی حتما باید باشه بخدا دارید تیم رو ضعیف میکنید الان پژمان که رفت حمودی که رفت پس با کی میخواید بازی کنید شما قاضی رو میخواستید چیکار ادم کم بود

  • آبی
  • ۳ تیر ۱۳۹۲ ۱۹:۴۸
  • 0
  • 1
    19

آفرین بر امیر خان

  • معین
  • ۳ تیر ۱۳۹۲ ۲۳:۴۵
  • 0
  • 1
    4

ژنرال خواهش میکنم تمام سعیتونو بکنید که مجتبی بمونه التماستون میکنم

  • روزبه
  • ۴ تیر ۱۳۹۲ ۰۴:۲۵
  • 0
  • 0
    5

امیر خان ما بهت اعتماد داریم توروخدا بکمک حاجی تیمو واسه ستاره سوم ببندید.

  • کیارش
  • ۴ تیر ۱۳۹۲ ۰۹:۳۲
  • 0
  • 0
    7

امیر خان ممنونم ازتون برای استقلال بکوش وازجباری هم خواهش میکنیم با کمی حوصله وادب در استقلال بزرگ ،بزرگ بماندچون اون بازیکن بزرگی هستش پس مجتبی ازطرف تمامی هواداران از شما خواهش میکنیم به خاطر عشق به استقلال بمان وکمی صبر باش

  • ناشناس
  • ۴ تیر ۱۳۹۲ ۱۸:۳۳
  • 0
  • 0
    1

بابا مهاجم زیاد داریم اولویت حفظ بازیکنان ملی پوش و خرید یک مدافع خوب است


امتیاز:
 
نام فرستنده:
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000  

* لطفاً نظر خود را فقط به زبان فارسی بنویسید .
* نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
* نظر ات دریافت شده پس از تایید مدیر سایت  منتشر خواهد شد .