به سایت کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
       موسسه اعتباری کوثر کارت هواداری        موسسه اعتباری کوثر کارت هواداری         موسسه اعتباری کوثر کارت هواداری  
کانال تلگرام کانون رسمی هواداران باشگاه استقلال
صفحه اینستاگرام کانون رسمی هواداران باشگاه استقلال
پذیرش آگهی - 3

فهرست آخرین اخبار

الگو برداری شفر از کی‌روش/ وقتی مدیران پاسخگو نباشند
نیمکت نشین های استقلال ماندنی هستند!
عناوین روزنامه های ورزشی امروز 96/09/20
بررسی وضعیت رقبای استقلال در لیگ قهرمانان؛ سه پادشاه یک اقلیم
شفر به ترکیب خط دفاعی‌اش دست نمی‌زند
رویای رحمتی برای رسیدن به رکورد افسانه‌ای
3 استقلالی در لیست خرید عنایتی
نوستالژی; عکس تیمی استقلال در جام میلز
جپاروف: هر وقت خیلی خوشحال باشم پشتک می‌زنم
پاسخ منفی استقلال و پدیده به سپاهان
دستیار جاماییکایی شفر تا پایان هفته در تهران
شفر لیست مازاد خود را به باشگاه نداد
برزای و کریمی به ایران جوان نمی رسند
یعقوب کریمی در تیرس مشکی پوشان
بازی های فشرده آبی ها در نیم فصل دوم!
قربانی: بازهم گل های زیبا می زنم/ روی من و سجاد خیلی فشار است
بیت سعید در تیررس ذوب آهن!
روانخواه:کاراستقلال درآسیا خیلی سخت است
زمان برگزاری دربی برگشت اعلام شد
استقلال دو برابر نیم فصل اول خارج از تهران
کاوه رضایی سکوت خود را شکست
پیشنهاد استقلال برای میزبانی از تیم‌های عربستانی
طاهری: از لیست خروجی و ورودی تیم بی‌اطلاع هستم/ استقلال نباید از قهرمانی در لیگ برتر ناامید شود
انصاری: مهاجمان استقلال در نیم فصل دوم حرف‌های زیادی برای گفتن دارند
در جلسه افتخاری و شفر چه گذشت؟
مهاجم داخلی مدنظر استقلالی‌ها کیست؟
مومنی: چرا نکونام یا فرهاد مجیدی جای پسر شفر نباشند؟/پیشرفت استقلال با شفر خرگوشی است
مدیرعامل استقلال:AFCقانون خودش را زیرپابگذارد،دیگرنمی‌تواندجمعش کند/زور نمی پذیریم
شفر پست نورافکن را هم تغییر می دهد؟
واکنش افتخاری به اختلاف با شفر
علت لغو اردوی استقلال در امارات
فهرست شفر کلکسیونی از بهترین بازیکنان است
بررسی قرارداد جباری در فدراسیون فوتبال
افتخاری: لیست شفاهی شفر را قبول نکردم/ مهاجم مدنظر ما جامائیکایی نیست
شارژ مالی باشگاه استقلال به واسطه یک شرکت
پیش بینی وریا از آینده استقلال
موضع باشگاه استقلال: در کشور بی طرف بازی نمی کنیم
افتخاری حرف آخر را درباره رحمتی زد
جپاروف ممنوع الخروج شد!
افتتاح شعبه جدید استقلال در لیگ برتر
عناوین روزنامه های ورزشی امروز 96/09/19
نگاهی دقیق‌تر به نیازهای استقلال
حمله بی‌سابقه اسطوره بارسلونا به رونالدو
شفر فهرست مازاد خود را تحویل باشگاه داد
چک شجاعیان تا پایان هفته پاس می‌شود
چند خبر کوتاه از استقلال
ادامه فیلمبرداری مستند فوتبالی با فرهاد اصلانی
اولین خروجی استقلال مشخص شد
برهانی: روی سکوها بغض کردم،دوست داشتم دوباره بازی کنم
الهلال ابوظبی را برای بازی با استقلال انتخاب کرد!

نمایش جزئیات خبر

ای کاش زودتر به پرسپولیس فحاشی شده بود آقای فردوسی پور!

ای کاش زودتر به پرسپولیس فحاشی شده بود آقای فردوسی پور!
ماه هاست که هواداران یک تیم خاص، یک تیم نورچشمی، تیمی که با صراحت از آن حمایت می شود و همه دستگاه های تصمیم ساز و اجرایی در فوتبال دو سه سال است برای قهرمانی هایش بسیج شده اند، در ورزشگاه طبل می زنند، شعر می خوانند و به صورت ریتمیک و با نثار رکیک ترین الفاظ به هوادارن تیم مظلوم استقلال فحاشی می کنند و دریغ از یک کلام انتقاد از پر مخاطب ترین برنامه فوتبالی ایران که پیش از این هم شائبه های زیادی در خصوص تمایلات رنگی مجری آن و علاقمندی اش به یک تیم خاص وجود داشت و دارد.

اختصاصی کانون هواداران استقلال  :  

عادل فردوسی پور درست وقتی برای اولین بار به تیم پرسپولیس فحاشی شد به فکر فرهنگ سازی در فوتبال افتاد و ممانعت کردن از فحاشی توسط هواداران. این در حالی است که دو سال است هواداران تیم پرسپولیس به صورت ریتمیک در ورزشگاه به هواداران استقلال و نوامیس آنها فحاشی می کنند و هیچ اتفاق خاصی هم نمی افتد.

شائبه هایی که با رفتارهای معنا دار این مجری بیشتر هم می شود. 

درست وقتی برای اولین بار به تیم نورچشمی فحاشی شد (که البته در قباحت آن ما هم تردید نداریم)، این جناب و برنامه پر مخاطبش به فکر فرهنگسازی در ورزشگاه ها افتادند، برای آن آیتم ساختند و نظرسنجی پیامکی گذاشتند و خلاصه همه توان خود را به کار گرفتند تا جلوی فحاشی به تیم محبوب و تحت حمایت شان را بگیرند.

ای کاش فحاشی به پرسپولیس زودتر صورت می گرفت تا آقایان زودتر به فکر فرهنگسازی و مقابله با فحاشی می افتادند تا لا اقل هواداران استقلال هم دو سال فحش ناموس نمی خوردند.

۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۵۵

اظهار نظر

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (14 رای)
  • بیژن
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۰۳
  • 0
  • 6
    38

سلام ، من اصلا کاری به این متن خبری ندارم ، بخدا وقتی دیشب برنامه نود رو نگاه میکردم دقیقا به همین موضوع فکر کردم . خیلی اعصابم خورد شد ، واقعا تنها بودن و مظلوم بودن تیمم اس اس رو لمس کردم ، با تمام وجودم لمسش کردم ، داشت گریم میگرفت که دیگه تلویزیون
رو خاموش کردم ، از اینکه میدیدم چند ساله که ما میریم تبریز همه جور بلا سرمون میارن ، کتک کاری ، فحاشی به تمام بازیکنا و برف پرتاب کردن به سمت نیمکت و بازیکنا و... . رو همه میبینن و هیچکاری نمیکنن، اعصابم بهم ریخت . یبار نشد تو برنامه نود یا هر برنامه ورزشی
تلویزینی در موردش صحبت کنه ، ولی دیشب یک ساعت از وقت برنامه رو در اختیار این تیم و این مسائل گذاشتن ، فقط موندم چراانقدر دارن به تیم ماظلم میکنن ،چرا؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ۱۳:۳۵
  • 0
  • 6
    12

استقلالی ها نباید برنامش رو ببیند مطمین باشین درش تخته میشه

  • ناشناس
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ۱۶:۳۵
  • 0
  • 6
    33

کثیف ترین برنامه همین برنامه 90ومجری درپیتشه

  • مجتبی
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ۱۷:۴۳
  • 0
  • 5
    24

مشکل ما اینه که به جای حل کردن مشکلات خودمون، دنبال مسائل حاشیه ای تیمهای دیگه هستیم. اصلا بگیم از پرسپولیس حمایت میکنن، قبول. بابا جان استقلال امسال، یکی از پر مهره ترین استقلالهای چند سال اخیره. چرا باید نتایج تیم این باشه؟ هیچ فکر کردین که اگه بازی
این هفته جلوی تراکتور رو پیروز نشیم، ممکنه چه عواقبی داشته باشه. ما فقط منتظریم برای پرسپولیس مشکل پیش بیاد و قرمان نشه. اون وقت ما خوشحالیم. به نظر من در صورتی که پرسپولیس قهرمان نشه و استقلال قهرمان بشه، می تونیم خوشحال باشیم. لطفا مشکلات رو ریشه یابی کنید
و نه ذهن ها رو منحرف

  • وهاب
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ۱۸:۳۴
  • 0
  • 4
    25

ما هواداران سالهای سال است که این جناب نا عادل لنگی پور را شناختیم و بارها از استقلالیهای متعصب خواهش کردیم که در نظر سنجی این جناب در برنامه ضد فوتبال نود شرکت نکنند واین برنامه را تحریم کنند تا حساب کار دست این لنگی بیاد . ناعادل به کمک فدراسیون و کمیته
انظباطی و کمیته داوران و کمیته اخلاق و افرادی مثل کفاشیان و تاج و ساکت فقط کارشون اینه که به استقلال ضربه بزنن . دست اینها برای ما رو شده و حنای اینها دیگه برای ما رنگی نداره . هرکس به نا حق به استقلال ظلم کنه اونو به خدا واگذار میکنیم .

  • احمد
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ۱۸:۴۹
  • 0
  • 1
    28

عادل فردوسی پور برای اولین بار داوری را به خاطر اشتیاه برعلیه تیمش از داوری محو کرد او برای اولین باری داوری را به خاطر تیم محبوبش چهار جلسه محروم کرد چه ولوله ای در صدا و سما راه می اندخت اگر اشتباهات داوری این هفته تهران در تبریزبود. با جملات آشنایی
که در ارتباطات تلفنی با کارشناسان برنامه اش را می انداخت (که اگر پرسپولیس به خاطر این سه امتیاز قهرمان نشه و ... )متاسفانه سالهاست که فردوسی پور نمیتونه علاقه شخصیشو تو برنامه نود بروز نده . او برای پرسپولیس همه کار می کند احتمالن سناریو جدیدش در برنامه فشار
بر دولت برای پرداخت بدهی های تیمش برای جلوگیری ازحذف در آسیاست این خط این نشون .

  • ناشناس
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ۱۹:۳۳
  • 0
  • 3
    28

فکر کنم بیش از نیم ساعت را به این آیتم اختصاص داده بود. علیرغم میل باطنی ام نود دیگر مثال سال های پیش برنامه جذابی نیست. حس می کنم استقلالی های دیگری نیز همین حس را دارند.

  • محسن
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ۲۰:۳۳
  • 0
  • 4
    23

بخدا چند مدتی است که این برنامه رو نمی بینم همش بخاطر این فرد بی لیاقت ناعادل لنگی پورکه فقط در مورد یک تیم بی خاصیت صحبت میکنه.بخدا ازشون خیلی بدم میاد انشالاه این تیم مسخرشون در همین مرحله آسیا حذف میشه واین کثافت کاریهایشون کمتر بشه.هیچ تیمی اس اس نمیشه
به امید موفقیت استقلال کبیر.

  • امیدرضا
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۱۵
  • 0
  • 2
    7

این عادل لنگی پور اصلا مدل حرف زدنش و ادا و اطواری که از خودش نشون میده مشخصه که تعادل روحی نداره،همینم مثل تیمشه،سر تای پای این آدم برای لنگپولیس،فقط حد و حدود خودش رو بدونه

  • مهدی
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ۲۰:۰۵
  • 0
  • 0
    3

تنها راه نگاه نکردن برنامه توده و شرکت نکردن در نظر سنجی ها من از وقتی امیر خان نود رو تحریم کرد دیگه نگاه نکردم

  • پدر بزرگ آریا
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ۰۷:۴۴
  • 0
  • 2
    5

در عجبم از لشگریان دریای بیکران آبی ، برنامه ای را تماشا میکنند که مجری آن به تیم سرخکی تعلق خاطر خاصی دارد و پس از اجرای برنامه نود از دست مجری آن، آه و ناله و واویلا سر میدهند و اعلام میدارند که اعصاب ما خرد و خمیر شده است .قسم جلاله میخورم ، چند سال
پیش که طرفداران استقلال از طریق همین سایت اعلام کردند که دیگر برنامه 90 را نخواهند دید ، یک دقیقه هم آنرا تماشا نکرده ام.چیزی که بیشتر ایجاد نگرانی میکند این است که احتمالا ، همسنگران عزیز و دلسوختگان استقلال هنگام تماشای برنامه، در نظرسنجی ها هم مشارکت کرده
و پیامک هم میفرستند .این حرکت علاوه بر تقویت بنیه مالی آقای لنگی پور و برنامه اش ، باعث میشود که نامزد های تیم محبوب دل ها در نظر سنجی در مقایسه با نامزدهای لنگستان رای کمتری بیاورند و آن ها هم در بوق و کرنا بدمند که طرفداران استقلال از لنگستان کمتر هستند.دوستان
، یا رومی رومی ، یا زنگی زنگی . قید برنمه را بزنید و اعصاب خودتان را داغون نکنید. به قول معروف ،"سری که درد نمیکنه دستمال نمیبندند"

  • محمد
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ۱۵:۴۶
  • 0
  • 3
    6

خدا گواهه الان 3 ساله برنامه مسخره نود رو نمیبینم. و مجری مزخرف سیاه زنگی این برنامه رو هروقت تو تلویزیون میبینم حالم بهم میخوره . استقلالیها خواهشا برنامه آقای لنگی پور رو نبینین . بزارین بره گمشه.

  • قلی
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ۲۳:۱۲
  • 0
  • 0
    4

سلام.به نظر بنده این عادل لنگی پور با این ادعایی که داره ،خیلی از جنبه های تبلیغی،رسانه ای رو به شکل مرموزانه ای به کار میگیره تا حسرت های بچگی هاش رو ارضا کنه،همون وقتایی که به قول مجیدی ،اخر هفته ها پرچم قرمز رو برمی داشت می رفت می رفت تشویق پرسپولیس.به
نظر من را مقابله با این ادم ،توسعه و عمومی کردن رسانه های اجتماعی و مجازی طرفداران ابیه.باید آبی ها و استقلالی ها از این رسانه ی ناعادل دل بکنن و با سواد رسانه ای بالا،با تاثیر مولتی مدیایی ،برا طرفدارا برنامه بسازن و تبلیغ کنن.

  • محمود
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ۱۳:۴۷
  • 0
  • 0
    0

بخدا کمی همت و غیرت بخرج بدید برنامه این ناعادل رو نگاه نکنید .هر وقت اقا متوجه شده که بیننده های استقلالی کمتر شدند به دست وپا افتاده و شروع کرده به جانبداری و ظاهرسازی ولی ما نباید گول بخوریم .این ذاتا ناعادل ولنگی هست .وهمچنان سیاست وکار خودش رو ادامه
میده برای حمایت از لنگیها


امتیاز:
 
نام فرستنده:
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000  

* لطفاً نظر خود را فقط به زبان فارسی بنویسید .
* نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
* نظر ات دریافت شده پس از تایید مدیر سایت  منتشر خواهد شد .

کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به کانون هواداران استقلال می‌باشد.