به سایت کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

کانال تلگرام کانون هواداران استقلال

پذیرش آگهی - 3

فهرست آخرین اخبار

فاش شدن جزئیات قرارداد خامس با بایرن مونیخ
عکس‌های منتخب ورزشی در هفته‌ای که گذشت
رئال مادرید در ۸۷ روز تاریخ فوتبال را تغییر داد
کریمی: قراردادم با دیناموزاگرب فسخ شد/ منتظر انتخاب تیم جدید هستم
آپشن های عجیب در پیشنهاد سوم بارسا برای کوتینیو
زیدان: بازهم می گویم محرومیت رونالدو عجیب بود
زمانی: جلسه هیئت مدیره به زودی برگزار می‌شود
استقلال -پدیده؛ بازی مرگ و زندگی منصوریان
محسن کریمی: نتیجه نگرفتن استقلال طبیعی است؛ اگر بودم هفته هفتم بازی می‌کردم
چرا استقلال با 3 هافبک بازیساز بازی کرد؟
انصراف صبای قم از حضور در جام حذفی
آغاز جنگ روانی کره‌ای‌ها/ "سئول" جهنم خاموش می‌شود؟
جلسه هیات مدیره استقلال لغو شد
عنایتی: روند استقلال امیدوارکننده نیست
به منصوریان باید تا نیم‌فصل فرصت داد/ افرادی برای استقلال دایه مهربان‌تر از مادر شده‌اند
تغییرات سیستم و مشکل آبی ها؛ استقلال بدون «پدیده»‌ می‌بازد!
پیشکسوت استقلال: برکناری منصوریان چاره کار نیست
گل تیموریان در لیست برترین‌های آسیا
تیم منتخب هفته چهارم لیگ برتر
مدافع استقلال به دیدار هفته پنجم لیگ برتر هم نمی رسد
ادعای جنجالی روشن: بازیکنان استقلال بعد از بازی با العین قلیان می‌‌کشیدند
توفیقی: اسپانسر مجوزهای لازم را بگیرد، حاضریم با پرسپولیس بازی کنیم
با اعلام دکتر نوروزی /شهباززاده 4 هفته دور از میادین فوتبال
پرونده دربی در آلمان دوباره کلید خورد
اولتیماتومی در کار نیست/ منصوریان برکنار نمی‌شود
خبر نگران کننده در اردوی آّبی‌ها؛ /ستاره استقلال دربی را از دست می‌دهد؟!
آخرین شایعات و تحولات استقلال بعد از باخت به سایپا
زمانی: در جلسه فوق‌العاده هیئت مدیره، تصمیمی می‌گیریم که استقلال از بحران خارج شود
رحمتی بهترین دروازه بان چهار هفته ابتدایی لیگ هفدهم
ملی‌پوش‌های استقلال در خطر!
عناوین روزنامه های ورزشی امروز 96/05/28
آزمایش ناموفق شجاعیان در دفاع چپ
سومین پیشنهاد بارسا برای کوتینیو نیز رد شد
آنچلوتی: سیگار کشیدن برای سلامتی من مفید است!
پروژه اتلتیکو و جوانان جنگجو در استقلال چه شد؟
شایعه باورنکردنی: مسی در راه سیتی! (عکس)
قائدی برای منصوریان برزای نبود
پیام مدیر عامل باشگاه استقلال: هواداران استقلال دنبال مقصر نگردند!/ احساس خطر کنم مستقیما ورود می‌کنم
بختیاری‌زاده: شاگردان منصوریان ناهماهنگ بودند و زور بردن نداشتند
منصوریان در مسیر تکرار اشتباه لیگ شانزدهم / بازی با یک هافبک دفاعی، کاری که استقلال بلد نیست;
هواداران تا 1401 چه‌کار کنند آقای منصوریان؟
فرهاد مجیدی مربی زیر 16 ساله‌های اسپانیول شد
گزارش تصویری اختصاصی : سایپا 1 استقلال 0 / منصوریان همین اول فصل حیا کن رها کن را شنید !
مؤمنی ؛ استقلال موش آزمایشگاهی نیست/ تیم فصل قبل بهتر بود
تقدیر ویژه کادرفنی استقلال از منتظری
فریبا: صبر کنید، برای قهرمانی جلو می‌رویم
نشست هیأت مدیره استقلال پس از شکست مقابل سایپا/قریب در نشست حاضر می‌شود؟
موسوی: وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد بهتر است منصوریان خودش کنار برود
زمانی: حیف که قول داده‌ام تا هفته پنجم سکوت کنم/ فردا در جلسه هیات مدیره انتقادات را مطرح می‌کنم
ترکش های شعار هواداران علیه منصوریان : او در تمرین امروز استقلال شرکت نکرد !

نمایش جزئیات خبر

پا را از گلیمت درازتر کردی آقای میناوند/راه حفظ شهرت اهانت نیست

پا را از گلیمت درازتر کردی آقای میناوند/راه حفظ شهرت اهانت نیست
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که از سوابق جالب اخلاقی هم برخوردار نیست و در گذشت هم مشکلات اخلاقی زیادی داشته است، در یک برنامه تلیزیونی پا را از گلیم خود دراز تر کرد و به مربی و کاپیتان تیم استقلال به صورت رسمی توهین کرد. متاسفانه میناوند راه حفظ شهرت را به خوبی پیدا نکرده و به منظور حفظ شهرت در فضای فوتبال از هیچ کاری حتی از اهانت به حریفان و رقیبان نیز ابایی ندارد.

اختصاصی - سابقه مهرداد میناوند بر کسی پوشیده نیست. او که به واسطه تنها یکی دو سال حضور در پرسپولیس خود را پیشکسوت این تیم می داند در گذشته هم مشکلات اخلاقی کم نداشته و حتی در سال هایی که رسانه های اجتماعی چنین فراگیر نبودند، انتشار یکسری فیلم های غیر اخلاقی از او بیشتر از فوتبال باعث رسیدن وی به شهرت شد.

او که بعد از اتمام فوتبالش به هر دری زد و حتی خوانندگی و طنز پردازی هم پیشه کرد اما در این صنف هم به جایی نرسید، تنها راه در شهرت ماندن را به اهانت به استقلالی ها پیدا کرده و به همین علت هر از گاهی به طریقی شروع به اهانت به یک اسطوره یا پیشکسوت استقلال کرده و یا با هواداران این تیم در فضای مجازی کلکل می کند.

وی اخیرا یکبار دیگر پا را از گلیم خود دراز تر کرده و به صورت کاملا رسمی و با استفاده از آنتن رسانه ملی کلماتی را به علیرضا منصوریان و سید مهدی رحمتی نسبت داده که شاید خودش به آن کلمات شایسته تر بود.

میناوند باید بداند راه های بهتری برای حفظ شهرت دارد و تنها راه حفظ شهرت اهانت کردن به استقلالی ها نیست. 

۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۵۹

اظهار نظر

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (19 رای)
  • احمد
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۱۱
  • 0
  • 3
    47

وقتی به سابقه درخشان همچنین ادمهایی اشاره میکنید دیگه نیازی هم نیست که به صحبتهاشون ترتیب اثر بدید.

  • پرویزاززاهدان
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ۰۳:۰۴
  • 0
  • 1
    8

هنوز یادمون نرفته سر عرق خوری و با چند دختر بد حجاب دستگیرش کردن و آبروش رفت. و یادمون نرفته که تو دبی گوش آدم و عالم برید و فرار کرد. حالا این آدم گوشبر وغیراخلاق که جایگاهی تو فوتبال و کسوت نداره چی حرفی داره بگه. و بعدشم متاسفام واسه رسانه ملی که این
دعوت کرده تا عقده گشایی کنه. فقط میدونم بهش بگم بره پوف چشم هاش عمل کنه که چشماش داره از کاسه بیرون میزنه بنظرم ازعرق خوری زیادش لنگی عقده ای

  • محمد امین
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۴۶
  • 0
  • 6
    52

شأن استقلالی ها بالاتر از ان هست که با امثال میناوند دهن به دهن شوند اگر ایشان از شخصیت مثبتی برخوردار بود نیاز به خودنمائی وتوهین به دیگران نداشت

  • ناشناس
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۲۴
  • 0
  • 7
    52

مرتیکه هرزه

  • بهزاد آبی
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ۱۵:۰۳
  • 0
  • 7
    49

باباولش کنیدزن ناقص العقل است حالا این بانویه چیزی گفته شمااهمیت ندهیدتاطرف بزرگ نشود

  • ناشناس
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ۱۷:۴۰
  • 0
  • 5
    25

لنگیا همشون مثل همین اسطورشون بی شخصیت هستن

  • مهریار
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ۱۷:۵۵
  • 0
  • 3
    24

دلم برای این بیچاره می سوزه ، به آخر خط رسیده و به هرچیزی چنگ می زنه تا یکی دوقرون بندازن جلوش یا یه جائی یه اسمی ازش ببرن ، من فکر کنم مجموعه پرسپولیس باید یه مراقبت ویژه ای نسبت بهش داشته باشه چرا که نیازمند محبته و شاید به این ترتیب این مرحله بیماری
روانی را پشت سر بذاره ، البته ما هواداران استقلال حاضریم بهش کمک کنیم

  • بهنام
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ۲۰:۴۵
  • 0
  • 3
    21

الان چند روز دیگه تو اینستاش یه پست میذاره و هر کی اعتراض کرده رو بی جنبه میخونه بعدش میگه من همیشه برا استقلال و هواداراش احترام قایلم و دوستان استقلالی زیادی دارم !!دوباره این اتفاق از یاد همه میره تا توهین بعدی این دخترک زشت!!

  • ناشناس
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ۲۱:۱۳
  • 0
  • 3
    19

ازکوزه همان طراود که در اوست،ازمکتب لنگ وجماعتش بیشتر ازاین انتظاری نیس یادمون نمیره هرسال یه عده ازبازیکناشون میخوان به سطح اول فوتبال اروپا برن هوادارای لنگ حسابی ازخجالتشون درمیان بعد که میمونن میگن کی بودکی بود ما نبودیم که فحش میدادیم

  • ناشناس
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ۲۱:۳۵
  • 0
  • 3
    19

ایشون بهتره به فکر کلیپ های لو رفته و زیرچشم پف کرده اش باشه!! در شان اس اسی نیست که با ایشون کل کل کند!

  • ناشناس
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ۲۱:۳۶
  • 0
  • 3
    16

بازهم آتقی زبونش درامد کسی نیست بگه بابا تو چه به فوتبال برو دنبال منقل و وافورت

  • صمد مالدار
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ۰۰:۱۸
  • 0
  • 3
    6

این شغال طرفدار هر تیمی باشه باعث حقارتش میشه. من اگه تهران بودم درستش می کردم

  • پدر بزرگ آریا
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ۰۱:۰۰
  • 0
  • 1
    10

پرورش یافتگان مکتب لومپنیسم لنگستان چنین هستند. هنگامیکه به خاطر سابقه درخشانشان !!!! از یاد ها میروند ،بایستی خودشان را به یک شکلی مطرح کنند که "بعله ما هنوز زنده هستیم" . آخه چهره اش را نگاه کنید . اگر هیکلش را بجوشانید و بچلانید، انواع و اقسام عصاره
حاصل خواهد شد. باید به این بازیکن "مثلا ملی پوس" اسبق گفت که آقای میناوند تو کوچکتر از آنی که نام مربی وکاپیتان تیم محبوب دل ها و دریای بیکران آبی را به زبان بیاوری. "برو این دام در جای دگر نه _ که عنقا را بلند است آشیانه". و یا "بزرگش نخوانند اهل خرد _ که
نام بزرگان به زشتی برد".

  • امیدرضا
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ۰۷:۴۵
  • 0
  • 1
    9

بنده به عنوان روان شناس بالینی این آقا رو از لحاظ روحی روانی کاملا نا متعادل میدانم و از نظر ظاهری و چشم های پف کرده اش که بعلت مصرف مواد افیونی و روانگردان و همچنین مشروبات الکلی است هم گویای شخصیت متزلزل و از دور خارج شده اش هست

  • .......
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۱۵
  • 0
  • 0
    10

واقعا موندم اصلا کسی همون موقعها هم میناوند معلوم الحال رو آدم حساب میکرد . اینقدرمهمش کردید!!!!

  • هوادار پرسپولیس
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۵۲
  • 0
  • 0
    10

سلام. تا زمانی که فقط و فقط به بی ادبی و هتاکی رقیب واکنش نشان می دهیم، کار به جایی نخواهیم برد. من به عنوان هوادار پرسپولیس شاید نزدیک به ده کامنت در سایت مرجع خبری پرسپولیس ارسال کردم ( که البته نمی دانم تایید شوند یا نه!) و طی آن رفتار زشت و قبیح آقای
میناوند را سرزنش کرده ام و مهمتر آنکه از هواداران منصف خواسته ام که "بی ادبی را محکوم کنند حتی اکر باعث و بانی آن از باشگاه بزرگ و محبوب پرسپولیس باشد". حالا هم از شما عزیزان می خواهیم هرگز به بازیکنان و افراد هتاک و بی ادب روی خوش نشان ندهید و به بی ادبی
شان نخندید. بخدا زشت است که بازیکن جدید یا قدیمی، هنرمند، بازیگر و ... صرفا با الفاظی چون "لنگی، کیسه، شیش تایی، چارتایی، و ..." بخواهد برای خود محبوبیت بخرد!. تو را به قرآن به افراد بی ادب بها ندهید. والسلام

  • رضا
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ۱۸:۵۵
  • 0
  • 0
    10

میناوند را جوابش را هواداران میدن باید مجری های پرسپولیسی صدا و سیما را درست کرد که دیگه مهمان را تحریک نکنند که از این حرفها بزنه.مثل ضیا که دیگه جرات نمیکنه اسم استقلال را بیاره.

  • تاج ابی
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ۰۴:۱۶
  • 0
  • 0
    4

یک مشت لنگی ریختن تو صداوسیما یکی نیست جمعشون کنه.واقعا بی شخصیتن وبرای مطرح شدن دست به هر دلقک بازیی میزنن.فقط میتونم بگم واقعا برای صداوسیما واین لنگیای بی فرهنگ متاسفم. وهمچنین فدراسیون لنگی

  • ناشناس
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۰۰
  • 0
  • 1
    2

لنگیها از بزرگ تا کوچیک شخصیت ندارن یه مشت ادمهای منشوری بی.........


امتیاز:
 
نام فرستنده:
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000  

* لطفاً نظر خود را فقط به زبان فارسی بنویسید .
* نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
* نظر ات دریافت شده پس از تایید مدیر سایت  منتشر خواهد شد .

کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به کانون هواداران استقلال می‌باشد.