به سایت کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
       موسسه اعتباری کوثر کارت هواداری        موسسه اعتباری کوثر کارت هواداری         موسسه اعتباری کوثر کارت هواداری  

کانال تلگرام کانون هواداران استقلال

پذیرش آگهی - 3

فهرست آخرین اخبار

عذرخواهی بازیکن نساجی از حیدری/ دیدار بدل رونالدو با شفر و بازیکنان استقلال + تصاویر
نحوه استخدام شفر عجیب بود/ مربیان آلمانی تنها جایی نمی‌روند
پشت پرده جلسه‌ای که منصوریان را برکنار کرد/موبایل یک نفر روشن بود
توضیح خسرو حیدری در مورد کبودی چشمش+عکس
بیک‌زاده: برخی‌ کم‌کاری کردند تا استقلال و قلعه‌نویی نتیجه نگیرند/ همه دیدند پرسپولیس با گل‌های مردود برنده شد
جلسه شفر با مهاجم استقلال + عکس
ردپای توفیقی در فجایع نقل و انتقالاتی استقلال ، قسمت هزارم !
باز روی چهره منشور شهروندی خنجر کشیدید آقای تاج!
دور شدن گام به گام از عادات بد / استقلال شفر متولد می‌شود
اخراج جباری، پاک کردن صورت مساله !
کارگرجم: کمیته اخلاق باید به یک تذکر بسنده کند/استقلال می تواند برنده دربی باشد
گزارش و حاشیه های تمرین امروز استقلال : حضور حیدری با چشم کبود و کشتی‌گیر شدن هافبک استقلال/ غفوری: من قلیانی نیستم+ تصاویر
دربی تهران بدون پخش تلویزیونی؟
دلخوری کاپیتان استقلال از جو رسانه‌ای
بیرانوند: کاپیتان نفت پول ندارد و شام به خانه ما می‌‌آید!
اعتراض باشگاه استقلال به حکم کمیته اخلاق
لگد محسن مسلمان به بطری آب پس از تعویض/ چرا او اعصاب ندارد؟
دو بازیکن دیگر پرسپولیس هم محروم می شوند؟
تصویری از بدل لیونل مسی در ورزشگاه نیوکمپ
عبداللهی: حکمی در مورد محرومیت غفوری به باشگاه استقلال ابلاغ نشده است
نامه کمیته اخلاق به باشگاهها/عکس با قلیان بیرون بیاید، بازیکن‌تان محروم است!
دربی 85 / بلیت‌های دربی در اختیار باشگاه پرسپولیس
واکنش سرمربی صدرنشین لیگ برتر به جادوگری!
عبداللهی: حکمی در مورد محرومیت غفوری به باشگاه استقلال ابلاغ نشده است
کمیته اخلاق اجازه ورود به ماجرای قلیان را داشت
واکنش وریا غفوری به محرومیتش
غفوری در انتظار واکنش محکم باشگاه به محرومیتش!
نوری: کمیته اخلاق چطور قبل از این که بازیکن را بخواهد حکم محرومیت داده؟
اصغرخانی: شفر باید از نورافکن استفاده کند/استقلال حتما دربی را می برد
نیک سیرت: در شرایط مساوی می توانستیم استقلال را ببریم
بلیط فروشی دربی را پرسپولیس انجام می‌دهد
واکنش پاشازاده به حواشی اتفاقات دیدار استقلال و نساجی+عکس
دربی بازی لحظه‌ها است/ قائدی از این فرصت طلایی استفاده کند
تقابل رویایی مسی با بدل ایرانی
استقلال با سرمربی آلمانی منظم‌تر از قبل
ورمزیار: استقلال شرایط بهتری برای پیروزی در دربی دارد
محرومیت مسلمان و غفوری تا اطلاع ثانوی
عبداللهی: کتک‌‌کاری‌های دربی سال ۷۳ از دربی سال ۷۹ بدتر بود
طباطبایی: دوست دارم استقلال برنده بازی باشد ولی فکر می کنم دربی مساوی شود
عناوین روزنامه های ورزشی امروز 96/07/30
باشگاه پرسپولیس تکلیف بیرانوند و مسلمان را مشخص کرد
کاوه رضایی بعد از اروپا دوباره در استقلال
درگیری دوباره مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با گزارشگران تلویزیون
بیک‌زاده: اشتباه داور باخت ما را رقم زد/ پرسپولیسی‌ها جوانمردانه بازی نکردند
گزارش تمرین استقلال; عذرخواهی قائدی و صحبت‌های شفر با بازیکنان + عکس
شفر به تماشای بازی پرسپولیس نشست + عکس
زکی پور خالق جذاب‌ترین دریبل فصل
7 بازیکن یک کارته، دردسر آبی‌ها در جام حذفی
بیرانوند چطور «عمر خربین» را بهترین بازیکن سال آسیا می‌کند؟
دلخوری منصوریان از خسرو حیدری؟

نمایش جزئیات خبر

پا را از گلیمت درازتر کردی آقای میناوند/راه حفظ شهرت اهانت نیست

پا را از گلیمت درازتر کردی آقای میناوند/راه حفظ شهرت اهانت نیست
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که از سوابق جالب اخلاقی هم برخوردار نیست و در گذشت هم مشکلات اخلاقی زیادی داشته است، در یک برنامه تلیزیونی پا را از گلیم خود دراز تر کرد و به مربی و کاپیتان تیم استقلال به صورت رسمی توهین کرد. متاسفانه میناوند راه حفظ شهرت را به خوبی پیدا نکرده و به منظور حفظ شهرت در فضای فوتبال از هیچ کاری حتی از اهانت به حریفان و رقیبان نیز ابایی ندارد.

اختصاصی - سابقه مهرداد میناوند بر کسی پوشیده نیست. او که به واسطه تنها یکی دو سال حضور در پرسپولیس خود را پیشکسوت این تیم می داند در گذشته هم مشکلات اخلاقی کم نداشته و حتی در سال هایی که رسانه های اجتماعی چنین فراگیر نبودند، انتشار یکسری فیلم های غیر اخلاقی از او بیشتر از فوتبال باعث رسیدن وی به شهرت شد.

او که بعد از اتمام فوتبالش به هر دری زد و حتی خوانندگی و طنز پردازی هم پیشه کرد اما در این صنف هم به جایی نرسید، تنها راه در شهرت ماندن را به اهانت به استقلالی ها پیدا کرده و به همین علت هر از گاهی به طریقی شروع به اهانت به یک اسطوره یا پیشکسوت استقلال کرده و یا با هواداران این تیم در فضای مجازی کلکل می کند.

وی اخیرا یکبار دیگر پا را از گلیم خود دراز تر کرده و به صورت کاملا رسمی و با استفاده از آنتن رسانه ملی کلماتی را به علیرضا منصوریان و سید مهدی رحمتی نسبت داده که شاید خودش به آن کلمات شایسته تر بود.

میناوند باید بداند راه های بهتری برای حفظ شهرت دارد و تنها راه حفظ شهرت اهانت کردن به استقلالی ها نیست. 

۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۵۹

اظهار نظر

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (19 رای)
  • احمد
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۱۱
  • 0
  • 3
    47

وقتی به سابقه درخشان همچنین ادمهایی اشاره میکنید دیگه نیازی هم نیست که به صحبتهاشون ترتیب اثر بدید.

  • پرویزاززاهدان
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ۰۳:۰۴
  • 0
  • 1
    8

هنوز یادمون نرفته سر عرق خوری و با چند دختر بد حجاب دستگیرش کردن و آبروش رفت. و یادمون نرفته که تو دبی گوش آدم و عالم برید و فرار کرد. حالا این آدم گوشبر وغیراخلاق که جایگاهی تو فوتبال و کسوت نداره چی حرفی داره بگه. و بعدشم متاسفام واسه رسانه ملی که این
دعوت کرده تا عقده گشایی کنه. فقط میدونم بهش بگم بره پوف چشم هاش عمل کنه که چشماش داره از کاسه بیرون میزنه بنظرم ازعرق خوری زیادش لنگی عقده ای

  • محمد امین
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۴۶
  • 0
  • 6
    52

شأن استقلالی ها بالاتر از ان هست که با امثال میناوند دهن به دهن شوند اگر ایشان از شخصیت مثبتی برخوردار بود نیاز به خودنمائی وتوهین به دیگران نداشت

  • ناشناس
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۲۴
  • 0
  • 7
    52

مرتیکه هرزه

  • بهزاد آبی
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ۱۵:۰۳
  • 0
  • 7
    49

باباولش کنیدزن ناقص العقل است حالا این بانویه چیزی گفته شمااهمیت ندهیدتاطرف بزرگ نشود

  • ناشناس
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ۱۷:۴۰
  • 0
  • 5
    25

لنگیا همشون مثل همین اسطورشون بی شخصیت هستن

  • مهریار
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ۱۷:۵۵
  • 0
  • 3
    24

دلم برای این بیچاره می سوزه ، به آخر خط رسیده و به هرچیزی چنگ می زنه تا یکی دوقرون بندازن جلوش یا یه جائی یه اسمی ازش ببرن ، من فکر کنم مجموعه پرسپولیس باید یه مراقبت ویژه ای نسبت بهش داشته باشه چرا که نیازمند محبته و شاید به این ترتیب این مرحله بیماری
روانی را پشت سر بذاره ، البته ما هواداران استقلال حاضریم بهش کمک کنیم

  • بهنام
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ۲۰:۴۵
  • 0
  • 3
    21

الان چند روز دیگه تو اینستاش یه پست میذاره و هر کی اعتراض کرده رو بی جنبه میخونه بعدش میگه من همیشه برا استقلال و هواداراش احترام قایلم و دوستان استقلالی زیادی دارم !!دوباره این اتفاق از یاد همه میره تا توهین بعدی این دخترک زشت!!

  • ناشناس
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ۲۱:۱۳
  • 0
  • 3
    19

ازکوزه همان طراود که در اوست،ازمکتب لنگ وجماعتش بیشتر ازاین انتظاری نیس یادمون نمیره هرسال یه عده ازبازیکناشون میخوان به سطح اول فوتبال اروپا برن هوادارای لنگ حسابی ازخجالتشون درمیان بعد که میمونن میگن کی بودکی بود ما نبودیم که فحش میدادیم

  • ناشناس
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ۲۱:۳۵
  • 0
  • 3
    19

ایشون بهتره به فکر کلیپ های لو رفته و زیرچشم پف کرده اش باشه!! در شان اس اسی نیست که با ایشون کل کل کند!

  • ناشناس
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ۲۱:۳۶
  • 0
  • 3
    16

بازهم آتقی زبونش درامد کسی نیست بگه بابا تو چه به فوتبال برو دنبال منقل و وافورت

  • صمد مالدار
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ۰۰:۱۸
  • 0
  • 3
    6

این شغال طرفدار هر تیمی باشه باعث حقارتش میشه. من اگه تهران بودم درستش می کردم

  • پدر بزرگ آریا
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ۰۱:۰۰
  • 0
  • 1
    10

پرورش یافتگان مکتب لومپنیسم لنگستان چنین هستند. هنگامیکه به خاطر سابقه درخشانشان !!!! از یاد ها میروند ،بایستی خودشان را به یک شکلی مطرح کنند که "بعله ما هنوز زنده هستیم" . آخه چهره اش را نگاه کنید . اگر هیکلش را بجوشانید و بچلانید، انواع و اقسام عصاره
حاصل خواهد شد. باید به این بازیکن "مثلا ملی پوس" اسبق گفت که آقای میناوند تو کوچکتر از آنی که نام مربی وکاپیتان تیم محبوب دل ها و دریای بیکران آبی را به زبان بیاوری. "برو این دام در جای دگر نه _ که عنقا را بلند است آشیانه". و یا "بزرگش نخوانند اهل خرد _ که
نام بزرگان به زشتی برد".

  • امیدرضا
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ۰۷:۴۵
  • 0
  • 1
    9

بنده به عنوان روان شناس بالینی این آقا رو از لحاظ روحی روانی کاملا نا متعادل میدانم و از نظر ظاهری و چشم های پف کرده اش که بعلت مصرف مواد افیونی و روانگردان و همچنین مشروبات الکلی است هم گویای شخصیت متزلزل و از دور خارج شده اش هست

  • .......
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۱۵
  • 0
  • 0
    10

واقعا موندم اصلا کسی همون موقعها هم میناوند معلوم الحال رو آدم حساب میکرد . اینقدرمهمش کردید!!!!

  • هوادار پرسپولیس
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۵۲
  • 0
  • 0
    10

سلام. تا زمانی که فقط و فقط به بی ادبی و هتاکی رقیب واکنش نشان می دهیم، کار به جایی نخواهیم برد. من به عنوان هوادار پرسپولیس شاید نزدیک به ده کامنت در سایت مرجع خبری پرسپولیس ارسال کردم ( که البته نمی دانم تایید شوند یا نه!) و طی آن رفتار زشت و قبیح آقای
میناوند را سرزنش کرده ام و مهمتر آنکه از هواداران منصف خواسته ام که "بی ادبی را محکوم کنند حتی اکر باعث و بانی آن از باشگاه بزرگ و محبوب پرسپولیس باشد". حالا هم از شما عزیزان می خواهیم هرگز به بازیکنان و افراد هتاک و بی ادب روی خوش نشان ندهید و به بی ادبی
شان نخندید. بخدا زشت است که بازیکن جدید یا قدیمی، هنرمند، بازیگر و ... صرفا با الفاظی چون "لنگی، کیسه، شیش تایی، چارتایی، و ..." بخواهد برای خود محبوبیت بخرد!. تو را به قرآن به افراد بی ادب بها ندهید. والسلام

  • رضا
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ۱۸:۵۵
  • 0
  • 0
    10

میناوند را جوابش را هواداران میدن باید مجری های پرسپولیسی صدا و سیما را درست کرد که دیگه مهمان را تحریک نکنند که از این حرفها بزنه.مثل ضیا که دیگه جرات نمیکنه اسم استقلال را بیاره.

  • تاج ابی
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ۰۴:۱۶
  • 0
  • 0
    4

یک مشت لنگی ریختن تو صداوسیما یکی نیست جمعشون کنه.واقعا بی شخصیتن وبرای مطرح شدن دست به هر دلقک بازیی میزنن.فقط میتونم بگم واقعا برای صداوسیما واین لنگیای بی فرهنگ متاسفم. وهمچنین فدراسیون لنگی

  • ناشناس
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۰۰
  • 0
  • 1
    2

لنگیها از بزرگ تا کوچیک شخصیت ندارن یه مشت ادمهای منشوری بی.........


امتیاز:
 
نام فرستنده:
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000  

* لطفاً نظر خود را فقط به زبان فارسی بنویسید .
* نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
* نظر ات دریافت شده پس از تایید مدیر سایت  منتشر خواهد شد .

کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به کانون هواداران استقلال می‌باشد.