به سایت کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
       موسسه اعتباری کوثر کارت هواداری        موسسه اعتباری کوثر کارت هواداری         موسسه اعتباری کوثر کارت هواداری  
کانال تلگرام کانون رسمی هواداران باشگاه استقلال
صفحه اینستاگرام کانون رسمی هواداران باشگاه استقلال
پذیرش آگهی - 3

فهرست آخرین اخبار

الگو برداری شفر از کی‌روش/ وقتی مدیران پاسخگو نباشند
نیمکت نشین های استقلال ماندنی هستند!
عناوین روزنامه های ورزشی امروز 96/09/20
بررسی وضعیت رقبای استقلال در لیگ قهرمانان؛ سه پادشاه یک اقلیم
شفر به ترکیب خط دفاعی‌اش دست نمی‌زند
رویای رحمتی برای رسیدن به رکورد افسانه‌ای
3 استقلالی در لیست خرید عنایتی
نوستالژی; عکس تیمی استقلال در جام میلز
جپاروف: هر وقت خیلی خوشحال باشم پشتک می‌زنم
پاسخ منفی استقلال و پدیده به سپاهان
دستیار جاماییکایی شفر تا پایان هفته در تهران
شفر لیست مازاد خود را به باشگاه نداد
برزای و کریمی به ایران جوان نمی رسند
یعقوب کریمی در تیرس مشکی پوشان
بازی های فشرده آبی ها در نیم فصل دوم!
قربانی: بازهم گل های زیبا می زنم/ روی من و سجاد خیلی فشار است
بیت سعید در تیررس ذوب آهن!
روانخواه:کاراستقلال درآسیا خیلی سخت است
زمان برگزاری دربی برگشت اعلام شد
استقلال دو برابر نیم فصل اول خارج از تهران
کاوه رضایی سکوت خود را شکست
پیشنهاد استقلال برای میزبانی از تیم‌های عربستانی
طاهری: از لیست خروجی و ورودی تیم بی‌اطلاع هستم/ استقلال نباید از قهرمانی در لیگ برتر ناامید شود
انصاری: مهاجمان استقلال در نیم فصل دوم حرف‌های زیادی برای گفتن دارند
در جلسه افتخاری و شفر چه گذشت؟
مهاجم داخلی مدنظر استقلالی‌ها کیست؟
مومنی: چرا نکونام یا فرهاد مجیدی جای پسر شفر نباشند؟/پیشرفت استقلال با شفر خرگوشی است
مدیرعامل استقلال:AFCقانون خودش را زیرپابگذارد،دیگرنمی‌تواندجمعش کند/زور نمی پذیریم
شفر پست نورافکن را هم تغییر می دهد؟
واکنش افتخاری به اختلاف با شفر
علت لغو اردوی استقلال در امارات
فهرست شفر کلکسیونی از بهترین بازیکنان است
بررسی قرارداد جباری در فدراسیون فوتبال
افتخاری: لیست شفاهی شفر را قبول نکردم/ مهاجم مدنظر ما جامائیکایی نیست
شارژ مالی باشگاه استقلال به واسطه یک شرکت
پیش بینی وریا از آینده استقلال
موضع باشگاه استقلال: در کشور بی طرف بازی نمی کنیم
افتخاری حرف آخر را درباره رحمتی زد
جپاروف ممنوع الخروج شد!
افتتاح شعبه جدید استقلال در لیگ برتر
عناوین روزنامه های ورزشی امروز 96/09/19
نگاهی دقیق‌تر به نیازهای استقلال
حمله بی‌سابقه اسطوره بارسلونا به رونالدو
شفر فهرست مازاد خود را تحویل باشگاه داد
چک شجاعیان تا پایان هفته پاس می‌شود
چند خبر کوتاه از استقلال
ادامه فیلمبرداری مستند فوتبالی با فرهاد اصلانی
اولین خروجی استقلال مشخص شد
برهانی: روی سکوها بغض کردم،دوست داشتم دوباره بازی کنم
الهلال ابوظبی را برای بازی با استقلال انتخاب کرد!

نمایش جزئیات خبر

پا را از گلیمت درازتر کردی آقای میناوند/راه حفظ شهرت اهانت نیست

پا را از گلیمت درازتر کردی آقای میناوند/راه حفظ شهرت اهانت نیست
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که از سوابق جالب اخلاقی هم برخوردار نیست و در گذشت هم مشکلات اخلاقی زیادی داشته است، در یک برنامه تلیزیونی پا را از گلیم خود دراز تر کرد و به مربی و کاپیتان تیم استقلال به صورت رسمی توهین کرد. متاسفانه میناوند راه حفظ شهرت را به خوبی پیدا نکرده و به منظور حفظ شهرت در فضای فوتبال از هیچ کاری حتی از اهانت به حریفان و رقیبان نیز ابایی ندارد.

اختصاصی - سابقه مهرداد میناوند بر کسی پوشیده نیست. او که به واسطه تنها یکی دو سال حضور در پرسپولیس خود را پیشکسوت این تیم می داند در گذشته هم مشکلات اخلاقی کم نداشته و حتی در سال هایی که رسانه های اجتماعی چنین فراگیر نبودند، انتشار یکسری فیلم های غیر اخلاقی از او بیشتر از فوتبال باعث رسیدن وی به شهرت شد.

او که بعد از اتمام فوتبالش به هر دری زد و حتی خوانندگی و طنز پردازی هم پیشه کرد اما در این صنف هم به جایی نرسید، تنها راه در شهرت ماندن را به اهانت به استقلالی ها پیدا کرده و به همین علت هر از گاهی به طریقی شروع به اهانت به یک اسطوره یا پیشکسوت استقلال کرده و یا با هواداران این تیم در فضای مجازی کلکل می کند.

وی اخیرا یکبار دیگر پا را از گلیم خود دراز تر کرده و به صورت کاملا رسمی و با استفاده از آنتن رسانه ملی کلماتی را به علیرضا منصوریان و سید مهدی رحمتی نسبت داده که شاید خودش به آن کلمات شایسته تر بود.

میناوند باید بداند راه های بهتری برای حفظ شهرت دارد و تنها راه حفظ شهرت اهانت کردن به استقلالی ها نیست. 

۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۵۹

اظهار نظر

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (19 رای)
  • احمد
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۱۱
  • 0
  • 3
    47

وقتی به سابقه درخشان همچنین ادمهایی اشاره میکنید دیگه نیازی هم نیست که به صحبتهاشون ترتیب اثر بدید.

  • پرویزاززاهدان
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ۰۳:۰۴
  • 0
  • 1
    8

هنوز یادمون نرفته سر عرق خوری و با چند دختر بد حجاب دستگیرش کردن و آبروش رفت. و یادمون نرفته که تو دبی گوش آدم و عالم برید و فرار کرد. حالا این آدم گوشبر وغیراخلاق که جایگاهی تو فوتبال و کسوت نداره چی حرفی داره بگه. و بعدشم متاسفام واسه رسانه ملی که این
دعوت کرده تا عقده گشایی کنه. فقط میدونم بهش بگم بره پوف چشم هاش عمل کنه که چشماش داره از کاسه بیرون میزنه بنظرم ازعرق خوری زیادش لنگی عقده ای

  • محمد امین
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۴۶
  • 0
  • 6
    52

شأن استقلالی ها بالاتر از ان هست که با امثال میناوند دهن به دهن شوند اگر ایشان از شخصیت مثبتی برخوردار بود نیاز به خودنمائی وتوهین به دیگران نداشت

  • ناشناس
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۲۴
  • 0
  • 7
    52

مرتیکه هرزه

  • بهزاد آبی
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ۱۵:۰۳
  • 0
  • 7
    49

باباولش کنیدزن ناقص العقل است حالا این بانویه چیزی گفته شمااهمیت ندهیدتاطرف بزرگ نشود

  • ناشناس
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ۱۷:۴۰
  • 0
  • 5
    25

لنگیا همشون مثل همین اسطورشون بی شخصیت هستن

  • مهریار
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ۱۷:۵۵
  • 0
  • 3
    24

دلم برای این بیچاره می سوزه ، به آخر خط رسیده و به هرچیزی چنگ می زنه تا یکی دوقرون بندازن جلوش یا یه جائی یه اسمی ازش ببرن ، من فکر کنم مجموعه پرسپولیس باید یه مراقبت ویژه ای نسبت بهش داشته باشه چرا که نیازمند محبته و شاید به این ترتیب این مرحله بیماری
روانی را پشت سر بذاره ، البته ما هواداران استقلال حاضریم بهش کمک کنیم

  • بهنام
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ۲۰:۴۵
  • 0
  • 3
    21

الان چند روز دیگه تو اینستاش یه پست میذاره و هر کی اعتراض کرده رو بی جنبه میخونه بعدش میگه من همیشه برا استقلال و هواداراش احترام قایلم و دوستان استقلالی زیادی دارم !!دوباره این اتفاق از یاد همه میره تا توهین بعدی این دخترک زشت!!

  • ناشناس
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ۲۱:۱۳
  • 0
  • 3
    19

ازکوزه همان طراود که در اوست،ازمکتب لنگ وجماعتش بیشتر ازاین انتظاری نیس یادمون نمیره هرسال یه عده ازبازیکناشون میخوان به سطح اول فوتبال اروپا برن هوادارای لنگ حسابی ازخجالتشون درمیان بعد که میمونن میگن کی بودکی بود ما نبودیم که فحش میدادیم

  • ناشناس
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ۲۱:۳۵
  • 0
  • 3
    19

ایشون بهتره به فکر کلیپ های لو رفته و زیرچشم پف کرده اش باشه!! در شان اس اسی نیست که با ایشون کل کل کند!

  • ناشناس
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ۲۱:۳۶
  • 0
  • 3
    16

بازهم آتقی زبونش درامد کسی نیست بگه بابا تو چه به فوتبال برو دنبال منقل و وافورت

  • صمد مالدار
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ۰۰:۱۸
  • 0
  • 3
    6

این شغال طرفدار هر تیمی باشه باعث حقارتش میشه. من اگه تهران بودم درستش می کردم

  • پدر بزرگ آریا
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ۰۱:۰۰
  • 0
  • 1
    10

پرورش یافتگان مکتب لومپنیسم لنگستان چنین هستند. هنگامیکه به خاطر سابقه درخشانشان !!!! از یاد ها میروند ،بایستی خودشان را به یک شکلی مطرح کنند که "بعله ما هنوز زنده هستیم" . آخه چهره اش را نگاه کنید . اگر هیکلش را بجوشانید و بچلانید، انواع و اقسام عصاره
حاصل خواهد شد. باید به این بازیکن "مثلا ملی پوس" اسبق گفت که آقای میناوند تو کوچکتر از آنی که نام مربی وکاپیتان تیم محبوب دل ها و دریای بیکران آبی را به زبان بیاوری. "برو این دام در جای دگر نه _ که عنقا را بلند است آشیانه". و یا "بزرگش نخوانند اهل خرد _ که
نام بزرگان به زشتی برد".

  • امیدرضا
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ۰۷:۴۵
  • 0
  • 1
    9

بنده به عنوان روان شناس بالینی این آقا رو از لحاظ روحی روانی کاملا نا متعادل میدانم و از نظر ظاهری و چشم های پف کرده اش که بعلت مصرف مواد افیونی و روانگردان و همچنین مشروبات الکلی است هم گویای شخصیت متزلزل و از دور خارج شده اش هست

  • .......
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۱۵
  • 0
  • 0
    10

واقعا موندم اصلا کسی همون موقعها هم میناوند معلوم الحال رو آدم حساب میکرد . اینقدرمهمش کردید!!!!

  • هوادار پرسپولیس
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۵۲
  • 0
  • 0
    10

سلام. تا زمانی که فقط و فقط به بی ادبی و هتاکی رقیب واکنش نشان می دهیم، کار به جایی نخواهیم برد. من به عنوان هوادار پرسپولیس شاید نزدیک به ده کامنت در سایت مرجع خبری پرسپولیس ارسال کردم ( که البته نمی دانم تایید شوند یا نه!) و طی آن رفتار زشت و قبیح آقای
میناوند را سرزنش کرده ام و مهمتر آنکه از هواداران منصف خواسته ام که "بی ادبی را محکوم کنند حتی اکر باعث و بانی آن از باشگاه بزرگ و محبوب پرسپولیس باشد". حالا هم از شما عزیزان می خواهیم هرگز به بازیکنان و افراد هتاک و بی ادب روی خوش نشان ندهید و به بی ادبی
شان نخندید. بخدا زشت است که بازیکن جدید یا قدیمی، هنرمند، بازیگر و ... صرفا با الفاظی چون "لنگی، کیسه، شیش تایی، چارتایی، و ..." بخواهد برای خود محبوبیت بخرد!. تو را به قرآن به افراد بی ادب بها ندهید. والسلام

  • رضا
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ۱۸:۵۵
  • 0
  • 0
    10

میناوند را جوابش را هواداران میدن باید مجری های پرسپولیسی صدا و سیما را درست کرد که دیگه مهمان را تحریک نکنند که از این حرفها بزنه.مثل ضیا که دیگه جرات نمیکنه اسم استقلال را بیاره.

  • تاج ابی
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ۰۴:۱۶
  • 0
  • 0
    4

یک مشت لنگی ریختن تو صداوسیما یکی نیست جمعشون کنه.واقعا بی شخصیتن وبرای مطرح شدن دست به هر دلقک بازیی میزنن.فقط میتونم بگم واقعا برای صداوسیما واین لنگیای بی فرهنگ متاسفم. وهمچنین فدراسیون لنگی

  • ناشناس
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۰۰
  • 0
  • 1
    2

لنگیها از بزرگ تا کوچیک شخصیت ندارن یه مشت ادمهای منشوری بی.........


امتیاز:
 
نام فرستنده:
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000  

* لطفاً نظر خود را فقط به زبان فارسی بنویسید .
* نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
* نظر ات دریافت شده پس از تایید مدیر سایت  منتشر خواهد شد .

کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به کانون هواداران استقلال می‌باشد.