کد خبر : ۱,۲۳۴
قلعه نویى تشویق شد
قبل از آغاز بازى و در جریان این دیدار امیر قلعه نویى بارها از سوى هواداران تشویق شد و شدت این تشویق ها به اندازه اى بود که قلعه نویى را به واکنش و تشکر از هواداران واداشت.
روبوسى طالب لو و جبارى با میثاقیان
قبل از شروع بازى وحید طالب لو و مجتبى جبارى به سمت اکبر میثاقیان رفتند و با مربى استقلال اهواز روبوسى کردند. جبارى زیر نظر میثاقیان در ابومسلم کار کرده است.
حاضران در جایگاه ویژه
فرشاد پیوس، امیدوار رضایى، محمد سعید نفریه و على امیرى در جایگاه ویژه حاضر شدند و از نزدیک این دیدار را تماشا کردند. البته مرفاوى نیز در این جایگاه حضور داشت.
پولادى و تقى پور خط خوردند
قبل از شروع بازى صحبت از حضور مهرداد پولادى وابراهیم تقى پور در لیست ۱۸ نفره استقلال بود اما نظر قلعه نویى برگشت و نام این ۲ بازیکن را از لیست ۱۸ نفره خط زد.
استقبال خوب تماشاگران
علیرغم مشکلاتى که براى باشگاه استقلال به  وجود آمده بود و نتایج نه چندان خوب این تیم در بازى هاى گذشته، تماشاگران استقبال خوبى از این مسابقه کردند.
16 جایگاه ،صندلى نداشت
۱۶ جایگاه ورزشگاه آزادى صندلى نداشت و تماشاچیانى که در طبقه پایین حضور داشتند روى سکوى سیمانى نشسته و بازى را با مشکلات فراوان تماشا کردند.
نیمکت نشینان به رختکن نرفتند
در بین ۲ نیمه این مسابقه نیمکت نشینان استقلال تهران سرجاى خود نشستند و به داخل رختکن نرفتند. همچنین فرهاد مجیدى ومیثم منیعى به داخل زمین رفتند و به تمرین اختصاصى پرداختند.
واکنش هاى عجیب میثاقیان
در طول بازى اکبر میثاقیان حرکات عجیبى انجام مى داد. مربى استقلال اهواز با حرکات عجیب و قریب خود دقایقى تماشاگران را محو خود گردانید.
برهانى، صداى تماشاگران را درآورد
گل نزدن هاى آرش برهانى باعث شد تا صداى هواداران درآید و به وى اعتراض کنند. برهانى در این مسابقه چندین موقعیت خوب گلزنى را از دست داد.
انتقاد شدید قلعه نویى از عباسفرد
پس از گل دوم استقلال تهران که توسط پیروز قربانى زده شد امیر قلعه نویى به سمت علیرضا عباسفرد رفت و شدیداً به وى اعتراض کرد.
خنده تلخ میثاقیان
پس از اینکه سوت پایان بازى به صدا درآمد و استقلال اهواز بازى را واگذار کرد میثاقیان خنده اى معنادار کرد و از زمین خارج شد.
قلعه نویى مصاحبه نکرد
در پایان این مسابقه درحالى که همگان انتظار داشتند امیر قلعه نویى درجلسه مطبوعاتى پایان بازى حاضر شود، مربى استقلال صمد مرفاوى را به کنفرانس مطبوعاتى فرستاد. گفته مى شود قلعه نویى با این ذهنیت با خبرنگاران گفت وگو نکرده است که ممکن بود آنها در مورد برکنارى فتح الله زاده از او سؤال کنند و وى مجبور شود حرف هایى بزند که بعداً برایش دردسرساز شود.
از تشویق فتح الله زاده خبرى نبود
علیرغم اینکه على فتح الله زاده یک روز قبل از بازى برکنار شده بود، هواداران در روز بازى حتى یک لحظه هم فتح الله زاده را تشویق نکردند. همچنین هیچ پلاکاردى نیز مبنى بر حمایت از مدیرعامل سابق در ورزشگاه وجود نداشت.
استقلالى ها همچنان بدون اسپانسر
روى پیراهن استقلال همانند بازى هاى گذشته نشانى از آرم اسپانسر نبود و بازیکنان این تیم با جمله فزت و رب الکعبه که روى پیراهن هایشان نقش بسته بود وارد میدان شدند.
۳۰ شهریور ۱۳۸۷ ۱۰:۱۷

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید