کد خبر : ۱۲,۷۷۵

با حضور ناصر حجازى کادر فنى استقلال، پاس را آنالیز کرد

کادر فنى استقلال ظهر دیروز در محل این باشگاه فیلم دیدار رقیب خود در جام حذفى را تماشا کرد.کادر فنى استقلال ظهر امروز(یکشنبه) در محل این باشگاه فیلم دیدار رقیب خود در جام حذفى را تماشا کرد.اعضاى کادر فنى استقلال که تیمشان روز سه شنبه هفته جارى باید در جام حذفى به مصاف پاس همدان برود ظهر دیروز تشکیل جلسه دادند.در این جلسه پرویز مظلومى و دستیارانش فیلم دیدار قبلى پاس همدان در لیگ برتر را تماشا کرده و به آنالیز نقاط ضعف و قوت این تیم پرداختند. یکى از نکات جالب این جلسه حضور ناصر حجازى در جمع اعضاى کادر فنى بود در حالى که دیگر اعضاى کمیته فنى استقلال در این جلسه حضور نداشتند.


استقلالى ها امروز به همدان مى روند

کاروان تیم فوتبال استقلال تهران امروز به همدان سفر خواهند کرد.کاروان تیم فوتبال استقلال تهران به همدان سفر خواهند کرد. تیم فوتبال استقلال تهران در مرحله یک شانزدهم رقابت هاى جام حذفى روز سه شنبه در ورزشگاه مفتح همدان به مصاف پاس خواهد رفت. بر همین اساس قرار است آبى پوشان بعد از برگزارى تمرین صبح امروز با اتوبوس راهى همدان شوند. گفتنى است؛ هنوز هتل محل اقامت استقلالى ها در همدان مشخص نشده است.استقلال در صورت کسب پیروزى مقابل پاس همدان در مرحله بعدى رقابت ها به مصاف شاهین بوشهر خواهد رفت.



میداودى: باید دربى را فراموش کنیم

مهاجم تیم استقلال گفت:باید بازى دربى را فراموش کنیم و به فکر هفته دوازدهم باشیم،در غیر این صورت نتیجه لازم را کسب نمى کنیم.میلادمیداودى، مهاجم تیم استقلال گفت: بازى دربى که با پیروزى استقلال همراه بود گذشته است و باید آن دیدار را فراموش کنیم ؛زیرا اگر بخواهیم با کسب این پیروزى مغرور شویم به هدف خود نمى رسیم.وى افزود: ما در هفته دوازدهم یک دیدار سخت در تبریز مقابل تراکتور سازى داریم، بنابراین باید شرایط دربى را فراموش کنیم و به فکر شکست تراکتور در تبریز باشیم .البته بازى مقابل هواداران پرشور تراکتور خیلى سخت است،اما توان شکست دادن حریف را داریم.


کوشکى: دوست داشتم در روز موفقیت استقلال در زمین باشم

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران گفت: واقعا حیف شد که دربى را از دست دادم چون واقعا دوست داشتم در روز موفقیت استقلال در زمین باشم. «بیژن کوشکى» در خصوص پیروزى استقلال در دربى اظهارداشت: بازى خوبى را مقابل پرسپولیس به نمایش گذاشتیم و باید در این دیدار ۳ امتیاز را بدست مى آوردیم.کوشکى ادامه داد: در نیمه اول چند موقعیت گلزنى داشتیم که استفاده نکردیم. در نیمه دوم پرسپولیس از ما بهتر بازى کرد با اینحال روى یک ضد حمله توانستیم به گل برترى برسیم.وى در مورد عدم حضور خود در این دیدار افزود: واقعا حیف شد که این دیدار را از دست دادم چون واقعا دوست داشتم در روز موفقیت استقلال در زمین باشم.کوشکى در مورد شرایط استقلال تصریح کرد: ما به این پیروزى نیاز داشتیم تا به لحاظ روحى و روانى در شرایط خوبى قرار بگیریم. خدا را شکر در جدول هم در رتبه خوبى قرار داریم و مطمئن باشید در بازیهاى آینده به صدر جدول خواهیم رسید.وى در مورد دیدار مقابل پاس همدان در رقابتهاى جام حذفى نیز گفت: بازیهاى جام حذفى حساسیت خاص خود را دارد چون هر تیمى که اشتباه کند حذف مى شود. ما هم نباید در این دیدار اشتباه کنیم و براى کسب پیروزى مقابل پاس به همدان مى رویم.


محمدى: طالب لو به خاطر من قهر نکرده است

دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت: خیلى وقت است که با طالب لو مشکل ندارم و او به خاطر حضور من در بازى دربى قهر نکرده است. محمد محمدى در خصوص عدم حضور طالب لو در تمرین روز بعد از دربى گفت: طالب لو قهر نکرده و ما خیلى وقت است که با هم مشکلى نداریم و در روز بازى هم در پایان بازى کنار هم بودیم.وى ادامه داد: حتماً طالب لو مشکلى داشته که در تمرین بعد از بازى دربى شرکت نکرده و امیدوارم بازهم در کنار هم براى موفقیت استقلال تلاش کنیم. دروازه بان استقلال خاطرنشان کرد: طالب لو بازیکن با تجربه اى است و تیم به او احتیاج دارد و مطمئن هستم مشکلى نیست و به زودى با ما تمرین مى کند.



عمران زاده: برد استقلال را زیر سئوال نبرید

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال سه امتیاز حساس را کسب کرد و عده اى مى خواهند شیرینى برد مقابل پرسپولیس را کم کنند و پیروزى استقلال را زیر سئوال ببرند. حنیف عمران زاده در خصوص پیروزى استقلال در دربى گفت: شاید گل پرسپولیس افساید نبود اما به هر حال استقلال آن بازى را مى برد زیرا بهتر از حریف بود.وى گفت: بعضى ها بعد از دربى به دنبال این هستند که با حرف و حدیث ها، برد استقلال را بى ارزش کنند که البته چیزى از ارزش برد ما کم نمى شود.عمران زاده در پایان افزود: امیدوارم این روند خوب را به همین شکل ادامه دهیم زیرا برد برابر پرسپولیس روحیه بازیکنان استقلال را بالا برده و انگیزه مان بیشتر شده است.


پاداش ویژه استقلال به مجیدى و جبارى؛ پرداخت ۱۰ درصدى پیش قرارداد، زودتر از موعد مقرر

عملکرد مجتبى جبارى و فرهاد مجیدى دو بازیکن استقلال در دربى مورد تایید مربیان و مسئولان تیم استقلال قرار گرفته است و به همین دلیل قرار است پاداش ویژه اى به این دو بازیکن تعلق گیرد تا گلزنى مجیدى و پاس گل جبارى به نوعى مورد تقدیر قرار گیرد. طبق اخبار رسیده مسئولان تیم استقلال درنظر دارنده علاوه بر پاداش نقدى که براى این دو در نظر گرفتند، درخصوص پرداخت پیش قراردادهاى این دو بازیکن شرایط ویژه اى را درنظر گیرند تا از زحمات آنها در بازى حساس استقلال و پرسپولیس قدردانى شود.طبق اعلام مسئولان تیم استقلال قرار است ۱۰ درصد پیش قرارداد جبارى و مجیدى که هنوز پرداخت نشده است، زودتر از موعد مقرر به آنها پرداخت شود.

منصوریان: استقلال بازیکن «دربى باز» داشت

علیرضا منصوریان بازیکن اسبق استقلال گفت: برد استقلال در برابر تیم پیروزى به دلیل حضور بازیکنانى چون جبارى و مجیدى بود. وى افزود: در بازى هاى دربى پیروزى حق تیمى است که توانایى بهترین استفاده ازبازیکنان دربى باز خود را داشته باشد.او با اشاره به شایستگى پیروزى استقلال در دیدار مقابل پرسپولیس یادآور شد: استقلال پتانسیل کسب نتیجه پیروزى را به دلایل فنى داشت اما تیم پرسپولیس نیز در نیمه دوم مالکیت توپ و میزان را در اختیار داشت.منصوریان یادآور شد: به هر حال خوشحالیم که این دربى به تساوى کشیده نشد و برنده آن تیم استقلال بود.

۲۶ مهر ۱۳۸۹ ۱۰:۰۲

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید