کد خبر : ۳۲,۹۴۸

مدافع تیم فوتبال نفت گفت: به هیچ عنوان فکر نمی‌کردیم برابر پرسپولیس چنین شکستی را تجربه کنیم.

میثم حسینی پس از شکست 4 بر یک نفت برابر پرسپولیس عنوان کرد: به هیچ عنوان فکر نمی‌کردیم با 4 گل برابر پرسپولیس شکست بخوریم.

وی در مورد جدایی‌اش از استقلال گفت: فکر نمی‌کردم از استقلال جدا شوم اما به هر حال فوتبال است و تمام تلاشم را در نفت می‌کنم.

مدافع تیم فوتبال نفت در خصوص اینکه خودش دوست داشته به تیم دیگری جز نفت برود، یادآور شد: صحبت این بود که خودم تصمیم بگیرم چه تیمی را انتخاب کنم اما با قلعه‌نویی و فتح‌الله‌‌زاده مشورت کردم و از تجربیات قلعه‌نویی استفاده کردم و او صلاح دانست به نفت بروم. در این جا هم آرامش کاملی دارم و از همه نظر راضی هستم.

حسینی در مورد اینکه نتوانست در این دیدار علی کریمی را مهار کند، یادآور شد: بحث این موضوع نیست ما بد بازی کردیم و شکست بدی خوردیم. جدال تن به تن با علی کریمی نداشتم. تیم نفت بد بازی کرد.

وی در خصوص نیمکت نشینی‌اش در استقلال تصریح کرد: یک فوتبالیست دوست دارد که بازی کند و در شرایط آرمانی قرار بگیرد. زمانی که بازی نکند و از شرایط بازی دور می‌شود و این مسئله برایش سخت است به همین دلیل تصمیم گرفتم جایی بروم که بتوانم بازی کنم وخودم را نشان دهم. خدا را شکر از خودم راضی هستم و تمام تلاش خودم را در نفت انجام می‌دهم. آخرین نفری هم نبودم که از استقلال جدا شدم.

۱۹ دی ۱۳۹۱ ۲۱:۳۵

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید