کد خبر : ۳,۳۱۰
جلب توجه میثاقیان
سرمربى استقلال اهواز با هر اشتباه بازیکنانش عکس العمل نشان مى داد. حرکات اکبر میثاقیان آنقدر عجیب و غریب بود که تمام نگاه ها را به سوى خود جلب کرده بود. میثاقیان با کوبیدن پاهایش و حرکات چرخشى نفرات تیمش را هدایت مى کرد.
کادر فنى به دنبال نتیجه ذوب آهن - سپاهان
کادر فنى استقلال از روى نیمکت تیمشان مدام پیگیر نتیجه بازى ذوب آهن - سپاهان بودند. مربیان استقلال اگر چه فکر و ذکر خود را معطوف بازى با استقلال اهواز کرده بودند اما در این بین به دنبال نتیجه دیدار رقباى اصفهانى خود در لیگ هم بودند.
ناراحتى اکبرى
هافبک نیمکت نشین استقلال نسبت به ذخیره بودنش در میدان دیروز ابراز نارضایتى کرد. یدالله اکبرى اگر چه تیمش را پیروز بازى مى دید اما مقابل نیمکت نشینى اش چهره اى مغموم را نشان داد تا ثابت کند از به میدان نرفتنش ناراحت است.
میثاقیان نیمکت نشین شد
سرمربى استقلال اهواز که عادت به حضور در کناره هاى زمین را دارد پس از به ثمر رسیدن گل سوم آبى پوشان تهرانى بر روى نیمکت تیمش نشست و تا پایان بازى هرگز از جایش تکان نخورد. میثاقیان با این حرکتش نشان داد که دیگر امیدى به گلزنى شاگردانش در این بازى ندارد.
قلعه نویى ۹۰ دقیقه کنار خط
سرمربى استقلال در کنار زمین لحظه اى آرام و قرار نداشت. امیر قلعه نویى ۹۰ دقیقه بازى را در کنار خط زمین ایستاد تا همین موضوع گواه حساسیت وى براى کسب نتیجه  در اهواز باشد.
رخصت ۴ استقلالى از میثاقیان
۴ بازیکن استقلال پیش از آغاز بازى به سوى نیمکت تیم اهوازى رفتند. وحید طالب لو، حسین کاظمى، بیژن کوشکى و هاشم بیک زاده با حضور در کنار نیمکت استقلال اهواز براى ورود به زمین از اکبر میثاقیان رخصت گرفتند.
ذخیره ها از نیمه دوم
با به پایان رسیدن نیمه اول بازى، امیر قلعه نویى از بازیکنان نیمکت نشینش خواست تا به گرم کردن مشغول شوند. با دستور قلعه نویى بازیکنان ذخیره استقلال از نیمکت بلند شدند و در زمین به انجام تمرینات کششى پرداختند.
نصف به نصف
برخلاف اینکه اصولاً ۱۰ درصد از گنجایش ورزشگاه به تماشاگران تیم میهمان اختصاص پیدا مى کند، دیروز ورزشگاه تختى اهواز به یک نسبت از هواداران هر ۲ تیم پر شده بود. نصفى از ورزشگاه را تماشاگران استقلال تهران پر کرده بودند و نیمى دیگر را هواداران استقلال اهواز.
درگیرى لفظى بین هواداران و بازیکنان استقلال
ازدحام هواداران استقلال مقابل هتل محل اقامت این تیم سبب درگیرى لفظى بین آنها با بازیکنان آبى پوش شد. ممانعت مسئولان هتل از ورود آنها به هتل باعث شد تا هواداران استقلال نسبت به بازیکنان تیم خود معترض شوند که شاگردان قلعه نویى هم مقابل این اعتراض پاسخ هواداران را دادند تا درگیرى کوچکى در محوطه هتل صورت بگیرد.
میثاقیان سراغ قلعه نویى را گرفت
سرمربى استقلال اهواز به سمت نیمکت استقلال رفت. اکبر میثاقیان با تقدیم دسته گل به قلعه نویى به وى خوش آمد گویى گفت.
تقدیر از ۵ هوادار استقلال اهواز
باشگاه استقلال اهواز در یک اقدام فرهنگى از ۵ تن از هواداران خود تقدیر کرد. این باشگاه با تقدیم هدایا به هواداران خود از حمایت هاى آنها تشکر کرد.
پشت درهاى بسته
تماشاگران اهوازى براى اینکه تماشاى بازى را از دست ندهند از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح پشت درهاى بسته ورزشگاه تختى به انتظار نشستند. درهاى ورزشگاه از ساعت ۱۰ به روى هواداران باز شد تا آنها پس از چند ساعت انتظار بر روى سکوها قرار بگیرند.
رخصت طلبى از قلعه نویى
بازیکنان استقلال اهواز پیش از شروع بازى به سمت نیمکت تهرانى ها رفتند. از آنجا که قلعه نویى زمانى مربیگرى استقلال اهواز را بر عهده داشت، شاگردان میثاقیان براى ورود به زمین بازى از امیر رخصت گرفتند.
هشدار قلعه نویى به شکورى
بازى خطرناک و پرخطر مدافع استقلال سبب نارضایتى امیر قلعه نویى شد. سرمربى استقلال در جریان بازى در چند نوبت با فریادهاى خود به هادى شکورى متذکر شد که بى جهت خطا نکند. ۲ اخطاره  بودن شکورى سبب بالا رفتن حساسیت قلعه نویى نسبت به حرکات وى شده بود.
قول و قرار عباسفرد و امیرآبادى
علیرضا عباسفرد و مهدى امیرآبادى پیش از شروع هر بازى به هم وعده گلزنى مى دهند. مهاجم استقلال دیروز هم مثل بازى مقابل صبا به محض گلزنى سراغ امیرآبادى را گرفت تا عمل به وعده گلزنى اش را یادآورى کند.
اعتراض قلعه نویى به اعلام پنالتى
سرمربى استقلال معتقد بود که مرادى به اشتباه به نفع استقلال اهواز خطاى پنالتى را اعلام کرده است. امیر قلعه نویى اعتراض خود را نسبت به این موضوع با داد و فریاد در کناره هاى زمین اعلام کرد.
5 دقیقه تاخیر
بازى با ۵ دقیقه تاخیر آغاز شد. در حالى که قرار بود این دیدار راس ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه آغاز شود، مرادى با ۵ دقیقه تاخیر سوت شروع بازى را به صدا در آورد.
خذیراوى خط خورد
کادر فنى استقلال نام یک بازیکن را از لیست تیم حذف کرد. احمد خذیراوى بازیکنى بود که با تشخیص امیر قلعه نویى از لیست استقلال خط خورد تا از روى سکوها نظاره گر بازى همتیمى هایش باشد.
استقلال ساعت ۱۲ گرم کرد
آبى پوشان تهرانى ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه وارد ورزشگاه تختى شدند. با دستور قلعه نویى استقلالى ها از ساعت ۱۲ مشغول به گرم کردن شدند تا با انجام تمرینات خود را براى تقابل با استقلال اهواز آماده کنند.
جلسه کادر فنى در هتل
کادر فنى استقلال در هتل فجر تشکیل جلسه دادند. نشست مربیان استقلال ساعت ۱۰ صبح صورت گرفت و آنها با همفکرى و مرور برنامه هاى تاکتیکى ۱۱ بازیکن میدان را انتخاب کردند.
یک دقیقه سکوت
بازى با یک دقیقه سکوت آغاز شد. به مناسبت درگذشت صفر ایرانپاک بازیکن سابق پرسپولیس بازیکنان ۲ تیم یک دقیقه سکوت کردند تا یاد و خاطره وى را گرامى داشته باشند.
خوش و بش ۲ مربى
پیش از شروع بازى میثاقیان و قلعه نویى در کنار یکدیگر قرار گرفتند. این ۲ مربى ضمن روبوسى با هم یک بازى تماشاگرپسند و به دور از حاشیه را آرزومند شدند.
منیعى براى جلوگیرى از حاشیه به اهواز نرفت
پیستون چپ پاى استقلال برخلاف پیش بینى ها از سفر به اهواز جا ماند. اگر چه علت غیبت میثم منیعى در اهواز مصدومیت وى یاد شده اما تجربه این بازیکن در ورزشگاه تختى و برخورد با خبرنگار اهوازى مانع سفر وى با آبى پوشان شد. منیعى که فصل گذشته در اهواز با خبرنگار حاضر در ورزشگاه تختى درگیرى پیدا کرده بود براى جلوگیرى از ایجاد حاشیه مجدد به اهواز سفر نکرد تا با بازگشت استقلال در تمرینات گروهى تیمش حاضر شود.
استقلال ۱۹ و ۳۰ دقیقه برگشت
آبى هاى تهرانى ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه اهواز را به مقصد تهران ترک کردند. استقلالى ها در فرودگاه با بدرقه هواداران آبى دوست مواجه شدند که در این بین باز هم مثل همیشه بازار عکس و امضا داغ داغ بود.
استقلالى ها سرود قهرمانى خواندند
بازیکنان استقلال که از پیروزى پر گل تیمشان مقابل استقلال اهواز خیلى خوشحال بودند در اتوبوس سرود قهرمانى خواندند. آنها با سر دادن «سرود استقلال قهرمان مى شه خدا مى دونه که حقشه» به ابراز شادى پرداختند.
میهمانى در اهواز
استقلالى  ها پس از ترک ورزشگاه تختى در منزل یکى از هواداران اهوازى خود حضور پیدا کردند. آنها پس از صرف عصرانه راهى فرودگاه شدند.
بازار سیاه بلیت
استقبال زیاد تماشاگران اهوازى از بازى دیروز سبب به وجود آمدن بازار سیاه بلیت شد. به گونه اى که برخى از هواداران براى تهیه بلیت مجبور به پرداخت ۲ برابر مبلغ واقعى شدند.
اعتراض  کمایى به انصاریان
مربى استقلال اهواز اعتراض خود را نسبت به عملکرد على انصاریان نشان داد. در صحنه اى که گل دوم استقلال تهران به ثمر رسید افشین کمایى معتقد به اشتباه على انصاریان بود تا همین موضوع سبب ابراز نارضایتى وى نسبت به عملکرد مدافع باتجربه استقلال اهواز باشد.
تشکر قلعه نویى از گلزنان تیمش
سرمربى استقلال پس از پایان بازى در رختکن از عملکرد و گلزنى ۲ مهاجم آبى پوش تشکر کرد. قلعه نویى ضمن تأیید عملکرد مؤثر اکبرپور و عباسفرد به آنها آفرین گفت. البته در این بین امیر یک صحبت در گوشى هم با برهانى داشت.
همسترینگ بیک زاده پاره شد
مصدومیت پیستون چپ استقلال باعث شد تا وى جاى خود را به مهدى امیرآبادى بدهد. طبق شنیده هاى ما میزان آسیب دیدگى هاشم  بیک زاده زیاداست. ظاهراًِ همسترینگ بیک زاده پاره شده است.
مجیدى بازى با راه آهن را از دست داد
فرهاد مجیدى با دریافت کارت زرد از سوى مسعود مرادى ۳ اخطاره شد تا بازى بعدى تیمش مقابل راه آهن را از دست بدهد. پس از برهانى و فابیو جان واریو استقلال سومین محرومش را در ۳ هفته متوالى معرفى کرد تا اینبار به احتمال زیاد در بازى مقابل راه آهن محروم دیگرى از این تیم معرفى شود.
۱۳ بهمن ۱۳۸۷ ۱۲:۱۳

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید