کد خبر : ۳۶,۵۲۰
معاون حقوقی باشگاه استقلال با بیان این که پرتاب ترقه در دیدار این تیم برابر الهلال عربستان به این باشگاه ربطی ندارد، گفت: مراجع قضایی و انتظامی از طریق فیلم‌هایی که در اختیار دارند به دنبال شناسایی افراد پرتاب کننده ترقه هستیم.
باشگاه استقلال از طریق فیلم به دنبال شناسایی پرتاب کنندگان ترقه است
محسن بزرگی  در خصوص نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه استقلال برای ارایه توضیحات پیرامون مسایل حاشیه‌ای دیدار این تیم برابر الهلال عربستان خاطرنشان کرد: من هنوز نامه AFC را ندیده‌ام و فکر می‌کنم به خاطر تعطیلی آخر هفته این نامه به دستم نرسیده است ولی بعد از این که نامه را بررسی کنیم موضع خود را در این باره به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام می‌کنیم و به مردم نیز اطلاع خواهیم داد.

وی در خصوص این که ارسال نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا قابل پیش‌بینی بود، بیان کرد: با توجه به این که جو سنگینی از سوی طرف عربستانی به وجود آمده بود این کار قابل پیش‌بینی بود. با این حال امید ما این است که محرومیتی برای تیم استقلال در نظر گرفته نشود. موضع ما این است که کسانی که در دیدار با الهلال اقدام به پرتاب ترقه کردند به ما ربطی ندارند چرا که هواداران ما آنقدر فهیم هستند که قطعا برای تخریب استقلال دست به چنین کارهایی نخواهند زد.

معاون حقوقی باشگاه استقلال در خصوص این که AFC در هر صورت به این موضوع توجه می کند که دیدار یاد شده در ایران برگزار شده است، توضیح داد: این که پرتاب کننده ترقه ایرانی بوده یا نه هم برای ما جای سوال دارد. ما از طریق مراجع قضایی و انتظامی پیگیر این موضوع هستیم و با فیلم‌هایی که در اختیار مسئولان امنیتی قرار گرفته است به دنبال شناسایی افراد پرتاب کننده ترقه هستیم که البته تا این لحظه این تلاش ها راه به جایی نبرده است. باید افراد خاطی را شناسایی کرد تا خسارت‌ها علیه باشگاه استقلال اعم از مالی و محرمیت را کاهش داد./ش


۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۷:۱۲

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 
مهدی حاجب
۱۳۹۲/۰۲/۰۶ Iran
0
0
10

این آدما شاید که نه حتما استقلالی نیستند فقط به دنبال خراب کردن تیم و ضربه به استقلال هستند


تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید