کد خبر : ۴۴,۹۲۰
روز جمعه تراکتورسازی در تبریز میزبان استقلال تهران خواهد بود. جالب این که این روز مصادف است با روز تولد 36 سالگی علی کریمی!

فایل تصویری در اینترنت منتشر شده که یک هوادار پرسپولیس دوربین به دست سراغ شماره 8 سابق سرخ‌های تهران رفته و خود را مدیر سایت «پرسپولیس کلوپ» که تحت نظر باشگاه پرسپولیس است معرفی می‌کند و ...! ادامه ماجرا را در پرسش و پاسخ زیر دنبال کنید.
علی آقا می‌خواستم تولدتان را پیشاپیش تبریک بگویم؟
بابت تبریک تولد از شما تشکر می‌کنم.
ان‌شاءا... در روز تولدتان استقلال را هم شکست بدهید؟
حالا ببینیم روز بازی چه اتفاقی می‌افتد. این بازی هم مثل بقیه بازی‌هاست. هرچه خدا بخواهد همان می‌شود. امیدوارم بتوانیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.
صحبتی برای هواداران پرسپولیس ندارید؟
من که همیشه شرمنده هواداران خوب پرسپولیس بوده و هستم. ان‌شاءا... تیم‌شان امسال نتایج خوبی بگیرد و آنها را خوشحال کند. به هرحال در این چند سال اخیر آنها خیلی اذیت شدند. امیدوارم امسال پرسپولیس به نتایجی که هوادارانش دوست دارند برسد و در کنار هم به حق‌شان برسند.
شرایط امسال پرسپولیس را چطور دیده‌اید؟
امیدوارم سال به سال لیگ را بهتر شروع کنند. بازیکنان بهتری بگیرند. چون وقتی تیمی برای قهرمانی حرکت می‌کند، شرایط فرق می‌کند. امیدوارم امسال بهترین اتفاق‌ها برای پرسپولیس و هوادارانش رخ دهد.
اگر مشکلات میان شما و باشگاه حل شود، امکان حضور دوباره‌تان در پرسپولیس وجود دارد؟
حقیقتا قبلا هم در این مورد صحبت کرده‌ام. البته معلوم نیست تا چه زمانی فوتبال بازی کنم. با این حال یک کسانی هستند که تا وقتی باشند، از دور و بر باشگاه پرسپولیس هم رد نمی‌شوم.
چرا این طور فکر می‌کنید؟ به هرحال شما یک پرسپولیسی هستید؟
خودم را نمی‌گویم، چون با 5، 6 سال بازی کردن در پرسپولیس خودم را پرسپولیسی نمی‌دانم. بازیکنانی بوده‌اند که 14،15 سال از جوانی‌شان و بهترین تایم زندگی‌شان را در پرسپولیس گذرانده‌اند و زحمت کشیده‌اند اما اصلا به بازی گرفته نمی‌شوند. البته قرار نیست همه پیشکسوتان در باشگاه حضور داشته باشند. اما نوع برخورد با آنها را ببینید که چطور با آنها رفتار می‌شود.
به نظر شما مشکل از کجاست؟
طبیعتا برمی‌گردد به آنهایی که این کاره نیستند و آمده‌اند باشگاه را در دست گرفته‌اند. دست من و شما هم نیست. سیستمی هست که اینها آمده‌اند. حالا تا سیستم دیگری بیاید که این‌ها بروند، با خدا است که آیا بیایند یا آیا نیایند.
پس علی کریمی با تراکتورسازی از فوتبال خداحافظی خواهد کرد؟
من که با تراکتورسازی تا آخر فصل قرارداد دارم. حالا آخر فصل ببینم چه می‌شود. اما با این شرایطی که در پرسپولیس هست، برنمی‌گردم. شاید اصلا سال آینده در ایران نباشم. شاید تصمیم‌ دیگری برای بازی کردن بگیرم. در کل تا آنهایی که تیم دست‌شان است باشند، برنمی‌گردم. امیدوارم پرسپولیس موفق باشد. من کار خود را می‌کنم. امیدوارم حق به حق‌دار برسد و تیمی که استحقاقش را دارد، قهرمان لیگ شود.

۱۵ آبان ۱۳۹۲ ۱۱:۰۴

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید