کد خبر : ۵۰,۸۲۳
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه ما در بازی پایانی نتوانستیم نتیجه بگیریم و لیگ برتر را با رده پنجمی به پایان بردیم. بر این اساس تمام تمرکزمان را روی بازیهای آسیایی گذاشتیم.
همدانی: تمرکزمان را روی بازی‌های آسیایی گذاشتیم
ستار همدانی افزود: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که با برتری مقابل الشباب عربستان با دست پر از عربستان باز گردیم.

همدانی درباره تیم فوتبال الشباب اظهار داشت: الشباب یکی از تیمهای خوب عربستان است که در بازی رفت هم توانست تیم ما را شکست دهد. ما برای امیدوار ماندن به صعود باید در عربستان این تیم را شکست دهیم.

مربی تیم استقلال در مورد مسائل بوجودآمده بین استقلال و فدراسیون فوتبال بر سر دادن ملی پوشان به تیم ملی گفت: ما آنقدر مصدوم داریم که اگر ملی‌پوشان را هم به تیم ملی بدهیم آن وقت کسی را نداریم تا به عربستان ببریم. ملی پوشان جزو بازیکنان کلیدی استقلال هستند و در این بازی حساس باید تیم استقلال را همراهی کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: استقلال حکم تیم ملی را دارد و مسئولان فدراسیون فوتبال باید به تیم استقلال کمک کنند تا از گروهش صعود کند. ما با نداشتن آندو تیموریان نتیجه بازی آخر را به حریف واگذارکردیم. به هر حال مسئولان چه انتظاری از تیم استقلال دارند که از بازیکنان ملی پوش چشم پوشی کند.

همدانی درباره تهدید کفاشیان به ارجاع پرونده تیمهایی که با تیم ملی همکاری نکنند به بخش قضایی فدراسیون فوتبال گفت: ما نیاز مبرم به سه امتیاز بازی مقابل الشباب عربستان داریم بر این اساس با ملی‌پوشان به عربستان می‌رویم. کفاشیان فهیم است و مشکلات استقلال را درک می‌کند.
 
وی درباره احتمال جدایی قلعه‌نویی از استقلال تصریح کرد: مشکلات زیادی در تیم استقلال قلعه‌نویی را نسبت به ادامه کار دلسرد کرده است اما هنوز تصمیم نهایی را برای جدایی نگرفته است.
 

*ما مستحق مقام پنجمی نبودیم

همدانی در خصوص دلایل ناکامی استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: مشکلات زیادی داشتیم اما تا دقیقه نود در کورس قهرمانی بودیم به هر حال مستحق مقام پنجمی نبودیم و اگر بازی آخر امتیاز می گرفتیم رتبه دوم را از آن خود می‌کردیم.

وی درباره کیفیت لیگ سیزدهم بیان کرد: برگزاری منظم بازی ها جزو نقاط قوت لیگ سیزدهم بود اما فشردگی بازی‌ها باعث شده بود که کیفیت لیگ سیزدهم پایین بیاید و به هر حال بازی‌های لیگ برتر کیفیت لازم را نداشت چرا که زمین ها هموار نبود. امکانات سخت افزاری از جمله زمین تمرین و مسابقه خوب در ایران  کم است و فقط یکی، دو تا زمین خوب در ایران وجود دارد بر این اساس کیفیت بازی‌ها به خاطر نبود چمن مناسب خوب نبود و برای بهتر شدن بازی‌ها باید فکر اساسی صورت بگیرد.

مربی استقلال در مورد لیست تیم ملی اظهار داشت: کی‌روش می توانست به برخی از بازیکنان لیگ برتر نگاه ویژه ای داشته باشد و آنها را به تیم ملی دعوت کند به هر حال انتخاب بازیکنان تیم ملی سلیقه ای است و باید به نظر کی روش احترام بگذاریم.

وی درباره عدم دعوت مهدی رحمتی به تیم  ملی تصریح کرد: من مسائل را به صورت کلی بیان کردم. رحمتی یکی از دروازه‌بانهای خوب لیگ برتر است و جایش در لیست تیم ملی خالی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با حمایت مسئولان بتوانیم الشباب را در عربستان شکست دهیم و دل هواداران استقلال را شاد کنیم./ش

۲۷ فروردین ۱۳۹۳ ۰۹:۰۲

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید