کد خبر : ۵۰,۸۳۳
شباهت کم‌نظیر یکی از شهروندان هرات به «لیونل مسی» ستاره دنیای فوتبال محور توجه بسیاری از رسانه‌ها و اهالی مستطیل سبز شده است.

فردی افغانستانی که شباهت بسیاری با یکی از معروفترین ستاره‌های فوتبال دنیا دارد، گفت: از کودکی به تیم بارسلونا علاقه داشته و مسابقات این تیم را دنبال می‌کرده و از 2 سال پیش متوجه شباهت خود به لیونل مسی شده است.

«عبدالکریم» معلم و خیاطی است که این روزها بسیاری او را لیونل مسی هرات خطاب می‌کنند.

عبدالکریم سروری را در بازار بی‌نظیر هرات به عنوان خیاطی خوش‌رو و خوش‌اخلاق می‌شناسند و هنگامی که می‌خندد شبیه لیونل مسی ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال می‌شود.

شباهت عبدالکریم به لیونل مسی اتفاقی جالبی برای وی و هواداران این مرد پر افتخار آرژانتینی است.

محبوبیت مسی نزد عبدالکریم تنها به دلیل شباهت به وی نیست او به بازی‌های مسی علاقه خاصی دارد و در مغازه خیاطی وی عکس‌های این فوتبالیست مشهور دیده می‌شود و حتی پیراهن مسی را همیشه در کنارش دارد.

عبدالکریم در کنار خیاطی یک معلم است، وی در مدرسه «صلاح‌الدین سلجوقی» هرات برای دانش‌آموزان مقاطع مختلف تاریخ را تدریس می‌کنند.

به گفته عبدالکریم شاگردانش وی را در کلاس درس استاد مسی صدا می‌کنند.

عبدالکریم اکنون طرفداران زیادی پیدا کرده است، وی می‌گوید رسانه‌های بسیاری از زمانی که شباهت چهره‌اش با مسی مشخص شده به استقبال وی آمده‌اند.

لیونل مسی افغانستان می‌گوید تنها یک آرزو دارد و امیدوار است روزی بتواند از نزدیک فوق ستاره آرژانتینی کاتالان‌ها را ببیند و با وی از نزدیک عکس بگیرد.

۲۷ فروردین ۱۳۹۳ ۱۲:۲۲

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید